Cum intru în contact cu Microsoft România?

După cum o bună parte din cititorii și apropiații mei știu, mi-am cumpărat de curând un ultrabook cu Windows 8, adică acesta. Și cum am vrut să fiu cu totul în regulă și să am licență la toate programele folosite, mi s-a părut mult mai accesibil acest pachet Microsoft Office 365 pentru că pot alege un abonament anual și pentru că am parte de toate update-urile la noile versiuni de Office atâta vreme cât sunt abonat.

Înainte de a achiziționa acest pachet, am profitat de posibilitatea de a testa Office 365 Home o lună gratuit. Cont de Microsoft aveam deja, pentru că îmi achiziționasem prin noiembrie pachetul de 100GB spațiu de stocare pe SkyDrive. Toate bune și frumoase până când perioada de expirare a lunii de probă se apropia. Așa că am comandat licența de Office 365 Home și am reușit să o activez pe contul meu de Microsoft, chiar dacă nu a fost atât de simplu, deoarece mi se cerea mereu cardul de credit drept modalitate de plată.

Prima dată am băgat codul din pachet și am primit o eroare. Nu m-am lăsat și am încercat și a doua oară, iar de data asta a funcționat. Însă, mare mi-a fost mirarea când am încercat să-mi accesez contul de Microsoft și să-mi văd acolo abonamentul activ la produsul Microsoft Office 365. Am primit eroarea de mai jos, care mă îndemna să iau legătura cu suportul tehnic.

Probleme cont Office

Am apăsat butonul Contactați asistența și am selectat tipul de produs și de problemă pe care îl aveam. Bineînțeles că nu am găsit nici o informație în articolele de acolo așa că am decis să le trimit un email. Singurele date de contact pe care le-am găsit într-un final pentru Microsoft România au fost cele din print screen-ul de mai jos (partea dreaptă).

Contact Microsoft Romania

Am trimis mail de pe adresa pe care o folosesc de obicei, dar în scurtă vreme mi-a venit mesaj de eroare de la serverul Microsoft, precum căruia adresa de email Romania @ Microsoft . com nu mai există. Cu toate că eroarea era clară, m-am încăpățânat și am încercat să trimit mail cu problema mea de pe alte adrese de mail pe care le dețin. Am primit același mesaj, deci problema era la adresa lor de mail, nu la conturile de mail pe care le foloseam eu. Apoi, am încercat să sun la numărul de telefon de contact, dar nu funcționează.

Partea interesantă este că deși perioada de test de o lună a expirat, se pare că al meu cod de activare pe un an de zile a funcționat, deoarece pot folosi fără probleme produsele din pachetul de programe Office 365. Totuși, primesc în continuare eroarea de mai sus atunci când încerc să-mi verific datele contului.

Nu mă înțelegeți greșit, nu am nimic cu Microsoft România, dar aș vrea să aflu cum aș putea intra în legătură pe mail cu ei ca să le semnalez direct problema mea. Feedback-ul meu pentru Microsoft România se înțelege din context: faceți o secțiune de contact direct (mail sau telefon) mai ușor de găsit și de folosit.

Mulțumită lui Bogdan, am făcut rost de datele de contact și am trimis email cu link către acest articol la adresa de email specificată. Dacă doriți să contactatți Microsoft România, datele de contact sunt mai jos.

Datele de contact sunt aici http://www.microsoft.com/romania/contact.aspx
Puteți contacta Microsoft Infocenter între orele 08:00 și 20:00, de luni până vineri, în afara sărbătorilor legale.

