9 cărți despre vânzări care merită citite imediat

Dacă ești în căutarea inspirației în vânzări, fie că ești om de vânzări, om de marketing, om de publicitate, antreprenor sau CEO, merită să arunci un ochi pe aceste cărți.

Sunt scrise de oameni de care probabil ai auzit deja sau sunt cărți pe care le-ai citit deja. Însă e genul de colecție de cărți pe care orice om care are tangență cu vânzările merită să o aibă.

Poți da click sau poți atinge titlul fiecărei cărți pentru a o comanda online.

1. Vinde orice, de Oren Klaff

Un om de vânzări cu 12 ani de experiență ca bancher și investitor, Oren Klaff are un palmares de vânzări extensive pentru mai multe companii și este specializat pe închiderea vânzărilor complexe. Oren este Managing Director la Intersection Capital din Beverly Hills, California și autorul best sellerului Pitch Anything (Vinde/prezintă orice), o carte din care înveți să câștigi atât în vânzări cât și în viață.

2. Cand cumparatorul spune nu, de Tom Hopkins & Ben Katt

Tom Hopkins este fondatorul Tom Hopkins Internațional și este trainerul de vânzări numărul 1 al S.U.A. Cariera s-a timpurie a implicat mult efort. Nu are studii superioare. A eșuat ca agent imobiliar. Însă nu s-a lăsat niciodată, a investit în educația sa și a devenit numărul 1 în domeniul vânzărilor. Tom Hopkins este deja un mare brand în domeniul vânzărilor și un om care inspiră.

3. Cum sa vinzi marilor companii, de Jill Konrath

Este autoarea a două cărți bestseller despre vânzări. Jill este un speaker popular care ajută oamenii de vânzări să pătrundă la clienți noi și să îmbunătățească ciclurile de vânzare făcându-le mai rapide. Jill Konrath a fost manager regional de vânzări la Xerox Corporation unde a fost mereu recunoscuta pentru rezultatele sale superioare și a fost avansată ulterior către alte posturi de conducere.

4. Happy Money, de Michael Norton & Elizabeth Dunn

Michael Norton este vicepreședinte executiv la Global Accounts Sandler Systems. Este un profesionist în vânzări cu peste 20 de experiență în afaceri precum Ziglar inc., SIEMENS sau WebMD. Este un trainer cu niște competențe de bază în vânzări, fiind cunoscut ca un speaker pragmatic capabil să motiveze foarte bine audiența, mai ales datorită lucrurilor logice pe care le spune.

5. Schimband gandirea, iti schimbi viata. Editia a III-a revizuita, de BrianTracy

Brian Tracy este un ”guru” în vânzări și un autor cunoscut. A condus workshop-uri și seminarii în 61 de țări și este proprietarul Brian Tracy International, o companie specializată pe traininguri și seminarii de vânzări și dezvoltare profesională. Este autorul a 55 de cărți traduse deja în 42 de limbi și disponibile în 60 de țări.

6. Business Without the Bullshit, de Geoffrey James

Geoffrey James este un expert în vânzări mai ales prin intermediul bloggingului și al scrisului, în general. Blogul său Sales Source de pe Inc.com este foarte popular în acest domeniu al vânzărilor. De asemenea el a publicat sute de articole in reviste și ziare naționale de succes. Are mai multe cărți scrise, iar cea recomandată în acest articol e în română.

7. Biblia vanzarilor, de Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer este un autor american, un speaker profesionist și un trainer de business care scrie și prezintă internațional tot felul de lucruri despre vânzări. Este cunoscut ca un guru în vânzări în State însă cel mai probabil este cunoscut după o carte de referință în vânzări și anume Biblia vânzărilor, carte care conține toate conceptele și pașii importanți din procesul vânzărilor.

8. Puterea Gandului Sau Stapanirea Vocii Interioare, de Blair Singer

Blair Singer este CEO și cofondator la SalesPartners Worldwide, o franciză și o rețea globală de mentori și business builders specializați pe vânzări. A stabilit și realizat Little Voice Mastery Institute, un centru virtual de învățare care îi ajută pe oameni să meargă mai departe și să treacă de ce le spune vocea interioară, astfel încât să devină mai puternici.

9. Cele 13 reguli esentiale in vanzari, de Joe Girard

Joseph Samuel Gerard cunoscut mai degrabă ca Joe Girard este un om de vânzări american care a fost recunoscut în Cartea Recordurilor ca fiind cel mai bun om de vânzări din lume pentru că a vândut singur 13.001 mașini la un dealer Chevrolet între anul 1963 și 1978 (15 ani). Înseamna o medie de 866 de mașini vândute pe an doar de el.


În cazul în care consideri util acest articol nu ezita să-i dai share pe rețelele de socializare. Realizând acest lucru s-ar putea să ajuți 0,01% din prietenii tăi de pe Facebook să își îmbunătățească viața sau afacerea cu cel puțin 0,01%, ceea ce nu e deloc puțin.

Tu ce alte cărți de vânzări recomanzi? Nu ezita să lași un comentariu la acest articol cu sugestiile tale, mai ales că există foarte multe cărți de vânzări bune, iar implicarea prin comentarii pe site-ul ăsta reprezintă primul pasă către succesul altora…

… și primul pas către succesul tău.

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

Leave A Response

* Denotes Required Field