Și de ce răspunsul la întrebare nu e suficient?
În general, o rată de conversie de 12% este destul de bună pentru landing page-urile care generează leaduri.
Și prin ”destul de bună” se înțelege că ești mai bun decât aproape 90% dintre competitorii tăi. Adică e tare!
Aceste date sunt obținute pe baza analizei a peste 64.000 de landing page-uri din 10 industrii populare și diferite.
Ce altceva s-a mai descoperit?
Ratele de conversie ”bune” variază mult de tot.
De exemplu, booking-ul în industria de călătorii este un tip foarte diferit de conversie a unui lead comparativ cu industria medicală sau de îngrijire a sănătății.
Pro-tip: Testează-ți landing page-urile actuale în Landing Page Analyzer-ul de la Unbounce ca să vezi cum stai și ce poate fi îmbunătățit.
Dar de ce trebuie să știi ce înseamnă o rată de conversie bună pentru industria în care activezi?
Te ajută să conștientizezi ratele bune de conversie ale anumitor landing page-uri (și ale celor nu așa bune) specifice industriei tale – vei ști unde să investești eforturile de optimizare pentru a obține mai multe clickuri și mai multe vânzări cu bani mai puțini.
Gândește-o în felul ăsta. Dacă mergi mai profund de întrebarea ”care e o rată de conversie bună pentru un landing page” și treci de la modul general la modul specific ”care e o rată bună de conversie pentru în landing page în imobiliare” (e doar un exemplu), poți compara date precum cele din imaginile de mai jos.
Poți observa care e valoarea care performează bine în industrie și poți observa care e valoarea care performează excelent. Apoi poți compara cu datele tale pentru a-ți observa paginile cu rate bune de conversie (ca să trimiți mai mult trafic spre ele).
Sau poți identifica paginile cu potențial de îmbunătățire.
Vrei să știi cum să aduni elementele și să-ți îmbunătățești rata de conversie?
Cu o echipă de cercetători de date, experți în conversii și tehnologie de tip machine learning (AI) , cei de la Unbounce au analizat 64.286 de landing pages pentru a descoperi anumite informații legate de ce este considerată a fi o rată bună de conversie a unui landing page. Dacă îți vei testa gratuit landing page-ul tău prin instrumentul lor de analiză, vei putea afla date precum:
- Informații seo despre pagina ta (Este accesibilă seo? Există titluri puse corect și etichete H1?).
- Cum se compară landing page-ul tău cu alte landing pages din industrie.
- Cum mărimea paginii tale de aterizare și atragere a leadurilor afectează timpul de încărcare.
- Multe alte detalii interesante despre ce poți face mai bine.
Foarte tari informatiile si la subiect. Am clienti in domeniul vanzarilor imobiliare si deja mi-ai dat un pic de inspiratie. Pentru e ok sa plateasca cat trebuie (inclusiv un tool ca Unbounce) ca sa le fac landing pageurile cu el.
Mulțumesc pentru feedback!
Bai, foarte misto acest articol. M-a ajuta mult. Sa mai faci. Mi-e dor de blogul tau in care scriai numai despre tooluri din astea faine. Spor!
Salutare Mihai! Mă bucur să te revăd aici. Mă bucur că au fost de ajutor informațiile. Mai facem astfel de articole, cum să nu!? :)