Pareri Discover Cars și cum ne-am luat țeapă cu închirirea unei mașini

Anul ăsta am fost în concediu în Madeira (Portugalia) împreună cu familia și prietenii. În total am fost 7 persoane, așa că am închiriat din timp o mașină cu 7 locuri (încă din luna mai 2023, pentru sfârșitul lunii august 2023).

Ce este Discover Cars

Închirierea mașinii am făcut-o prin Discover Cars, care este un fel de Booking pentru închiriat mașini. Nu a fost prima dată când am închiariat mașini prin Discover Cars, dar este prima dată când am luat țeapă de la Discover Cars.

Aterizăm noi în Madeira la timp și căutăm să ne ridicăm mașina. Nu aveau un stand în aeroport, ci era acolo un băiat de la Magic Islands Rent A Car (firma care ne închiria mașina) care dădea mașinile. Am zis că rezolvăm rapid.

Îl întrebăm unde este mașina noastră și ne răspunde că nu știe. Noi îl întrebăm ce este de făcut, așa că ne pune să sunăm la sediul lor central. Sunăm la sediul lor central și după 3 încercări nereușite, reușim să vorbim cu cineva.

Persoana respectivă ne spune că mașina va sosi în curând și că trebuie să mai așteptăm puțin. Nu am mai întâlnit o astfel de situație. De obicei când închiriam o mașină de undeva, mașina era deja pregătiră pentru ridicare. Dar hai să așteptăm.

Nimeni nu știe când vine mașina

Așteptăm noi vreo jumătate de oră cu bagaje, copii mici după noi (bine că nu era zăpușeală afară) și niciun semn de mașină. Îl întrebăm pe băiatul care ne dă mașinile dacă ne-a sosit mașina, iar el nu știa să ne zică nimic. Parcă era de pe altă planetă.

Sun din nou la sediul central din Portugalia al firmei Magic Islands Rent A Car de unde închiriasem mașina online prin intermediul Discover Cars. Acolo îmi răspunde un tip și îmi spune că nu știe când o să ne vină mașina.

Începe să îmi povestească că de fapt mașinile cu 7 locuri sunt rare, că mașina pe care trebuia să ne-o dea a fost implicată într-un accident și că nu ne poate da o mașină. Când îl întreb ce e de făcut, mi-a spus să mai aștept.

Am cerut banii înapoi

Cum deja așteptasem destul de mult și degeaba, i-am spus că dorim banii înapoi pentru că nu ni s-a prestat serviciul plătit. A zis că ne oferă banii înapoi (refund) fără probleme, numai că trebuie să luăm legătura cu Discover Cars.

Luăm un taxi din aeroport ca să merge la hotel, iar zilele următoare fac plângere către Discovery Cars și solicit banii înapoi. Completez formularul de refund, explic toată povestea, atașez screenshot-uri cu dovada apelurilor telefonice etc.

Suportul Discover Cars este foarte lent

Din acel moment a început iadul. Pe lângă faptul că cei de la Discovery Cars răspund foarte greu la suport la emailuri, după o lună și ceva de mailuri dute-vino, au decis că nu îmi pot da refund la bani pe motiv că nu am ridicat mașina.

Bineînțeles, s-a dovedit că cei de la Magic Islands Rent A Car nu erau atât de serioși pe cât se dădeau și de fapt mi-au zis că îmi dau banii, dar când Discover Cars i-au întrebat cum a fost treaba, ei au zis că de fapt eu nu am vrut să iau mașina. Ce mașină???

Discover Cars și Magic Islands Rent A Car ne-au tras țeapă de 972 euro

În final, cu toate că eu le-am oferit dovezi și răspunsuri în timp util, iar Magic Islands Rent A Car le răspundea foarte greu și evaziv, cei de la Discover Cars au decis să creadă versiunea celor de la Magic Islands Rent A Car Madeira.

Asta cu toate că eu le-am oferit dovezile cerute, biletele de avion, cazarea, screenshot-uri după apelurile telefonice și mai suntem și 7 martori care pot confirma toate cele spuse de mine, pe când cei de la Magic Islands Rent A Car Madeira nu au nimic.

Discover Cars nu își protejează clienții

Prin urmare, consider că Discover Cars a gestionat foarte prost situația și nu mi-a protejat drepturile de client, așa că eu nu voi mai închiria niciodată mașini prin Discover Cars (chiar dacă am închiriat mult în trecut prin ei).

Reputația se câștigă în timp îndelungat, însă aceasta se poate pierde într-o secundă. De aceea, recomand tuturor care intenționează să închireieze mașini prin Discover Cars să citească această informație, ca să știe ce își asumă.

Pareri Discover Cars

Pareri Discover Cars
Discover Cars Pareri

Din păcate pentru Discover Cars, eu consider că am fost țepuit, că s-a întâmplat ceva ilegal și că mi s-au luat aproape 1000 de euro degeaba.

