Că se cheamă marketing, că se cheamă PR, mie mi-a plăcut foarte mult și am fost surprins în sensul bun al cuvântului. Nu știu dacă ați auzit de magazinul online MindBlower.ro (dacă nu, vă recomand să vă inspirați pentru cadouri de acolo), dar am făcut o comandă la ei. Pentru că a venit sezonul mai călduros, am luat un ștanțator de grătar și o tavă de gheață care transformă apa în gloanțe :) Le-am făcut cadou prietenului la care facem grătarul. Însă pe lângă un telefon foarte personalizat în care am fost anunțat despre când îmi sosește comanda (adică a doua zi), am primit și această scrisoare personalizată, scrisă de mână. Ei bine, cam așa se face marketing din punctul meu de vedere și mă bucur că din ce în ce mai multe companii recurg la strategia asta. Pe mine cei de la MindBlower.ro m-au câștigat de client și ori de câte ori sunt în căutarea unui cadou amuzant sau inspirat intru acolo și mă uit.
Si eu am propus unor librarii online sa faca asa ceva, dar se pare ca pentru ei unele lucruri nu prea conteaza.
Nu stiu ce sa zic, dar pe mine unul ma impresioneaza chestiile astea chiar daca tot in marketing lucrez.