De ce ma voi intoarce la Dedeman Galati

Urmează să încep renovarea băii peste două zile, iar meseriașii care se vor ocupa de treaba asta mi-au dat o listă cu materiale pe care trebuie să le iau. Mi-au și recomandat să mă duc într-un alt loc să cumpăr tot ce aveam nevoie. Am fost. Nu mi-a plăcut cum erau amenajate treburile pe acolo. Nu-mi ofereau nici un fel de inspirație (amenajări, forme de prezentare etc.).

Așa că am mers tot în Dedeman. De ceva timp au deschis și în Galați, relativ aproape de locul unde stau. Am scos lista și am fost copleșit. Nu știam cu ce să încep prima dată, nu eram decis încă la toate cele. M-am dus prima dată la raionul de gresie și faianță. Acolo o doamnă foarte simpatică s-a oferit să mă ajute. Ne-am îndrăgostit rapid de o combinație simplă de gresie și faianță. În maximum 5 minute deja am fost direcționați către zona de livrări gresie și faianță.

Acolo, un tip înalt și slăbuț a fost extrem de amabil. Ne-a întrebat dacă am venit cu mașină de transport marfă, iar cum taică-miu cu asta se ocupă, bineînțeles că aveam așa ceva după noi. Aflând asta, ne-a pus toată gresia și faianța pe un palet și ne-a zis că atunci când suntem gata vine să o încarce el în mașină. Ca să nu mai zic că același tip ne-a ajutat la final să încărcăm tot ce am cumpărat în mașină, inclusiv sacii de CM 11, profilele, plăcile de rigips etc. Wow! Deja dădusem peste doi oameni foarte amabili și foarte orientați către client, băiatul de la livrări gresie și faianță fiind cu mult peste așteptări.

Apoi am fost în zona cu rigips și profile. Pe listă aveam trecute și diverse tipuri de șuruburi și șurubele. Acolo un domn a lăsat tot ce avea de făcut în magazin și ne-a ajutat foarte rapid. I-am arătat lista și a mers el personal la raft, a ales ce trebuie și ni le-a pus chiar el în coș. De menționat că toți angajații Dedeman Galați cu care am interacționat aveau câte ceva de făcut când i-am abordat, dar au lăsat totul și ne-au ajutat cu zâmbetul pe buze, fără să simt nici cea mai mică urmă că i-aș fi deranjat.

A venit și rândul mobilierului pentru baie, lavoar, oglindă, baterii etc. Acolo am dat peste o domnișoară care ne-a consiliat și ne-a făcut niște recomandări foarte bune. Inițial îmi aruncasem ochii la altceva, ce-i drept un pic mai ieftin, dar a reușit cu argumente solide să-mi recomande ceva mai bun în zona de baterii pentru lavoar și cadă. Ca să nu mai zic că a pus umărul cu mine să ridicăm setul de vas WC+rezervor și să-l punem pe căruțul de cumpărături.

În final am cheltuit cam 5.000 lei pe materialele alese și probabil mai am de cheltuit suficient până să le iau pe toate. Astăzi am luat doar grosul, urmând să mă întorc după cadă (trebuie să văd dacă pot sparge o mică bucată de perete ca să-mi iau cadă pe toată lungimea disponibilă), țevi, furtunașe etc. Și e destul de clar de ce mă voi întoarce tot la Dedeman Galați: în primul rând pentru felul cum s-au comportat oamenii de acolo și în al doilea rând pentru formele de prezentare și diversitatea produselor.

Dedeman Galati

10 comentarii la „De ce ma voi intoarce la Dedeman Galati”

  1. Buna ziua,
    ma bucur sa vad ca sunt si alti oameni multumiti de calitatea serviciilor oferite de aceasta companie.
    La randu-mi, vreau sa multumesc celor de la un magazin din Bucuresti, serviciului de sesizare online si in special Dlui. Cristian G pentru intelegere si profesionalismul de care a dat dovada privind solicitarea mea de schimbare a unui produs…cu nume ”sonor” dar care prezenta un defect estetic evident.

    Stima!

    Răspunde
  2. Merg destul de des acolo si tot des am facut si cumparaturi (am renovat 3 bai in ultimii 2 ani) :) E intr-adevar locul unde gasesti cele mai multe modele pt. gresie si faianta, in Galati.

    Dar:
    – nu am fost niciodata ajutati cu incarcatul in masina ori caratul (cand am optat pt. livrare acasa, la fel, soferul ne-a spus „aceasta este marfa, va rog sa o luati”);
    – preturile sunt uneori mari comparativ cu magazinele mici (insa au si alte preturi care sunt ok);
    – am avut parte si de angajati nepoliticosi (de ex., langa randurile dedicate gresiei este un ghiseu / o vitrina cu ceva piese mai mici. Am intrebat vanzatorul de acolo daca stie unde putem gasi un angajat care sa ne ajute si pur si simplu se uita prin noi :) Am repetat de trei ori intrebarea pana cand ne-a raspuns pe cel mai deranjat ton ca nu e treaba lui si sa nu il mai intrebam. Culmea e ca nu avea clienti, statea pe scaun si butona un telefon :) ). In general insa da, sunt ok :)

    Răspunde
    • Da, normal. Voi face reclama gratuita tuturor firmelor de care sunt multumit: magazine, restaurante, hoteluri, meseriasi, cafenele, locuri de joaca, scoli, gradinite etc.

      Răspunde
      • E posibil sa para reclama da’ si eu confirm ca este purul adevar.Si am fost tratat la fel la
        Dedeman Agigea (Constanta).Eu ,in schimb, cautam scule (electrician) de calitate si am
        fost incintat.Nu stiu cum se numeste departamentul care se ocupa cu aprovizionarea cu
        scule „inteligente” (a se intelege multi-scop si de anduranta) dar ii felicit.
        Cu sinceritate recomand celor care vor sa care o geanta de scule cit mai usoara dar cu care
        sa se descurce in orice situatie sa treaca pe la Dedeman.Dnl Gabriel Ursan a prezentat corect.
        Si eu am cerut ceva,cei de acolo au venit cu 2-3 propuneri si am ales ce-mi trebuia.
        Stiu sa-si faca meseria asa cum trebuie.Asta-i realitatea.

        Răspunde
  3. Buna ziua, stimate domnule Ursan,
    Va multumesc pentru aprecierea exprimata cu privire la angajatii magazinului Dedeman Galati precum si la gama de produse si modalitatea de prezentare a acestora.
    Ne bucura faptul ca ati avut disponibilitatea de a impartasi experienta pozitiva pe care ati avut-o in magazinul Dedeman.
    Pe viitor, nu ezitati sa ne contactati la numarul unic de contact 0234.525.525 sau pe adresa de email suportclienti@dedeman.ro pentru a fi in masura sa dam curs solicitarilor dumneavoastra.
    Cu respect,
    Marioara Dospinescu
    Coordonator Serviciul Suport clienti Dedeman

    Răspunde
  4. Pare ireal, dar totuși mai sunt si altfel de oameni, implicit salariați. Așa ar trebui sa fie peste tot, dar totul porneste de la felul tau de a fi si de a socializa cu ceilalți. Amabilitatea nu trebuie sa fie o obligație, ci un respect personal.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.