• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to primary sidebar
Gabriel Ursan

Gabriel Ursan

Blog personal

  • Despre mine
  • Marketing
  • Tehnologie
    • Criptomonede
  • Internet
    • Blogging
    • Shopify
  • Diverse
    • Dezvoltare
    • Personale
  • Vlog
  • Contact
    • Publicitate
    • Consultanță
    • Cursuri

Primele 3 mailuri ce merită trimise noilor abonați la newsletter

10/08/2017 De Gabriel Ursan Leave a Comment

De cele mai multe ori oamenii consideră că dacă au reușit să convingă pe cineva să se aboneze la newsletter treaba s-a terminat acolo. De fapt, treaba abia începe. Iată care sunt cele trei mailuri pe care merită să le trimiți noilor abonați la newsletter.

Iată care sunt cele trei mesaje de bun venit pe care merită să le trimiți noilor abonați la newsletter astfel încât să creezi o legătură puternică cu aceștia încă de la început.

1. Mesajul de bun venit din partea companiei

Merită să-ți setezi autoresponderul ca să trimită un mesaj de bun venit imediat după ce noul abonat s-a înscris. În acest mesaj merită să-i povestești noului abonat la ce să se aștepte. Adică cu ce frecvență va primi emailurile, despre ce vor fi acestea etc. Astfel, așteptările sale nu vor fi înșelate. El va ști în ce comunitate a intrat și care sunt beneficiile sale.

2. Mesajul de setare a livrării mesajelor

În acest mesaj vei ruga în primul rând noul abonat să adauge adresa ta de email la contacte, astfel încât să ai un plus de siguranță că mailurile tele nu ajung în folderul său de SPAM sau Junk. În al doilea rând te vei adresa utilizatorilor Gmail și le vei explica cum să facă astfel încât mailurile tale să nu ajungă în tabul de oferte, ci în tabul de mailuri principale.

3. Mesajul personalizat de bun venit

Ăsta este unul dintre cele mai puternice mesaje. Este mesajul pe care îl transmite de obicei fondatorul companiei sau o persoană din top management. Acest mesaj trebuie să fie cât se poate de personal și de personalizat. Aici se transmit și se retransmit valorile, așteptările, misiunea, viziunea și tot ce consideri mai important în relația ta cu noul membru.


După cum observi, cele trei mesaje nu au nici o treabă cu tranzacțiile. Obiectivul acestor trei mesaje este să ofere un ”warm welcome” noului tău abonat. Să creeze o legătură cu noul abonat (potențial client). Să creeze o punte de comunicare. Să genereze încredere.

Dacă încă nu folosești un sistem de newsletter și cauți o recomandare, eu pot să-ți spun că lucrez din 2012 cu acest soft. Abonamentele lunare au costuri foarte mici, iar serviciile oferite în pachet sunt foarte multe și bune comparativ cu investiția lunară.

Citește și...

About Gabriel Ursan

Iubesc tehnologia, marketingul online și internetul. Sunt soț și tată, iar în timpul liber îmi place să scriu pe blog, să beau bere, să fac sport sau să mă dau cu bicicleta. În rest, conduc departamentul de marketing al unui grup de companii din România și îmi place la nebunie ce fac. Scrie-mi un comentariu mai jos ;)

Reader Interactions

Comentează la acest articol Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primary Sidebar

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMag prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Fashion Days prin acest link.

Ultimele articole

DJI Tello

Cum e DJI Tello, drona de 100 euro

Despre crearea unui magazin online cu Shopify

[Video] Vreți să fac un set de tutoriale video despre Shopify?

El Chapo Netflix

Seriale Netflix: El Chapo – Corupția ucide!

Mircea Pavalache It si tech

Recomandare canal YouTube: Mircea Pavalache It si tech

Mateo Politi

Două despre falsul medic Matteo Politi, italianul cu 8 clase care făcea operații estetice

Superland Brasov

Cum a fost la Superland Brașov

NY Basketball

De ce mulți oameni pierd la pariuri sportive

cadouri Valentine`s Day pentru femei si barbati

5 idei de cadouri Valentine`s Day pentru femei si barbati

Italia cade în recesiune economică

PR Crisis Management

Cum faci managementul unei crize de PR

Urmărește-mă

  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Email Newsletter

Duminica la 11 trimit un email cu rezumatul articolelor noi.

Politica Cookies

Blogroll

  • Andrei Cismaru
  • Cetin Ametcea
  • Dan Dragomir
  • Mihai Vasilescu
  • Radu Dumitru
  • Rețete Culinare
  • Vali Petcu

Arhive

  • Politică de confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Acest site folosește cookies pentru a oferi o experiență plăcută de utilizare. Dacă îl vizitezi în continuare înseamnă că ești ok cu asta.OkAflă mai multe