Platforma Unde Mergem

Mă știu cu Iulian Pufu de 7 ani. Știu că e un tip ambițios și că are anduranța sau răbdarea necesară să construiască lucruri frumoase. De curând a lansat platforma Unde Mergem.

Iată principalele aspecte ale platformei Unde Mergem

Idei extrase din comunicatul lor de presă.

Dintotdeauna oamenii au apelat la ghizi, bazându-se atât pe capacitatea acestora de a-i feri de neplăceri cât şi pe abilitatea de a rezolva situaţiile neprevăzute.

Deşi o titulatură ca “ghid obiectiv” ar putea fi considerată un pleonasm, Unde Mergem® o foloseşte tocmai pentru a face diferenţa de aşa-intitulatele “ghiduri”, care de multe ori nu sunt altceva decât nişte agregatori de reclame.

Conceptul Unde Mergem® are la bază ideea de obiectivitate, fără niciun compromis.

Conţinut sugerat de utilizatori, nu generat

Toate platformele de informare se bazează pe conţinut generat de utilizatori (user generated content) iar acest sistem începe să-şi arate limitele (vezi situaţia recentă cu „Catedrala prostirii” de pe Google Maps sau, neobservat de nimeni până acum, noua denumire a oraşului Râşnov pe hărţile Google – „Râşnov Romacril”).

Şi Unde Mergem® se va baza pe conţinut de la utilizatori dar cu o mare diferenţă: ei nu vor genera conţinut ci îl vor putea sugera; noi îl vom verifica (nu cu sisteme automate ci cu documentare la faţa locului) şi dacă totul va fi în regulă, îl vom publica în platformă.

Pentru că … INFOxication

Infoxicarea este un termen prezis în anii ’70 de futurologul Alvin Toffler.

În cartea “Şocul viitorului”, acesta a popularizat expresia „information overload” (sau „infobesity” şi „infoxication”) care poate fi tradusă prin sintagma „exces de informaţie” şi se referă la dificultatea oamenilor de a putea să înţeleagă o chestiune şi de a lua decizii corecte, din cauza prezenţei unei cantităţi prea mari de informaţii.

50 de ani mai târziu ne confruntăm cu această situaţie neplăcută în care atunci când vrem să ne informăm suntem copleşiţi de informaţia disponibilă – mare parte din ea conţinut expirat, duplicat, nedocumentat sau pur şi simplu … publicitar.

Echipa Unde Mergem® se documentează în locul tău şi, cu ajutorul Comunităţii Unde Mergem, identifică şi prezintă doar acele locuri şi atracţii care merită să fie văzute şi vizitate în România.

Cui se adresează UNDE MERGEM® ?

În prima fază de dezvoltare ne vom adresa românilor care călătoresc, de plăcere sau cu afaceri, prin România.

Poate nu ştiaţi: există conţinut de mai bună calitate, mai documentat şi mai obiectiv în limbi străine, pentru turişti străini, decât pentru români; dacă vrei să te informezi turistic în limba română trebuie să îţi dezvolţi capacităţi deosebite de filtrare, înţelegere şi sintetizare a conţinutului publicitar, duplicat sau junk, disponibil în prezent.

Dacă te-ai săturat să pierzi vremea pe tot felul de site-uri încercând să îţi dai seama ce e reclamă şi ce e pe bune, dacă nu eşti sigur de veridicitatea informaţiilor găsite … instalează-ţi aplicaţia Unde Mergem®: ne-am documentat noi în locul tău şi îţi oferim toate informaţiile relevante şi reale care să te ajute în alegerea Locurilor potrivite pentru bugetul, preferinţele şi nevoile tale!

În acelaşi timp, ne adresăm şi românilor care apreciează ineditul şi orientarea spre satisfacţia clienţilor din locurile pe care le vizitează: îi încurajăm să ne semnaleze aceste locuri şi le vom avea în vedere pentru documentare.

Îi aşteptăm în “Comunitatea Unde Mergem în România” iar pe cei mai activi şi obiectivi membri ai Comunităţii îi vom recompensa cu city-break-uri, vouchere de cumpărături şi de experienţe!

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.