vanatori de concursuri online

De ce nu sunt amator de vanatori de concursuri online

Pentru simplul fapt că nu aduc plus valoare unui concurs online desfășurat pe un blog sau pe un site al unui brand care desfășoară un concurs online. Vânătorii de concursuri online NU sunt cei care se înscriu pe mai multe bloguri la concursuri.

Sunt cei care se înscriu peste tot la concursuri. Indiferent de concurs. Indiferent de miză. Sunt genul ăla de oameni care nu citesc nici măcar cerința până la capăt. Sunt genul ăla de oameni care nu ar deveni clienți pentru brandul la al cărui concurs participă.

Nu pentru că nu ar vrea, ci pentru că nu pot. Nu au potența financiară să facă asta. Pentru că atunci când ești un vânător de concursuri online și participi la orice apare pe bloguri, dă-mi voie să spun că ești doar în căutarea unui ciubuc online. Degeaba te superi că am scris comentariul cu numărul 4 aici, că așa e. Nu e nevoie să continuăm discuția pe Facebook că e penibil. Știi foarte bine că cei peste 13.000 de abonați ai tăi nu convertesc. Companiile care vând online nu au nevoie de ei. Pentru că ei nu cumpără online. Pentru că stau prost cu banii, în general. Subliniez în general?

Tu te plângeai de asta (afiliere) pe vremea când nu mă aflam în lista ta de ignore. Ne e cazul să vin cu dovezi pentru că sunt băiat gentil și știu că muncești la proiectul ăla. E treaba ta. E visul tău. Îl respect. Multă baftă.

Dar nu îți proteja abonații tura asta, că nu e cazul. Știm amândoi ce leat poartă abonații tăi care la prima vedere a numărului lor ar dărâma până și cea mai tare agenție care s-ar gândi să colaboreze cu tine. Repet, companiile serioase vor calitate și potență de cumpărare a celor care se înscriu într-un concurs online. Că mai scapă, învățăm. Uneori merg mai puțini, dar mai buni. Mai ”potenți”.

Chiar dacă sunt colegi de muncă fără cont de YouTube. Prefer să aduc fie și din viu grai oameni cu posibilitate financiară la concursurile pe care le desfășor pe blog decât să adun o șhleată de oportuniști. Știi tu, oameni care mai și cumpără online uneori. Sau cel puțin știu că au bani să cumpere chestii. Online sau offline. Adică oameni care au bani la ei pentru cadouri de Crăciun pe care le cumpără oricum. Dintr-un pseudo-mall local sau online, măcar știu că au bani să le cumpere. Și prefer să nu mă menționezi deloc așa cum vădit ai făcut și cu Vali fără link. Conform codului meu de bune practici în colaborare cu agențiile îmi permit să reinvestesc targetat o parte din banii obținuți. Măcar targetez bine și îmi vin la concurs oameni cu potență financiară. La orice concurs.

P.S.: Dă-mi un link de afiliat la Nexus 6 și promit că fac aroganța să-l cumpăr prin tine. Dar acum, nu la anul. Cu chiu, cu vai, am strâns banii necesari anul ăsta și chiar m-ai făcut să îl vreau. Jur că-l iau de la tine. Azi!vanatori de concursuri online

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

16 Comments

  • Nu te înțeleg… nu vreau să te înțeleg… roată se învârte… chiar dacă boul uită când ajunge mare că a fost vițel…

    Eu sunt… așa cum sunt… nu încerc să pozez în altceva… dar când crezi că l-ai prins pe Dumnezeu de un picior ești deja cu un picior în groapă și cei pe care acum îi crezi prieteni nu-ți vor întinde o mână de ajutor…

    Dar să revenim la ale noastre oi… toată lumea înjură concursomanii dar nimeni, absolut nimeni, nu face nimic pentru că… sunt un rău necesar…

    Și ca să dau din casă, sunt nume mari care în spațiul public tună și fulgeră împotriva vânătorilor de concursuri și când au un concurs sunt ca mielușeii față de mine rugându-mă să le listez concursul. De ce? Pentru că agenția le cere un număr minim de participanți altfel pe viitor nu mai pupă nimic…

    Singurul care a luat atitudine nu doar la nivel declarativ ci și în practică este Vali… restul e un amestec de ipocrizie și lașitate…

    În altă ordine de idei bag mâna în foc că ți-ar plăcea să fii primul blogger la concursul aniversar eMAG… știi tu de ce… știi tu cum… dar uite că de data aceasta îți voi respecta dorința.

