Gabriel Ursan minus 14 kg

Cum am slăbit cele 14 kilograme

Anul ăsta am existat pe această planetă cu 14 Kg în minus. Am slăbit în 4 luni de la 94 Kg, la 80 Kg. Am 1.83 cm și abia acum sunt aproape de greutatea normală pentru înălțimea mea. Lumea mă întreabă și de aceea scriu acest articol, ca să dau link cu ușurință. E un articol scurt în care voi povesti exact ce am făcut eu. Nu sunt nutriționișt și nu știu dacă va funcționa și la voi sa nu.

Sunt 3 factori cheie: mâncare, sport și alte chestii ajutătoare. Mâncarea e cea mai importantă. De luni până vineri mâncam 3 mese pe zi: dimineața, la prânz și seara. Dimineața ce voiam eu (dar fiind dimineață oricum nu intra pre mult), la prânz o porție de mâncare gătită (carne + ceva legume sau orez), iar seara la fel, ceva asemănător prânzului (carne + legume sau orez).

De luni până vineri am scos complet, sau evitat pe cât posibil, din alimentație următoarele: zahăr și chestii dulci sub orice formă (nici în cafea, ca să nu mai vorbesc de 0 dulciuri), alcool sub orice formă (rar îmi mai buleam serile cu niște beri), cartofi sub orice formă, semipreparate, pâine și sosuri sub orice formă.

În rest, sâmbăta și Duminica îmi făceam de cap. Mâncam ce doream și beam câtă bere voiam. Numai că nu era chiar așa. După ce vedeai rezultatele, nu îți mai venea să faci excese. Spre exemplu, nu am mai mâncat la fast-food și nu am mai băut bături carbogazoase de pe 4 ianuraie 2016, chiar dacă sâmbăta și Duminica aveam voie să o fac. De asemenea, stomacul mi se micșorase și nu mai aveam nevoie de porții așa mari de mâncare ca pe vremuri.

Sportul. Nu mă duceam la sală și nu alergam. De fapt, nu o fac nici acum. Făceam sport de aproximativ 4 ori pe săptămână, timp de 45 de minute per antrenament. Acasă. Cu al meu corp și două gantere de 7,5 Kg bucata. Cele 45 de minute erau intense. Este important să gâfâi și să transpiri.

Sportul este obligatoriu nu numai pentru că te ajută să slăbești și te face mai sănătos, dar și pentru faptul că te ajută să slăbești frumos. Definești și tu un mușchi acolo, nu doar slăbind devii o versiune mai mică a ta. Indiferent că ești bărbat sau femeie, fă sport dacă vrei să slăbești și să-ți tonifici corpul. Nu uita nici de apă. Consumul ridicat de apă e benefic. Bea apă în timpul sportului. Bea apă ori de câte ori îți aduci aminte. Mai degrabă mai des și mai puțin decât multă și de-odată.

Celelate chestii ajutătoare. Nu, nu e vorba despre pastile de slăbit. E vorba despre tratamente corporale. Eu am avut posibilitatea ca blogger să testez niște tratamente cu VelaShape 3 și niște criolipoliză. Sunt niște tratamente premium, eficiente. Dacă ai posibilitatea financiară ți le recomand (ai detalii aici). Pe lângă faptul că te ajută cu remodelarea corporală, celulita, pielea flască etc. îți stimulează metabolismul celular susțându-ți toate eforturile și rezultatele obținute.

Nu este nevoie de timp. Important e doar să vrei. Să-ți pui ordine în priorități. Și să te planifici. Probabil dezorganizarea sau/și confortul din viața ta, te-au făcut să te îngrași, așa cum m-au făcut și pe mine. Să nu crezi că păstrând aceeași dezorganizare vei obține alte rezultate.

Sfaturi de organizare slăbire

  1. Mâncarea. O pregătești de înainte pe două zile și o porționezi. Gătești diversificat simultan 3-4 feluri de mâncare și le pui la pachet. Durează maxim 1-2 ore într-o seară de Duminică, cu tot cu ambalat. Sau, comandă-ți la restaurant dacă ai posibilitatea (există meniul zilei care s-ar putea să fie mai accesibil ca preț).
  2. Sportul. Durează 45 de minute pe care oricum le pierzi. Dacă nu ai chef începe și după 5-7 minute corpul tău va dezvolta substanța care îți provoacă ”cheful”. Eu fac sport și în pauzele dintre serii mai colorez și cu fiică-mea (4 ani). Trebuie doar să vrei. La urma urmei, oricum pierzi 45 de minute fără să-ți dai seama (știri, serial etc.).
  3. Somnul. E important să dormi măcar 8 ore pe noapte dacă vrei să slăbești rapid și sănătos. Odihna corespunzătoare a minții și a trupului nu îngrașă, ci dimpotrivă, ajută organismul să se regenerezi și să creeze condiții de echilibru pentru o dezvoltare corespunzătoare.
  4. Chestiile ajutătoare. Dacă ți-ai programt un tratament corporal, un masaj etc. du-te la programare și nu-ți găsi motive de amânare. În fiecare zi vei avea o zi grea, o zi plină, o zi obositoare, o ședință de ultim moment, o problemă, o lipsă de chef etc. Ai un singur corp și o singură viață. Străduiește-te să faci lucrurile echilibrat și găsește timp pentru tine.
Gabriel Ursan minus 14 kg

Înainte eram gras și urât. Acum am ales să rămân doar urât :)

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

4 Comentarii

  • traianteodor

    Reply Reply 25/07/2016

    Acum fa un ghid cum sa ajungi de la 86kg (cat am eu) la 96 :)))

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 25/07/2016

      Simplu: fast-food, bere, lenevit pe canapea și dulciuri cât cuprinde. Și pui 10 Kg așa în mai puțin de 2 luni. Numai că nu e nimic sănătos acolo. Nu-ți trebuie așa. Eu în locul tău aș merge la sală și aș mânca bine mai multe mese pe zi. Important e să pui masă musculară, nu grăsime (care nu e ok nici estetic, nici d.p.d.v. sănătate).

  • Sofia

    Reply Reply 07/08/2016

    Interesant!

Leave A Response

* Denotes Required Field