WooRank

Cum îţi analizezi siteul sau blogul

Cu ceva vreme în urmă, prietenul meu din blogosferă, Postolachi Dumitru, încerca să mă ajute cu câteva sfaturi legate de optimizarea GSMRo.ro, proiectul pe care îl derulam cu sete pe vremea aceea şi care în acest moment are şi o dezvoltare pe zona de magazin online, care se regăseşte la GSMRoShop.ro, loc de unde vă puteţi alege cadouri de crăciun la preţuri bune. Tot el mi-a recomandat unealta despre care am să vă dau detalii în acest articol.

Dar hai să nu-mi fac prea multă reclamă evidentă :) şi să vă povestesc despre cum vă puteţi analiza siteul sau blogul cu o unealtă foarte simplă. Înainte de a vă direcţiona către unealtă, haideţi să vedem cu ce informaţii vă ajută aceasta.

În primul rând, se face o analiză completă a siteului sau blogului tău de unde rezultă un scor. În urma acelui scor vor fi evidenţiate priorităţile de top pentru îmbunătăţirea siteului sau a blogului.

În plus, vei obţine informaţii despre următoarele aspecte.

Vizitatori

  • Estimări de trafic.
  • Rank de trafic.
  • Audienţă.
  • Localizarea vizitatorilor.

Reţele de socializare

  • Impactul în reţelele de socializare.
  • Informaţii despre contul de Twitter.
  • Ultimele mesaje de pe Twitter.

Experienţă mobilă

  • Timp de încărcare pe dispozitivele mobile.
  • Afişare pe dispozitivele mobile.
  • Optimizare pentru dipozitivele mobile.

Noţiuni SEO de bază

  • URL rewrite
  • IP Canonicalization
  • robots.txt
  • XML Sitemap

Conţinut SEO

  • Titlu
  • Descrieri
  • Headings
  • Imagini
  • Raţie Text/HTML
  • Flash
  • Frames
  • Blog
  • Analiză pagini interior

Linkuri SEO

  • Linkuri In-Page

Cuvinte cheie SEO

  • Nor de cuvinte cheie
  • Consistenţa cuvintelor cheie

Autoritate SEO

  • Pagini indexate de Google
  • Pagini populare

Backlinkuri SEO

  • Număr backlinkuri
  • Link în DMOZ

Funcţionalitate

  • URL
  • Favicon
  • Pagină 404 de eroare
  • Printabilitate
  • Forme de conversie
  • Dimensiune pagină
  • Timp încărcare site
  • Limbă
  • Microformate
  • Dublin Core

Securitate

  • IP server hosting
  • Spam Block
  • Safe Browsing
  • Domenii valabile
  • Domenii typo valabile
  • Adrese de email în plain text
  • Directory Browsing
  • Semnătură Server

Tehnologii folosite

  • Google Analytics
  • Alte tehnologii
  • Validitate W3C
  • Doctype
  • Encoding
  • Sfaturi de îmbunătăţire a vitezei de încărcare

Unealta online de analiză SEO  a siteurilor sau a blogurilor se cheamă WooRank şi poate fi accesată cu un click aici. E doar una dintre uneltele bune şi eficiente, pentru că pe internet se pot găsi foarte multe astfel de opţiuni, însă mie mi-a plăcut foarte mult.

Este disponibilă gratuit doar odată pe săptămână, însă poţi găsi soluţii să o foloseşti de mai multe ori într-o săptămână, dacă vrei. Sau poate cumperi un plan dacă ai nevoie.

Oricum, cam asta e unealta pe care o folosesc multe siteuri româneşti de prestări servicii SEO pentru analize gratuite SEO sau articole pe bloguri despre diverse siteuri sau bloguri româneşti. E de apreciat totuşi traducerea rezultatelor, că mare lucru nu fac, cel puţin în această etapă.

Ştiu că mulţi dintre voi ştiaţi deja de WooRank, dar pentru unii s-ar putea să fie o unealtă de analiză SEO destul de utilă.

WooRank

Ce alte recomandări de astfel de unelte SEO aveţi?

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

4 Comments

  • D-Petre

    Reply Reply 19/12/2012

    Chiar e o unealta buna WooRank si daca reusesti sa interpretezi corect analiza obtinuta si mai ales sa corectezi erorile relevante vei avea numai de castigat.

  • Yamasha

    Reply Reply 19/12/2012

    Eu incerc sa las seo in urma si sa pun accentul pe continut. Chiar am incercat sa fac articole mai lungi…poate sunt mai vizibile pentru google :D

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 19/12/2012

      Daca depasesti desoeri 300 de cuvinte care sa formeze continut relevant, sigur rezultatele nu vor inceta sa apara.

Leave A Response

* Denotes Required Field