Cum am slabit

Cum am slăbit 7 Kg și ceva în 23 de zile

Cum am slăbit eu peste 7 Kg în 23 de zile? Vă povesteam în acest articol că pe 17.06.2013 m-am apucat de slăbit. Aveam 92 de Kg atunci. Astăzi este 09.07.2013 și am 85 de Kg, 84,3 Kg mai exact dacă e să ne uităm la imaginea de pe cântar. Practic, am slăbit mai bine de 7 Kg în mai puțin de o lună. Nu știu dacă e bine sau nu, dar vă asigur că nu m-am înfometat, nu am folosit pastile de slăbit, nu am ținut diete minune și nici nu am făcut sport (din păcate). Probabil am și un organism care răspunde repede la comenzi :), dar vă asigur că nu este nevoie de soluții miraculoase pentru a slăbi atât de mult într-un timp atât de scurt.

Nu va fi un articol în care povestesc eu cât de importantă e voința, determinarea și atitudinea în procesul de slăbire, că toată lumea vorbește despre aceste atribute. E clar, când vrei să slăbești, voința, atitudinea și determinarea contează foarte mult, însă e foarte important cum și ce mănânci ca să alimentezi practic voința, determinarea și atitudinea. La fel e și în sport probabil. La fel e și cu orice altă schimbare importantă pe care vrei s-o faci în viața ta. Atitudinea, voința și determinarea sunt necesare pentru a reuși, dar ele nu vin de la sine oricât de pozitiv și entuziast ai fi. Este nevoie de o motivație sau un set de motivații ca să alimentezi atitudinea, voința și determinarea. Fără motivații, așa zisa schimbare a stilului de viață ține ca o minune: 2 zile, hai o săptămâna maxim. De câte ori nu am auzit pe mulți că se lasă de fumat și minunea a ținut cam la fel. Dacă aș fi primit 1 leu de fiecare dată când am auzit asta și minunea a ținut doar câteva zile, aș fi fost mai bogat. Eu am fost motivat de faptul că slăbind voi arăta mai bine și ma voi simți mai bine în pielea mea.

Cum am slăbit?

Ca să înlătur orice dubiu față de cei care știu că mă ocup de dezvoltarea aBeauty clinique, recunosc că am testat în această perioadă două tratamente bune de slăbire, dar de slăbire în centimetri, nu în kilograme. Plus de asta, am făcut doar câte o ședință din fiecare, iar o ședință niciodată nu e de ajuns dacă vorbim de niște tratamente de slăbire serioase, care setează corect așteptările pacienților. Este vorba de tratamentul de slăbire cu VelaSmooth Pro despre care am scris aici și despre tratamentul de slăbire prin criolipoliză despre care am scris aici. Sunt cele mai bune tratamente de slăbire din lume lume conform specialiștilor de renume și le recomand călduros, dar iată cum am slăbit eu.

Nu am mai combinat alimentele aiurea și am mâncat salată la fiecare masă (de varză de cele mai multe ori, dar și de roșii, castraveți etc.)

Legat de combinații, pot spune că nu am combinat mai mult de două alimente la aceeași masă. Dacă mâncăm carne (orice fel de carne), nu mai mâncam și garnitură de cartofi, ciuperci, orez, paste etc. la ea. Mâncam mai multă salată ca să țină loc și de garnitură. Dacă mâncam alimente bogate în carbohidrați, gen cartofi, orez, paste făinoase etc., nu le combinam niciodată cu carne. În ritmul ăsta poți să mănânci la fel de mult ca și înainte din punct de vedere cantitate. Cel puțin eu așa am făcut și a mers. Nu am mâncat cantități mici pentru că nu am considerat nici o clipă că sunt la cură. E stilul de viață propus de Montignac, a cărui carte o puteți cumpăra de aici, deși eu nu am această carte și nu m-am ghidat după ea întocmai. E bună totuși de cumpărat pentru că oferă multe idei de rețete și combinații din câte am înțeles.

