Servskills

Primele probleme cu eMAG

Am probleme cu eMAG pe partea de service. Da, recomand în continuare eMAG pe partea de achiziții. Aș fi recomandat eMAG până acum și pe partea de garanții, service și retururi. Dar era prea frumos ca totul să fie aproape perfect, nu?

Îmi comand un laptop la vreo 4.200 lei de pe eMAG. Am scris despre asta aici. În nici o săptămână mi se strică display-ul, probabil s-a ars ceva pe acolo, că placa video părea intactă pe un monitor extern. Cel mai nasol a fost faptul că achiziționasem o licență OEM (Windows 8.1 – 64 biți) împreună cu laptopul, licență pe care am instalat-o pe laptopul pe care nu mi-l mai doresc, bineînțeles.

Am discutat cu cei de la Microsoft și mi-au spus că nu stă în puterea lor. Mi-au recomandat să fac retur la eMAG licenței și să văd eu ce mai rezolv pe acolo. Azi mi-am făcut curaj și am făcut retur și licenței. Dacă nu se acceptă, îmi asum. E responsabilitatea mea că nu mai vreau laptopul pe care am instalat-o. Poate asta e regula.

Însă astăzi, surpriză, primesc Asus-ul reparat. Cu toate că în prealabil selectasem pe formularul de retur că vreau credit la eMAG ca să-mi iau alt produs, deoarece nu mai am încredere în cel cumpărat. Ca să nu mai zic că am discutat telefonic subiectul returului de bani sub formă de credit de cumpărături de vreo două ori înainte: odată la departamentul service și odată la departamentul vânzări (ambele apeluri săptămâna trecută).

Bineînțeles că sun imediat la service în dimineața aceasta. Vorbesc cu un domn de acolo care îmi spune că nu înțelege ce s-a întâmplat. Că totul este exact cum am spus eu. Laptopul apare cu status de retur, dar nu își dă seama cum de în ultimul moment s-a decis repararea acestuia și trimiterea către client. Mă rog, probabil a fost o comunicare deficitară între ei.

De menționat însă faptul că nu eMAG se ocupă de service, ci partenerul lor, Servskills. Am auzit de bine de ei și până acum a fost foarte ok cu toate retururile pe care le-am făcut. Deci, cu o experiență neplăcută nu se schimbă total o părere. Numai că atunci când ești obișnuit numai cu bine din partea unui prestator de servicii sau vânzător de produse, la cea mai mică scăpare ai un gust amar. Momentan am cerut retur la bani direct în cont. Dacă tura asta se vor dovedi suficient de operativi și voi avea banii în cont săptămâna asta, voi comanda laptopul ăsta tot de la eMAG:

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

14 Comments

  • Geanina S.

    Reply Reply 25/08/2014

    S-au mai prostit treburile si la ei. Mi-a, luat un Laptop din Showroom-ul de la Ploiesti si-n caz ca se strica trebuie sa-l aduc tot acolo.Am intrebat de ce nu pot solicita sa mi-l ridice de acasa ca si cand l-as fi comandat online,ca doar sunt ai aceleiasi firme. Mi s-a spus ca daca platesc eu transportul se poate.
    In afara de asta s-a stricat si treaba cu cardurile de la mai toate bancile,pentru cumparaturile-n rate.Se pot lua in maxim 6 rate doar din showroom. Poate de Black friday sa se mai schimbe ceva…

  • Ionut

    Reply Reply 25/08/2014

    Cand le-am dar retur un router care-mi facea probleme, mi-au returnat banii, dar comanda urmatoare a trebuit s-o fac prin telefon, am fost multumit de promtitudinea cu care mi-au rezolvat problema.
    Acum depinde si de problema, la tine a fost/este mai complicat, probabil ca mai dau si rateuri uneori.

  • Ciprian+Florea

    Reply Reply 25/08/2014

    Asa se intampla cand nu asculti… :)

  • Yamasha

    Reply Reply 25/08/2014

    Am zis ca nu merita un articol pe blog, dar am primit un mail automat(probabil) de la cei de la service la o zi dupa ce returnasem produsul pentru ca nu imi conveneau cateva lucruri la el. Pai daca eu l-am returnat, oare ma mai intereseaza pe mine de ce face service-ul mai departe, de reparatii sau sa imi dau cu parerea despre ei.

    Bună ziua,
    Dorim să vă mulțumim pentru faptul că vă numărați printre clienții Servskills International – Partener de service eMAG. Recent ați beneficiat de serviciile noastre și în urma experienței avute alături de noi, vă rugam să ne acordați o notă de la 0 la 10.
    Reparatii Tableta Asus Transformer Book T100TA-DK026H procesor Intel® Quad-Core AtomTM Z3775 1.46GHz, 10.1″ Touch-Screen, 2GB, 500GB + 64GB EMMC, Intel® HD Graphics, Windows 8.1, Gray

    Revenind la articolul tau, probabil ca a fost o incurcatura. Sigur se va rezolva. Ramane de vazut cu licenta. Poate ca ti-o vor schimba cu una de Windows 9 ca tot apare in curand :D:D:D

  • Luci Florescu

    Reply Reply 25/08/2014

    La partea cu licenta chiar sunt curios ce se va intampla.

  • Imi pare rau ca n-ai luat inca Lenovo-ul pentru a te bucura de calitatea care o ofera :).

  • MATYAS DENES

    Reply Reply 26/08/2014

    Salut,Gabriel,
    sa stii ca de mai bine de un an si jumatate ma chinui cu un sistem desktop cumparat de la emag si nu pot sa ma inteleg cu ei.La nici o luna de la achizitie s-a stricat.I-am trimis inapoi,a stat la servskills o luna si jumatate,cica i-au schimbat placa de baza si procesorul.De atunci am mai trimis la service de 5! ori si mereu imi trimite inapoi cu mentiunea ca defectul reclamat nu se manifesta!!!am vorbit cu mai multi specialisti din oras si toti mi-au confirmat ca cei de la service nu fac decat teste si atat.Sunt probleme cu adapterul LAN si cu punctul de acces.Am chemat si baietii de la Nextgen si mi-au sps ca e treaba de service.Sistemul e inca in garantie,nici nu mi-l repara si nici nu vor sa-mi dea banii inapoi.I-am amenintat cu denuntul,dar tot degeaba.Culmea,cand am sunat la OPC,au zis ca nu tine de ei cazul meu.Mentinez ca a fost un sistem resigilat.M-am jurat ca nu mai iau nimic de la emag,sunt niste nemernici!!!

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 26/08/2014

      Nu cred că merită generalizat. În momentul de față eu consider eMAG și PC Garage cele mai bune opțiuni în materia de achiziții online de IT.

      • MATYAS+DENES

        Reply Reply 26/08/2014

        Ai dreptate,dar totusi nu crezi ca dau dovada de reacredinta?chiar nu comunica intre ei…consider ca daca esti emag,adica cineva in domeniul IT online,nu ar fi bine sa ai si un service bine pus la punct?

        • Gabriel Ursan

          26/08/2014

          Da, cel mai nasol e să rămâi neînțeles de către furnizor.

      • Yamasha

        Reply Reply 26/08/2014

        Sa nu bagam PcGarage la recomandari, isi au locul alaturi de cel.ro. Am avut fel de fel de probleme cu ei. Mai bine evoMAG, mediadot…

        • Gabriel Ursan

          26/08/2014

          A, da. Uitasem. Că ai povestit și tu la un moment dat.

Leave A Response

* Denotes Required Field