Există foarte mulți bloggeri care se plâng că nu mai au idei despre ce să scrie pe blog. Sunt foarte multe sfaturi legate de acest subiect. În primul rând, poți să-ți faci și să mai înveți una alta. Dar tu cum n-ai timp și răbdare să urmezi anumite chestii care ți se par bullshit la început, am o altă recomandare. Ieși în lume.
Dacă ieși în lume vei avea subiecte pentru blog. Dacă te simți lipsit de inspirație, cumpără un bilet de autobuz și dă o tură. Cu siguranță vei avea despre ce să scrii. Mergi la evenimente. Cu siguranță vei fi inspirat, impresionat plăcut sau neplăcut. Vei scrie. Mergi în concedii (dacă poți). Cu siguranță vei avea subiecte pentru blog.
Gătește ceva nou. Iar, vei avea subiecte pentru blog. Apucă-te de sport. Nu numai că vei fi mai sănătos și vei arăta mai bine, dar, da, exact, vei avea subiecte pentru blog. Ideea e să ieși în lume. Să ieși un pic din rutină când te simți neinspirat. Tu vrei să ai idei pentru scris pe blog, deci va fi suficient. A avea un blog înseamnă să scrii. Nu ești blogger full time, dar poți scrie măcar un articol pe săptămână. Sau măcar un articol pe lună și tot e ceva.
Important e să scrii. Știu că e mai ușor pe Facebook și ai mai mult reach, comentarii și feedback. Dar rețelele sociale sunt ca un pai de chibrit. Îl aprinzi, arde tare la început și se stinge încet, încet. Rețelele sociale sunt bune. Foarte bune.
Dar utilizarea unui blog pe rețelele sociale e și mai bună. Pentru că tot conținutul ăla fain pe care îl postezi rămâne pe blog. Și oamenii îl pot găsi mai ușor prin intermediul motoarelor de căutare. De reținut și că bloggingul nu e o cursă. Nu e o competiție. Nu trebuie să scrii mult. Nu trebuie să scrii mereu.
Trebuie doar să scrii. Iar atunci când o faci să te străduiești să o faci bine. Să fie genul de text pe care l-ai putea citi și tu cu plăcere. Adică să nu-ți bați joc. Deși bloggingul nu e o competiție sau un aspect legat de topuri, este la bază o sursă de conținut de calitate. Sau cel puțin așa ar trebui să fie. Pentru că de asta oamenii citesc și au încredere din ce în ce mai mare în bloguri. Nu le înșela încrederea.