Apoi, am renunțat la bere și sucuri. Cel mai greu a fost cu berea. Înainte aveam peste 2-3 beri la activ aproape zilnic. Chiar și mai multe dacă ieșeam cu prietenii în oraș. Îmi plăcea berea. De fapt, încă îmi place berea și recunosc că am mai băut câte o bere o dată pe săptămână. În rest, izolat, am mai băut vin alb demisec când a fost cazul, dar cum nu sunt un mare fan al vinului, nu am putut bea cantități mari, similare cantităților de bere pe care le consumam înainte.

De când am început să urmez sfaturile Elenei legate de consumul de apă (puteți citi aici despre ce e vorba) o zi din viața mea arată cam așa: dimineața beau vreo 2-3 pahare mari de apă ca să mă hidratez, iar micul dejun (ori fructe, ori iaurt cu cereale, ori lapte cu cereale, ori brânză cu roșii, ori ouă fierte tari cu roșii etc.) îl iau cam la o oră după ce am băut apa. E foarte mișto că un iaurt cu cereale îl pot consuma și la muncă, fără să mă opresc din activitate sau să am bătăi de cap. La fel și cu fructele. Prânzul e cea mai importantă masă a zilei pentru mine. De obicei merg cu niște colegi în apropiere de locul de munca la un fel de fast food cu mâncare gătită și îmi iau ce am chef, ex.: fasole, piept de pui la grătar, pulpă de pui, șnițele de pui, șnițele de pește, ceafă de porc, ficăței, cartofi la cuptor etc. Niciodată combinate între ele și întotdeauna combinate cu salată. Seara mănânc la orice oră apuc. Uneori mănânc la 19:00-20:00, alteori la 12 noaptea. Ideea e că nu mănânc serios: ori niște pepene, ori niște măsline, ori niște brânză cu roșii, ori niște fructe etc. Mai mult ciugulesc decât mănânc, dar suficient de mult încât să mă satur.

Cam așa am slăbit eu atâtea kilograme. Maine îmi sosesc și ganterele primite cu împrumut de la Yamasa și ma apuc și de un pic de sport. Nu ma duc la sală și nici nu fac flotări sau tracțiuni pentru că am o hernie supra ombilicală (mică, ce-i drept) care nu îmi permite să fac multe din exercițiile fizice existente (de fapt, îmi permite, dar n-am voie că cică s-ar agrava). Așa că, folosind niște gantere de 10 Kg bucata, pot face niște exerciții fizice pe care să le controlez astfel încât să nu-mi afecteze hernia de care vă ziceam și pe care, da, știu, trebuie să o operez și să nu mai amân atât.

Cam am asta e povestea mea despre cum am slăbit peste 7 Kg în 23 de zile. Sper să fie de ajutor și să inspire pe cineva. Dacă simțiri nevoia, îmi puteți lăsa și un comentariu la acest articol cu impresiile voastre.

Următorul meu obiectiv: să ajung la 82 de kilograme în 20 de zile. Mai specific, să slăbesc încă 3 kilograme. Pentru cei care sunt amatori de calcule a IMC, menționez că am aproape 27 de ani și 1.85 m înălțime, deci o greutate situată între 80-82 Kg cred că ar fi ok, nu?

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

11 Comments

  • Paul

    Reply Reply 10/07/2013

    Felicitari ! :)
    Si eu am slabit recent un pic peste 8 kg intr-o luna. Nu am tinut dieta, nu am luat pastile, dar am urmat unele reguli alimentare ( multe din ele am vazut ca le-ai urmat si tu ). Ce-i drept am facut si sport, dar din pacate am avut si multe zile in care m-am abatut de la reguli. Obiectivul meu este sa ajung la 85 de kg ( acum am in jur de 97 ). Si eu am tot 1.85 m, dar mi se parea ca sunt prea slab in perioada cand aveam sub 85 de kg. :)

  • Felicitari pentru articol! Partea cu berea e cea mai grea ;)) .Totusi nu e prea mult 7kg in 23 de zile ?Sa nu ai probleme de sanatate mai tarziu.Succes in continuare!