    P.S. Și dacă ai cojones pe site-ul din link există un banner cu Nexus 6… :)

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 06/12/2014

      Nu știu de ce nu pot să-ți răspund la comentarii pe Facebook. Normal că am. Când iese din precomandă prin linkul ăla îl iau. Dacă nu-l aduce Quick mai devreme.

        • Postolachi Dumitru

          06/12/2014

          Diferenta o fac… COJONES – le ai sau nu le ai… nu exista gri, doar alb sau negru :)

        • Gabriel Ursan

          06/12/2014

          Îți trimit o poza? :)

        • Postolachi Dumitru

          06/12/2014

          :) dacă ai COJONES pune o poză aici pe blog într-un articol cu dedicație :)

          De ce n-are vulpea coadă și maimuța păr la fund…

        • Gabriel Ursan

          06/12/2014

          Ma baneaza Google :) Pana atunci stim amandoi ca ramane la fel despre concursomani.

        • Postolachi Dumitru

          08/12/2014

          Gogule fii bărbat și „ușide” vânătorii de concursuri care ți-au scăpat în mod intenționat.

          Cel puțin 3 sferturi dintre comentatorii la concursul aniversar eMAG sunt concursomani.

          Ia să vedem, iei atitudine sau scopul scuză mijloacele…

        • Gabriel Ursan

          08/12/2014

          Maine analizez toate videourile, stai linistit. Insa nu ii voi elimina pe cei care au participat pe mai multe bloguri, dupa cum spuneam si la inceputul articolului.

          Oricum nu am eu de castigat nimic daca blogul meu e pe primul loc. Pot doar sa ofer mai multe premii si cam atat. Iar daca oamenii castiga la altii pe blog, vor renunta la premiul meu, deci e egal.

        • Postolachi Dumitru

          08/12/2014

          Și vezi că ai căzut singur într-o capcană – pe vremuri aveai o atitudine mai relaxată față de concursioniști și de aceea riști să-ți scape tocmai pentru simplul motiv că mai au pe aici pe la tine vreo nșpe comentarii de la alte concursuri organizate de-a lungul vremii.

        • Gabriel Ursan

          08/12/2014

          Păi tu ai dreptate, îs mulți pe aici cu multe comentarii deja aprobate și e greu să-i triez, dar nu imposibil. Trebuie să fie un început pentru toate. Dacă ai vreo listă de concursioniști, nu ezita!

          Ziceai la un moment dat că agențiile cer un număr de x comentarii ca să fie ok campania. N-am pățit niciodată până acum.

        • Gabriel Ursan

          08/12/2014

          Nu pot să răspund pe Fb. Cred că trebuie să mă scoți din block. Oricum, interesant ce mi-ai trimis :)

  • Raul

    Reply Reply 06/12/2014

    Cu cine te cerți? :)

  • Sa vedem cum sta treaba: exista concursuri unde trebuie sa scrii ceva pe blog (ori cum e cel cu emag si youtube). Acolo, logic, se vor inscrie putini, dar buni.

    Exista, insa, concursuri cu like & share. Ori unde trebuie sa lasi un comentariu de 1 cuvant si e tragere la sorti. Surpriza: acolo vin concursistii. Cei neconcursisti, la fel de surprinzator (sau nu), refuza sa dea SHARE. Deci ei nu se baga.

    Acum, sincer, iti sunt utili din astia. EU organizez concursuri cu bilete la film (doar pt Buc), iar cineva, un castigator, mi-a zis c-a aflat de concursul meu de pe profilul unui concursist (nu-i dau numele). A dat ala share. D-acolo, se pare, au aflat mai multi.

    Apropo, chiar daca nu-mi plac, chiar daca am o parere proasta despre ei, de ce as lupta impotriva lor? Adica mie, ca ORGANIZATOR, ce rau imi fac?

  • Azi intră pe stoc la eMAG Motorola Nexus 6, 32 GB, 4G – http://bit.ly/1wCpt5G (pe surse)

  • Pe blogul meu ai o părere mai mult sau mai puțin avizată despre vânătorii de concursuri.

Leave A Response

* Denotes Required Field