De cele mai multe ori oamenii consideră că dacă au reușit să convingă pe cineva să se aboneze la newsletter treaba s-a terminat acolo. De fapt, treaba abia începe. Iată care sunt cele trei mailuri pe care merită să le trimiți noilor abonați la newsletter.
Iată care sunt cele trei mesaje de bun venit pe care merită să le trimiți noilor abonați la newsletter astfel încât să creezi o legătură puternică cu aceștia încă de la început.
1. Mesajul de bun venit din partea companiei
Merită să-ți setezi autoresponderul ca să trimită un mesaj de bun venit imediat după ce noul abonat s-a înscris. În acest mesaj merită să-i povestești noului abonat la ce să se aștepte. Adică cu ce frecvență va primi emailurile, despre ce vor fi acestea etc. Astfel, așteptările sale nu vor fi înșelate. El va ști în ce comunitate a intrat și care sunt beneficiile sale.
2. Mesajul de setare a livrării mesajelor
În acest mesaj vei ruga în primul rând noul abonat să adauge adresa ta de email la contacte, astfel încât să ai un plus de siguranță că mailurile tele nu ajung în folderul său de SPAM sau Junk. În al doilea rând te vei adresa utilizatorilor Gmail și le vei explica cum să facă astfel încât mailurile tale să nu ajungă în tabul de oferte, ci în tabul de mailuri principale.
3. Mesajul personalizat de bun venit
Ăsta este unul dintre cele mai puternice mesaje. Este mesajul pe care îl transmite de obicei fondatorul companiei sau o persoană din top management. Acest mesaj trebuie să fie cât se poate de personal și de personalizat. Aici se transmit și se retransmit valorile, așteptările, misiunea, viziunea și tot ce consideri mai important în relația ta cu noul membru.
După cum observi, cele trei mesaje nu au nici o treabă cu tranzacțiile. Obiectivul acestor trei mesaje este să ofere un ”warm welcome” noului tău abonat. Să creeze o legătură cu noul abonat (potențial client). Să creeze o punte de comunicare. Să genereze încredere.
Dacă încă nu folosești un sistem de newsletter și cauți o recomandare, eu pot să-ți spun că lucrez din 2012 cu acest soft. Abonamentele lunare au costuri foarte mici, iar serviciile oferite în pachet sunt foarte multe și bune comparativ cu investiția lunară.