Platformă de magazin online cu extindere în offline?

Întrebare, nu răspuns. E o întrebare grea. Am căutat pe net, dar nu am găsit o soluție completă. Așa că întreb pe blog. Ideea e următoarea. Să zicem că am un magazin online, dar și niște magazine offline (nu unul). Există o soluție all in one prin care să fac managementul acestor magazine? Adică, canalul de vânzări online să existe în paralel cu canalele de vânzări offline? Mă refer aici atât la managementul stocurilor cât și la managementul leadurilor provenite din alte surse precum: a intrat în magazin și a cumpărat, a văzut un afiș și a cumpărat etc. Cu alte cuvinte, un fel de all in one sales platform care să includă și partea de CRM și partea de facturare și partea de stocuri și partea de intrări și ieșiri? Toate în același loc? Adică să fie și ceva ok la care să pot da rapoarte către contabilitate, dar să fie și ceva prin care să urmăresc realizările fiecărui user, fie că se ocupă de o vânzare online sau offline pe gestiunea lui. Știu că e destul de complex ce întreb eu aici, dar o direcție mi-ar fi de mare ajutor. Mulțumesc anticipat!

10 comentarii la „Platformă de magazin online cu extindere în offline?”

  1. Decathlon are ceva similar cu ce intrebi. In principiu, cam cu orice platforma serioasa de ecommerce poti face asta, integrand un sistem multi-store (acelasi catalog, mai multi sateliti cu stocuri diferite, pentru ca offline lucrezi pe stocuri individuale), ceva tweakuri pentru citit codurile de bare si efectuat comenzile online, chiar si din magazinul offline (in functie de satelit).
    While1 este o platforma foarte puternica, Content Speed dusa la un nivel custom poate fi o solutie, un Magento dezvoltat custom si poate ar mai fi cateva. Asta pe langa solutiile construite “de la zero”.
    Ce intrebi nu este foarte complex, dar este foarte costisitor.

    Răspunde
  2. Salut Gabriel, aproape orice platforma ecommerce se poate integra cu un CRM sau ERP. Si noi la SilkMart avem mai multe integrari care fac ceea ce vrei tu.

    O solutie all in 1 poate cauza incredibil de multe probleme de ordin tehnic sau poate afecta mult fluxul de vanzari.

    Ideea e asa: cauti o solutie buna pentru platforma de ecommerce, dupa care una pentru partea de operatiuni (CRM & ERP), depinde la ce nivel se doreste.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.