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 10/07/2013

      Pai dacă ma pun, cred ca ma pot ingrasa 7 Kg în același număr de zile :), deci organismul meu poate :)

  • Pato Basil

    Reply Reply 10/07/2013

    eu de cand mi-am facut abonament la piscina, parca m-am mai ingrasat nitel :D…parca :D

  • Paul

    Reply Reply 10/07/2013

    Pato Basil, depinde cum masori slabitul/ingrasatul. Daca te iei doar dupa cantar, este posibil sa te pacalesti. Eu am avut perioade in care centimentrul imi arata ca burta scade, dar cantarul ramanea pe loc sau se ducea in sus ( in ciuda protestelor mele ). Cred ca de fapt puneam masa musculara deoarece faceam sport. Muschii sunt mai grei decat grasimea, asadar greu nu inseamna neaparat gras. :)

    • Pato Basil

      Reply Reply 10/07/2013

      pai eu n-am probleme de grutate… am 74 de kg… un 77 cred ca ar fi perfect :D

  • Catalin

    Reply Reply 10/07/2013

    Si eu de ceva vreme tot spun ca ma pun pe slabit, dar cred ca asta de acum se va intampla.. m-am cantarit acum 1 luna aveam 100 kg, azi aveam 99 kg.. :) si eram nemancat. Clar tre’ sa pun o cura de slabit in functiune, ca viata de burtos e grea. :)

  • elena

    Reply Reply 11/07/2013

    Daca dieta zilnica include toate componentele alimentare: glucide, proteine, lipide (acizi grasi esentiali) vitamine, minerale, fibre atunci nu e nici o prob sa slabesti mai mult intr-un timp mai scurt (desi cred ca e mai putin probabil). Sfatul meu este sa incluzi pe langa aceste alimente pe care le consumi si alimente din categoria nucilor si semintelor (sunt pline de principii nutritive, proteine de calitate, acizi grasi esentiali si au si asa numitele calorii negative). De asemenea mai bine ar fi sa iti pregatesti tu acasa mancarea in acest fel controland si efectul de matrice alimentara pe care il au alimentele asupra organismului; adica daca un aliment de sine statator, desi are o biodisponibilitate crescuta (ne hraneste), prin modul lui de preparare termica, rafinare sau asociere nepotrivita cu alte alimente, aceasta este puternic influentata, produsul final putand deveni chiar nociv daca nu nefolositor. De exemplu poate fasolea folosita de cei de la fast food provine din conserva, ce contine pe langa apa, sare si zahar si alti aditivi alimentari si astfel devine un fel de mancare nu in totalitate sanatos. Sau salata de varza poate e asezonata cu ulei rafinat si alte multe exemple de genul. Preparandu-ti acasa ai si ocazia sa folosesti o paleta cat mai larga de legume, care sunt imperios necesare intr-o alimentatie si doar pt simplu fapt ca produc alcalinitate in corp.
    In ceea ce priveste principiul asocierii corecte nu cred ca e doar o inventie de dieta, ci e de fapt cheia digestiei, prin simplul fapt ca stomacul omului nu poate prelucra mai mult de o mancare concentrata odata.
    De asemenea cred ca a lucra doar cu ganterele, ajuta doar la definirea masei musculare, dar nu e neaparat miscare in slujba sanatatii:)
    Ma gandesc de exemplu: problema ta e influentata daca pur si simplu ai incerca sa urci si sa cobori scari?
    In ceea ce priveste cina, nici eu nu sunt de acord cu ideea ca nu trebuie sa mai mananci de la ora X. Daca te culci la ora 1,2 noaptea cum sa nu mai mananci de la ora 16-18 sau chiar 14?
    Trebuie sa nu mai mananci cu aprox. 3-4 ore inainte de culcare si sa fie alimente usor digerabile: proteine animale usor digerabile (peste) sau proteine vegetale (quiona, hrisca etc), salata de legume, avocado etc.
    Hai ca deja risc sa fiu catalogata drept „carcotasa”:).

  • Bucur

    Reply Reply 12/07/2013

    Doamne ajuta.Iata ca se poate daca suntem atenti la ce consumam si cat consumam.

  • MamicaMea.ro

    Reply Reply 12/07/2013

    Si eu am incercat sa slabesc, dar nu prea le am cu disciplina, mese la ore regulate, miscare si din astea, slabesc putin

Leave A Response

* Denotes Required Field