Video: Iată un exemplu de Goodvertising – Follow the Frog

La Zilele Biz, Thomas Kolster a prezentat conceputul de Goodvertising. Adică, dacă tot oamenii de publicitate încearcă să ne convingă să cumpărăm, de ce nu ar contribui și la o cauză cu adevărat bună cu ocazia asta? Mie mi s-a părut interesant conceptul de Goodvertising și recunosc că mă tentează pentru anumite proiecte. Însă nu am să scriu un articol lung despre acest concept pentru că am un videoclip interesant pentru voi. Sper să vă placă. 

5 comentarii la „Video: Iată un exemplu de Goodvertising – Follow the Frog”

  1. Foarte interesant clipul, dar cred că nu se mai poate face nimic în legătură cu protejarea pădurilor. Omul se autodistruge. Planeta este măcelărită într-un ritm alert. Șanse de salvarea aproape nule. Cel puțin așa văd eu lucrurile.

    Răspunde
    • Ce ai văzut e tot o formă de advertising, îți dai seama :). Însă legat de chestia mai profundă la care te referi, din păcate trebuie să-ți dau dreptate: s-a ajuns într-un punct în care nu prea mai avem ce face la modul fundamental. Totuși, mai putem prelungi viața planetei încă un pic.

      Răspunde
  2. A inceput plicticos si enervant. Incepusem sa ma simt “un mic ticalos”, dar a devenit brusc amuzant si interesant, dupa secunda 50.

    Răspunde
  3. Chiar interesant conceptul de advertising.. Urmaresti un intreg clip despre o chestie umanitara, ca sa afli ca poti face anumite chestii si fara sa-ti pui viata in pericol.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.