Pătrățelele sunt degeaba și distrug coloana

WTF? Îmi place Vice, uneori nu-mi place Vice. Tocmai de aceea citesc ocazional Vice. Nu sunt deloc de acord cu titlul acestui articol. Și de asta voi ”apăra” cu acest articol. ”RestePca”!

Iată un articol de pe Vice cu titlul: Pătrățelele tale sunt degeaba și-ți distrug coloana. URL-ul zice și mai clar: http://www.vice.com/pectoralii-tai-sculptati-n-au-nici-o-valoare. Citiți și apoi reveniți la mine. Nu există adevăr absolut. Pur și simplu nu există. Chill.

1. Da, ăia care merg la sală (antrenament anaerob) și se fac mari nu o să compare cu aia care nu merg la sală și fac alt tip de mișcare. Dar e valabilă și reciproca. 2. Adică, ăia care fac antrenament aerob nu o să se compare cu ăia care ridică cu 100 și ceva la piept. Eu sunt între ambele zone. Fac și aerob și anaerob. Da, diferă mult ca efort. Ambele presupun efort, dar diferit. Însă, ambele sunt la fel de benefice din punctul meu de vedere.

Decât să nu faci sport, mai bine să faci. Oricum ar fi el. Nu criticați fără să încercați.

Și vă recomand periodic ambele tipuri de antrenament. Mișcarea anaerobă vă aduce mai aproape de corpul mult visat. Mișcarea aerobă vă aduce mai aproape de rezistența și starea aia de sănătate dorită. Din punctul meu de vedere treburile astea nu se exclud, ci se completează foarte bine. Chiar foarte bine.

Am 82 de Kg (de la 93 Kg) și 17,7% grăsime în corp (conform cântarului ăsta). Obiectivul meu este să ajung la 80 Kg și 15% grăsime corporală. 80% din treaba asta se face din dietă, dar la un moment dat mi-am dat seama că aceasta nu mai e suficientă. Trebuie să faci și sport. Și asta înseamnă exerciții acasă (sau la sală), dar și plimbări grăbite sau jogging în aer liber. Îți setezi smartphone-ul sau smartwatch-ul la maxim 30 de minute și stai liniștit că nu îți halește din mușchi nimic mișcarea pe care o faci tu. Asta ca să fii liniștit. Iar în ceea ce privește mișcarea aerobă sau anaerobă:

Fă mișcare și după aia mai vezi tu ce și cum!

Ăsta eram eu.

Inainte

La 94 Kg, 1.83 cm

Ăsta eram eu la câteva săptămâni după.

Dupa

La 86 Kg, 1.83 cm

Și în sfârșit îmi vine sacoul și cămașa. Cu fața n-am rezolvat încă. Tot urât sunt :). Știi vorba aia: Ești gras și urât? Fii doar urât :)). Chiar și când îți bate soarele în ochi.

Gabriel Ursan

La 81 Kg, 1.83 cm

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

5 Comentarii

  • vafanculo

    Reply Reply 21/05/2016

    mancatias, ce e galma aia pa burta? alianu?

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 21/05/2016

      E o mică hernie supraombilicală pe care trebuie să merg s-o operez de acum…

  • comunicator

    Reply Reply 21/05/2016

    Hernia aia e motivul pentru care parerea ta despre abdomene e ABSOLUT INVALIDA, indiferent care ar fi ea. just sayin’…

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 22/05/2016

      Da nu mi-am dat cu părerea despre abdomene :). Eu le consider ok. Doar ca nu pot sa le fac :) Articolul la care am făcut referire este scris de altcineva si după cum spuneam nu sunt de acord in totalitate cu el.

  • Cătălin

    Reply Reply 22/05/2016

    Gabi, eu cred ca ăștia de la Vice inventează articole pe baza unui nume sau știu eu ce combinații dubioase fără pic de informație adevărată. Cât despre treaba cu exercițiile, aerobe/anaerobe.. diete și alte minunății, evident că orice tip de exercițiu trebuie făcut cu moderație.. implicit mâncare, și altele.. Însă eu sunt de acord cu făcutul lor acasă, nu la sală. Dacă ai ambiție, le faci și acasă fără nevoie să plătești ceva bani frumoși la o sală.

Leave A Response

* Denotes Required Field