#StămCuSpor: 2. Fă sport în fiecare zi dacă poți

Dacă sănătatea îți permite (ca să nu te trezești cu altele în perioada asta), fă sport în fiecare zi. Ai zis vreodată că ai vrea să faci sport, dar n-ai timp? Ei bine și eu. Acum am timp berechet și 0 scuze. Am două gantere și o bancă împrumutată, dar merge și fără.

Important e să o iei treptat. 5 minute pe zi în primele 3 zile în același loc din casă. Apoi crește la 10 minute pe zi în același loc. Apoi crește la 15, 20, 30, 45. Merge și cu flotări sau genuflexiuni dacă nu ai echipament, pentru că nu e momentul de cumpărături.

Și ca să nu te plictisești de aceleași exerciții, urmărește pagina unui instructor de fitness și eventual pune-i ce întrebări dorești. Dacă va avea timp cu siguranță îți va răspunde pentru că în afară de antrenamentul zilnic nici el nu prea are multe de făcut :)

De ce?

  • După ce faci sport, corpul tău eliberează endorfine (numiți și hormonii fericirii). Și ai nevoie de cât mai multe endorfine în perioada asta ca să rămâi întreg la cap și să îți păstrezi optimismul.
  • Dacă vrei să slăbești, sportul făcut cu îndrumare te poate ajuta să slăbești. Fără îndrumare și ”brusc totul într-o zi”, îți va face o poftă de mâncare de nestăvilit. Și nu vrei neapărat asta acum.
  • Toată lumea știe beneficiile sportului pentru sănătate. Vei avea o inimă mai sănătoasă, sângele va circula mai bine, iar imunitatea va fi stimulată. Plus că vei dormi mai bine după 3 zile consecutive de sport.

Pentru a opri răspândirea pandemiei și pentru a trece mai repede cu bine peste această încercare mondială, #StămAcasă. Și este important să #StămCuSpor. Am creat pe blog scurte articole etichetate astfel pentru a-ți da idei legate de cum poți să îți umpli timpul cu folos în perioada aceasta. Public zilnic câte o idee nouă.

2 comentarii la „#StămCuSpor: 2. Fă sport în fiecare zi dacă poți”

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.