Ce am castigat dupa ce am scris zilnic

După BGG 5 și discuțiile cu bloggerii și oamenii de online mai experimentați am plecat motivat să scriu mai des, cel puțin pentru o perioadă mai scurtă de timp.

De fapt, mi-am pus problema: ce s-ar întâmpla dacă aș scrie zilnic timp de o săptămână? Dar o lună?

Ei bine, după ce am scris zilnic nu mi-a crescut traficul vertiginos. Pentru că oricum aveam o medie de 4-5 articole pe săptămână, deci scriam aproape zilnic. A crescut, dar cu puțin. Hai să zicem că ziua cu cel mai bun trafic din ultima perioadă a avut 1.818 de vizitatori unici, iar ziua cu cele mai multe afișări a fost de 2.997, adică 3.000 fără 3.

Însă după ce mi-am dat seama că nu e nici o rușine să discuți sincer și deschis și subiecte mai sensibile, precum comentariile de pe blog și share-urile, am avut de câștigat de pe urma exprimării directe. Este vorba despre articolul ăsta în care spuneam că îmi doresc de la cei care mă citesc să comenteze mai des și să dea share la articolele pe care le apreciază. Pentru că pur și simplu mă ajută și mă motivează.

Profit de ocazie să mulțumesc tuturor celor care au dat curs rugăminților mele.

După ce am scris zilnic nu au crescut exponențial nici veniturile din AdSense, nici cele din afiliere. Cred că aici e o joacă pe termen mai lung, nu se face primăvară cu o săptămână.

Însă mi s-a dublat timpul pe care lumea îl petrece la mine pe blog. Dacă înainte media trecea cu greu câteva secunde peste un minut, de când m-am apucat mai serios de treabă, timpul petrecut de vizitatori pe blogul meu s-a dublat, ajungând în foarte multe zile la aproape 3 minute. Nu e nimic wow în treaba asta, dar partea pozitivă e că oamenii au avut ce citi, deci au rămas mai mult ca să citească. Plus că cifrele sunt în creștere, deci orice creștere e bună. Iar eu am început să măsor. Pentru că până acum nu-mi păsa așa tare. Însă mi-am adus aminte de o vorbă veche: obții doar ceea ce măsori.

18 comentarii la „Ce am castigat dupa ce am scris zilnic”

  1. Ai ideea daca cineva vrea sa publice la mine pe blog un articol sau un comunicat de presa cum pot verifica daca este unic? Adica sa nu mai fie acelasi comunicat si in alta parte pe net? Pentru ca nu vreau sa am continut duplicat pe blog. O idee ar fi sa-l compun eu dar ma gandesc ca acel client vrea sa-l formuleze cum vrea el.
    Sa-l pun pe copyscape tot textu si sa verific sau cum se poate verifica? Mersi

    Răspunde
  2. eu am mai avut o data un site care avea in jur de 1200 de viz zilnic in medie insa rata de conversie era undeva la 0,3 sau 0,5. era ceva gen prezentare de produse mai mult nu un blog cu articole scrise de asta nu facea atat de mult insa si cu ala vreo 2000 ron pe luna faceam. insa cu un blog nisat e alta poveste rata de conversie poate fi chiar peste 1 la aceeasi vizitatori unici pe zi. pentru c aaltfelcomunici publicului recomandarile etc.

    Răspunde
  3. Un site de nisa cu un trafic ca al tau… sa presupunem 1500 de unici pe zi in medie… Pfoai nici nu vreau sa ma gandesc cat ar putea produce din afiliere pe zi! Cred ca ar fi la undeva peste 150 de lei pe zi in medie. In unele zile peste 200 lei poate. Bineinteles aici conteaza despre ce scrii ce nisa etc. Ma refer la un site in limba romana. Daca ar fi pe com nu are rost sa ma zic :)

    Răspunde
  4. Am facut si eu experimentu asta:) Am scris timp de o luna 4 articole zilnic… A fost destul de greu oricum. Dar dupa o luna s-a simtit rezultatu, iar in luna in care am facut cel mai mult din afiliere zic nu am scris nimic toata luna. Deci au efect intarziat! Nu vorbesc neaparat de trafic ma refer la castig. Daca as rezista sa scriu zilnic 4 articole ar fi tare de tot. Dar e greu…

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.