• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to primary sidebar
Gabriel Ursan

Gabriel Ursan

Blog personal

  • Despre mine
  • Marketing
  • Tehnologie
    • Criptomonede
  • Internet
    • Blogging
    • Shopify
  • Diverse
    • Dezvoltare
    • Personale
  • Vlog
  • Contact
    • Publicitate
    • Consultanță
    • Cursuri

Cum sa iti construiesti o lista de abonati la newsletter care sa te ajute sa iti cresti vanzarile

25/01/2015 De Gabriel Ursan 4 Comments

Despre email marketing am tot scris. Acum am zis că merită să scriu și cum să-ți construiești o listă de abonați la newsletter de calitate, iar prin listă de calitate înțeleg oameni reali care să deschidă mailurile de la tine și eventual să-ți devină clienți. Înainte de asta, dați-mi voie să vă spun de ce un newsletter bine pus la punct e de 8 ori mai bun (conform statisticilor) decât promovarea pe rețelele sociale.

Promovarea e bună. Peste tot. Pentru că mixul de marketing e mama vânzărilor și a branding-ului. Diferența dintre email marketing (newsletter) și rețelele sociale este următoarea: mailul ți-l citești în tihnă, pe când reclamele de pe Facebook pot trece neobservate în vâltoarea tuturor celorlalte reclame și postări de pe acolo. Conform statisticilor de specialitate, un potențial client de-al tău are de 8 ori mai multe șanse să-ți devină client în urma unui newsletter bun, decât în urma unui anunț pe care l-a văzut în treacăt pe Facebook.

Pentru a avea o soluție bună de email marketing trebuie să plătești. Tot ce e gratuit e gratuit până la un punct. De exemplu MailChimp. Toată lumea îl folosește și își duce abonații acolo pentru că e gratuit la început. Nimic mai greșit. Pentru că după ce ai depășit 2.000 de abonați te costă de te rupe. De aceea, este bine să pornești de la bun început cu un serviciu de email marketing cu plată, dar cu un cost decent. Eu folosesc GetResponse. Poți să intri aici și să-ți faci un cont ca să-l folosești gratuit timp de 30 de zile. Fără riscuri și fără card de credit necesar.

La finalul acestui articol voi publica mai multe videoclipuri în care este prezentat pe larg serviciul GetResponse pe care eu îl folosesc și îl recomand. Vei observa că ai mai multe unelte acolo. Nu numai un serviciu de email marketing decent ca preț, ci un serviciu de email marketing cu care poți să faci mai mult decât crearea și trimiterea de newsletter. De exemplu, ai un creator de landing pages (necesare pentru obținerea de emailuri pentru listele tale), un creator de chestionare și multe altele.

Dar până atunci, hai să-ți spun cum să îți construiești o listă bună de abonați la newsletter. E foarte simplu, dar presupune un pic de muncă. Pentru că oamenii doresc calitate și sunt din ce în ce mai pretențioși, trebuie să te concentrezi pe a oferi calitate. Îți recomand cartea asta când ai timp. Ar trebui s-o citească absolut orice antreprenor. Să revenim. Pentru a construi o listă de abonați trebuie să determini oamenii să se aboneze la newsletter-ul tău. Nu mai este suficient în ziua de astăzi să ai doar un câmp de abonare la newsletter să aduci trafic la tine pe site și să aștepți ca oamenii să se aboneze cu entuziasm. Trebuie să-i determini să o facă și să le oferi ceva la schimb. Pentru asta ai nevoie de un autoresponder, iar GetResponse are unul foarte bun. Un autoresponder îți permite să setezi ca după ce se abonează cineva la newsletter să primească niște mesaje email predefinite.

Adică, oferă acum gratuit ceva celor care se abonează. Dacă vinzi produse BIO sau ești într-un MLM de gen, scrie un material foarte interesant pe care oamenii să și-l dorească și pe care tu să-l oferi în schimbul abonării la newsletter. Dacă ești un magazin online, oferă un ghid interesant și un cupon de reducere. Dacă oferi servicii de web design sau consultanță financiară, creează un material super bun pe care să-l oferi gratuit celor care se abonează la newsletter-ul tău. Ai prins ideea.