De aceea, pentru că nu am timp să dau în judecată internațional pe nimeni pentru suma asta, măcar atunci când orice persoană din România va căuta pe internet ”păreri Discover Cars” înainte să închirieze o mașină, va da de articolul de pe blogul meu pe prima pagină.

Revin și cu vlogul pe YouTube cu ce am pățit, imediat ce am un pic de timp ca să îl fac.

Pentru cei care vreți povestea completă, nu trebuie să mă credeți pe cuvânt. Vă las mai jos formularea plângerii către Discover Cars:

Dear Sir/Madam,

In pursuit of a prompt resolution to our full refund request concerning booking number DC-5151398:

I am Gabriel Ursan, responsible for the reservation of a vehicle on behalf of my friend, censored name. Attached to this email, you will find the reservation voucher. Payment, totaling 972.72 Euros (equivalent to 4794.11 Romanian Lei), was made via a VISA credit card in the name of censored name.

The car was reserved for the period from Saturday, August 26, 2023, 09:30 until September 2, 2023, 07:30. As this wasn’t our first booking through DiscoverCars, we included our flight number, 1709, to enable the rental company to monitor any potential delays.

Upon landing at Madeira airport on August 26, 2023, with flight 1709 as scheduled, we faced challenges in identifying the Magic Islands Rent A Car kiosk. At 10:23 (Portuguese local time) on August 26, I attempted to call them without success. The attached call logs confirm our unsuccessful call to +351912261378 (the number provided on the rental voucher).

Eventually, we located the Magic Islands Rent A Car representative at zone P0 of the airport. It was fortuitous that shouting out the company name allowed us to make this connection, given the company signage was rather inconspicuous.

Upon inquiry, the representative was uncertain of our car’s location and advised us to contact Magic Islands Rent A Car’s central office at +351912261378 for details. Our first attempt at 11:12 was unsuccessful, as demonstrated by the attached call logs. However, a subsequent 1-minute call connected us with an operator, who acknowledged our 7-seater reservation, noting the challenge of providing such a vehicle.

After this call and discussions within our group, it seemed appropriate to request a refund and arrange alternative transportation to our hotel. Stefan Popa (the beneficiary) and I decided to call Magic Islands Rent A Car and seek a refund if a car was not provided. At 11:14, as evidenced by the attached proof, we called +351912261378, and were told of an accident involving one of their 7-seaters, with an indeterminate delivery time for our vehicle.

Please note, from our scheduled pickup at 09:30 until 11:12 (local Portuguese time), we received no vehicle. That equates to a delay of 1 hour and 42 minutes.

While the Magic Islands Rent A Car operator was apologetic and suggested reaching out to DiscoverCars for a refund, our subsequent communications with DiscoverCars have been unfruitful. Following two emails to your support team after an initial email from Carlos asking for documents (which we provided), we still await a response as of August 31, 2023.

Subsequent to these steps, I accessed the DiscoverCars account to request our refund of 972.72 Euros. Later, after considerable effort, I found and contacted DiscoverCars by phone, where a representative assured me of a resolution within 5 working days.

This email includes all requested evidence, call logs, and flight tickets for all seven passengers intended for the 7-seater vehicle.

As European citizens who booked online within the European Union for a car from a company operating within the EU (Madeira, Portugal), we seek your assistance in securing our full refund of 972.72 Euros, given the service we paid for was not provided. This can be corroborated by six other witnesses, including four adults and two minors, all willing to validate the claims made in this email before European consumer protection agencies or in court.

However, we hope for a diplomatic and civilized resolution. We hold DiscoverCars, its employees, and Magic Islands Rent A Car in high regard. It’s our belief they intended to provide the car we paid for but were unable to do so.

Given the evident fairness and good faith demonstrated in this situation, we anticipate a swift resolution and a timely refund. The facts are simple: we paid for a service and product we didn’t receive, and any other resolution might be perceived as deceptive and abusive.

Hoping for an expedient and amicable resolution, I await your response to this email.

Thank you, Gabriel Ursan and censored name

Sursă: schimb de emailuri între Gabriel Ursan și Discover Cars

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

4 comentarii la „Pareri Discover Cars și cum ne-am luat țeapă cu închirirea unei mașini”

  1. Ar fi bine sa faci si o traducere in engleza pentru un impact mai mare.
    Imi pare rau de experienta ta. Nimeni nu vrea sa pateasca asta intr-o vacanta.

    Discover Cars are really scammers and take the money from clients without giving them the rented car. Do not use Discover Cars . Short story: fraud from Discover Cars.

    Răspunde
  2. Eu nu am avut așa probleme niciodată. Am avut o experiență super cu PriceCarz! Închirierea mașinii a fost rapidă și fără bătăi de cap, iar mașina a fost în stare perfectă. Prețurile sunt competitive, iar serviciul clienți de nota 10. Recomand pentru oricine are nevoie de o mașină pentru o escapadă reușită!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.