SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanta si putere in online, cu specialistii din SUA, UK si Romania

Timp de 2 zile, la SEM Days, invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu, le vor oferi participanților la eveniment o perspectivă complexă asupra evoluției mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate în cele 2 paneluri, 9 prezentări și 15 workshop-uri.

Discuțiile despre ultimele noutăți din Search Engine Marketing debutează pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizării conținutului online și modalități de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentările din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound și outbound marketing, metode de măsurare eficientă a performanței SEO, viitorul în Video Marketing, mituri în Pay Per Click, cum să folosești Facebook ca un profesionist.

Cum poți deține controlul asupra reputației în motoarele de căutare și schimbările care au influențat evoluția Search Engine Marketing în ultimul an sunt 2 subiecte ce vor fi intens dezbătute în cadrul celor 2 paneluri de discuții. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficientă a Google Analytics și adaptarea campaniilor SEO în funcție de schimbările Google. A doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor în care participanții vor aprofunda noțiuni pe care orice specialist în marketing, branding sau comunicare trebuie să le cunoască pentru a performa astăzi în online:

  • Big Data
  • managementul reputației online
  • strategii eficiente de SEO
  • măsurarea rezultatelor în Pay Per Click
  • strategii de video & YouTube marketing
  • optimizarea strategiilor online
  • psihologia conversiilor online

Biletele de acces la eveniment pot fi achiziționate online, pe baza formularului de înregistrare.

Pe 24-25 septembrie, specialiștii de marketing și comunicare, brand managerii și coordonatorii de business-uri interesați de creșterea performanței în online sunt așteptați la SEM Days, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, să discute despre vizibilitate, relevanță și putere în online cu specialiștii de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google România și mulți alții.

Lista completă a speakerilor și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

2 comentarii la „SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanta si putere in online, cu specialistii din SUA, UK si Romania”

  1. Interesant de mers, vor fi banuiesc niste chestii bune de invatat acolo, dar totusi, te gandesti ca trebuie sa mergi si pana la Bucuresti pentru asta, deci si cazare, si una alta.. niste bani cheltuiti pentru un simplu eveniment. Sa presupunem ca esti un marketeer la inceput de drum, si ai un buget limitat. Ce faci? Dai toti banii pe un drum la un astfel de eveniment, sau investesti in afacerea ta, pentru a o vedea inflorind, apoi cand te mai ridici astepti un astfel de eveniment..

    Răspunde
  2. Citeam la zoso astazi despre asta si apoi mi-am amintit ca am mai citit la altcineva despre seo-istii din romania.
    Practic se optimizeaza toti pe acelasi rahat.
    Nimic depres trendul actual al internetului si algoritmul motoarelor de cautare.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.