De azi puteti folosi voucherele cadou eMAG

Am scris o carte! Se numește ”De ce nu”. Vezi aici despre ce este vorba și înscrie-te pentru precomandă. Mulțumesc!

M-ar ajuta foarte dacă te abonezi la canalul meu de YouTube + 🔔 Mulțumesc anticipat! 🙏

În cazul în care ați făcut cumpărături pe eMAG în data de 8 decembrie 2014, cu siguranță ați primit un voucher cadou cu un anumit procent din valoarea comenzii (nu mai rețin exact cât). Voucherele pot fi folosite doar în luna februarie 2015. Intrați acum pe eMAG și vedeți ce produse vă fac cu ochiul ;)

Te interesează marketingul? Am un articol actualizat aici despre cele mai bune unelte de marketing care îți cresc câștigurile.

M-ar ajuta foarte dacă te abonezi la canalul meu de YouTube + 🔔 Mulțumesc anticipat! 🙏

Vrei un email Duminica?

Trimit un email pe saptamana, Duminica la 11:00. Contine articolele din saptamana anterioara. Doar daca scriu ceva. Altfel nu te deranjez.

Multumesc!

Eroare

2 comentarii la „De azi puteti folosi voucherele cadou eMAG”

  1. Am fost fericitul cistigator al unui voucer organizat pe Black Friday, cel cu o saptamina mai devreme decit American Black Friday, am cistigat un voucer eMag, am cumparat o tableta, a sosit pina la urma tableta, dar avea o defectiune, am trimis-o inapoi, si nici pina in ziua de azi (si ar fi mai bine de 2 luni) inca nu a sosit nici tableta reparata, nici vreo alta tableta inlocuitoare. Cei de la eMag sint total neseriosi si nesimtiti la faza asta, firma “serioasa” care practic si-a batut joc de mine. Ditamai firma are un singur telefon fix, si un singur telefon mobil si am asteptat la telefon chiar si jumate de ora sa primesc liber un operator. Curata nesimtire si bataie de joc la adresa clientilor. Am fost total dezamagit de promptitudinea lor, si pe viitor NU o sa ma comand de la eMag, o sa spun la toti ca sint neseriosi (pentru ca doar de neseriozotate au dat dovada) si o sa recomand eMag doar ca exemplu negativ. O sa revin cu detalii. Deocamdata sfatul meu prietenesc e sa va orientati spre alte firme mai mici, dar care au seriozitate mai mare.

    Răspunde
    • Până acum au fost foarte ok la situații de gen. Recunosc că de la Black Friday încoace au avut tot felul de întârzieri pe retururi și în cazul meu, dar s-a rezolvat totul la timp. Adică nu am așteptat 2 luni pentru rezolvarea unei situații. Îți recomand să folosești formularul lor de reclamații de pe site. Acolo se primește un număr de înregistrare, iar dacă nu se rezolvă situația ai o bază mai completă pentru o sesizare la OPC.

      Răspunde

Comentează la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Multumesc pentru share!
Mă poți urmări și pe alte rețele sociale dacă dorești să ținem legătura.
Send this to a friend