După țeapa fantastică cu milionul de like-uri pentru Alex Puică, băiatul care se dădea un anonim rănit ce voia să se căsătorească, Pro TV mai meșterește ceva. Simt asta. Nu știți cine e Alex Puică? E băiatul ăla care cerea un like la pagina lui ca să strângă 1 milion și să-i arate lu` potențialul tata socru cât de vrednic este.
(P) Obține reducere pe viață de -20% la comisioanele de tranzacționare crypto Binance folosind linkul meu de afiliere. Reducerea de -20% este reducerea maximă pe care probabil o poate oferi un afiliat Binance cu vechime. Acest material nu este un îndemn sau un sfat de investiții.
Apoi, s-a dovedit că e un șiretlic de marketing al Pro TV-ului care pregătea lansarea serialului ăla slăbuț, difuzat după Las Fierbinți, adică O săptămână nebună.
A început să umble pe Facebook poza de la sfârșitul articolului împreună cu următorul mesaj:
Se intampla in Romania! Si-a INSELAT sotia si apoi a gasit acest afis urias pe bloc. „Marian, stiu tot!”. Continuarea e geniala! –->
Parcă e prea apărută din senin. Prea în stil banner care face reclamă la pastile de slăbit. Prea watermarked cu Știrile Pro TV. Plus că în articol, cei de la Pro TV încearcă să transmită subtil că cineva (nu că ar putea ști ei cine) ar putea avea o campanie de marketing. Că Pro TV sunt foarte binevoitori și apreciază creativitatea, promovând complet gratuit și fără obligați o potențială campanie de marketing creată de o minte luminată. Exact.
Iar ca să continuăm teoria conspirației, vă invit să citiți la Mariciu pe blog și cum Claudia Catarig ar putea fi un produs al Pro TV. O fi o coincidență sau nu, dar teoria e cel puțin interesantă. Iar poza despre care vă vorbeam poate fi admirată mai jos. Sursa, bineînțeles: stirileprotv.ro
mai exista pro tv?! :D nu i-au dat pe toti afara?!:D
I-au luat înapoi :)