Cu alte cuvinte, oferă plus valoare gratuit înainte să îndemni oamenii să cumpere de la tine. De ce ar face-o? Și așa toți se laudă că au cele mai bune produse sau servicii. Când piața pare prea aglomerată, vino cu ceva nou. Scoate capul din mulțime prin calitate percepută de client, nu prin calitate promisă clientului așa cum fac toți ceilalți. Și așa, prin intermediul newsletter-ului, îți vei crea o relație cu prospecții tăi trimițându-le regulat informații utile sau oferte relevante. Pentru că obiectivul tău nu este să-ți construiești o listă de abonați imensă, ci o listă de abonați targetată. Iar dacă omul ți-a dat adresa de email ca să primească acel lucru valoros și util de la tine, e clar că este interesat de ce vinzi sau ce promovezi tu.

email marketing

Am promis și niște videoclipuri. Iată-le. Take your time să le vezi. Sunt în limba engleză, dar sunt intuitive.

Ce este GetResponse

Un tur al GetResponse

Automatizarea emailurilor cu GetResponse

Design Responsive al emailurilor cu GetResponse

Landing page creator de la GetResponse

Inspector de emailuri de la GetResponse

Dacă vrei să testezi serviciul ăsta, îți poți face un cont de test gratuit aici, timp de 30 de zile (suficient ca să-ți dai seama că trebuie să pornești la drum sau să-ți continui drumul cu o soluție serioasă).

Citește și...

About Gabriel Ursan

Iubesc tehnologia, marketingul online și internetul. Sunt soț și tată, iar în timpul liber îmi place să scriu pe blog, să beau bere, să fac sport sau să mă dau cu bicicleta. În rest, conduc departamentul de marketing al unui grup de companii din România și îmi place la nebunie ce fac. Scrie-mi un comentariu mai jos ;)

Reader Interactions

Comments

  1. Coffee says

    25/01/2015 at 21:43

    Bune sfaturi. Un serviciu de tip GetResponse merita, insa doar daca scoti ceva bani din urma lui, mai putin pentru un blog mai mic. Eu folosesc FeedPress, are cam aceleasi facilitati ca Feedburner, e destul de ieftin, dar face ce promite.

    Răspunde
  2. Iosif says

    16/07/2015 at 15:18

    Mie imi par prea sucumpe serviciile de acest gen. Cred ca daca nu ai o lista foarte buna de mailuri nu are sens sa arunci banii pe geam facand cont la ei. Sunt plugin-uri de newsletter care se pot instala daca ai wordpress si sunt gratis.

    Răspunde

Comentează la acest articol Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Primary Sidebar

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMag prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Fashion Days prin acest link.

Ultimele articole

DJI Tello

Cum e DJI Tello, drona de 100 euro

Despre crearea unui magazin online cu Shopify

[Video] Vreți să fac un set de tutoriale video despre Shopify?

El Chapo Netflix

Seriale Netflix: El Chapo – Corupția ucide!

Mircea Pavalache It si tech

Recomandare canal YouTube: Mircea Pavalache It si tech

Mateo Politi

Două despre falsul medic Matteo Politi, italianul cu 8 clase care făcea operații estetice

Superland Brasov

Cum a fost la Superland Brașov

NY Basketball

De ce mulți oameni pierd la pariuri sportive

cadouri Valentine`s Day pentru femei si barbati

5 idei de cadouri Valentine`s Day pentru femei si barbati

Italia cade în recesiune economică

PR Crisis Management

Cum faci managementul unei crize de PR

Urmărește-mă

  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Email Newsletter

Duminica la 11 trimit un email cu rezumatul articolelor noi.

Politica Cookies

Blogroll

  • Andrei Cismaru
  • Cetin Ametcea
  • Dan Dragomir
  • Mihai Vasilescu
  • Radu Dumitru
  • Rețete Culinare
  • Vali Petcu

Arhive

  • Politică de confidențialitate
  • Politica Cookies
  • Termeni și condiții
Acest site folosește cookies pentru a oferi o experiență plăcută de utilizare. Dacă îl vizitezi în continuare înseamnă că ești ok cu asta.OkAflă mai multe