Activări produse

0800 822 222
Număr Verde fără taxare, apelabil din orice rețea fixă.
Disponibilitate: între orele 08:00 și 20:00, de luni până vineri, în afara sărbătorilor legale.
(021) 204 70 15
Număr cu taxare normală apelabil din orice rețea și orice centrală.
Disponibilitate: între orele 08:00 și 20:00, de luni până vineri, în afara sărbătorilor legale.
e-mail: rouinfo @ microsoft . com

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

8 Comments

  • Goth

    Reply Reply 08/05/2013

    Serviciile Microsoft sunt de cele mai de joasa speta. Am avut si eu cont la ei, mi-am luat 3 luni de Xbox Live si am regretat alte 6 luni ulterior.
    Nu am putut sa-mi scot cardul de la ei de nici o culoare, singura posibilitate era la telefon si pe langa faptul ca trebuia sa sun in America, mai ma punea sa astept si vreo 2 ore.
    Nu am sunat dar din ce am gasit feedback de la alti internauti.
    Am avut de ales, ori sa merg la banca sa le blochez contul ori sa nu mai pun bani pe card timp de 6 luni dupa ce timp de 3 luni dupa ce a expirat contul Xbox Live m-au bombardat cu mail-uri ca nu pot sa-mi traga banii de pe card si ca vezi doamne ce pierd de la ei.
    Mi-am modat consola, regret ca nu am modat-o din prima zi.
    Iar de Microsoft sa nu aud.
    Clientul Skype de Linux e facut in bataie de joc, nu au oferit client pentru Skydrive pentru Linux si N si N lucruri care le fac sau mai bine zis nu le fac. Plus ca cer bani pentru orice rahat posibil.
    Skydrive-ul e unul dintre cele mai proaste medii de stocare Cloud la viteza. Pai Google Drive e super sonic, la fel si Dropbox, chiar si Ubuntu One.
    De ce nu iti pui LibreOffice? E perfect compatibil cu toate fisierele facute in MicrosoftOffice, arata la fel si e gratis si fuctioneaza pe toate platformele posibile, ba chiar vor sa-i dea drumul si pe Android (e intr-o versiune Alfa).
    Merg pe 4 ani de cand folosesc Linux (Ubuntu in general). SIngurul regret e ca nu am inceput sa-l folosesc de mai devreme.
    Mi se face inima cat o butelie cand vad ca se aboneaza zilnic oameni la canalul meu de Youtube care mai are un pic si ajunge la 200 de video-uri, cele mai multe fiind cu si despre Linux. Si zilnic primesc mailuri de multumire, ca i-am ajutat sa scape de mizeria de windows.
    Nu te sfatuiesc sa renunti la el, nu inca, ai investit multi bani, timp si eventual nervi. Sa o iei de la 0 in alta distributie, ar fi un extra chin pentru tine, cel putin va fi gratis tot :). Subiect de gandire ti-am dat.

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 08/05/2013

      Păi am cumpărat deja licențele așa că nu mai am ce face :), dar da, mi-ai dat un subiect de gândire.

  • Bogdan

    Reply Reply 08/05/2013

    Datele de contact sunt aici http://www.microsoft.com/romania/contact.aspx
    Puteți contacta Microsoft Infocenter între orele 08:00 și 20:00, de luni până vineri, în afara sărbătorilor legale.

    Activări produse

    0800 822 222
    Număr Verde fără taxare, apelabil din orice rețea fixă.
    Disponibilitate: între orele 08:00 și 20:00, de luni până vineri, în afara sărbătorilor legale.
    (021) 204 70 15
    Număr cu taxare normală apelabil din orice rețea și orice centrală.
    Disponibilitate: între orele 08:00 și 20:00, de luni până vineri, în afara sărbătorilor legale.
    e-mail: rouinfo@microsoft.com

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 08/05/2013

      Super Bogdan, multumesc! Deci trebuia sa intru de pe siteul global .com. Diseara le trimit email.

      • Edward

        Reply Reply 20/07/2015

        Salut. Ai primit raspuns de la ei prin email?

        • Gabriel Ursan

          20/07/2015

          Da, s-a rezolvat cumva până la urmă, dar nu mai țin minte cum.

  • D-Petre

    Reply Reply 08/05/2013

    Si finalul ??? i-ai contactat ? au rezolvat problema ?

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 08/05/2013

      I-am contactat și aștept o rezoluție. Încă nu mi-au răspuns, dar i-am contactat abia zi după-masă. Mă aștept ca până vineri să primesc o rezoluție.

Leave A Response

* Denotes Required Field