Cum obţii mai multe page views

Cum obţii mai multe page views?

Va fi un articol scurt şi util doar pentru cei care folosesc sistemul de galerie foto oferit de updateul WordPress 3.5 Elvin despre care am scris mai multe aici.

Galeriile foto sunt o sursă bună de page views. Bine, asta dacă nu abuzezi sau le pui doar de dragul de a le pune. Ştii tu cum e cu calitatea traficului că n-am să dezvolt acum un subiect despre care se poate vorbi la nesfârşit.

Nu ştiu cât de mult ajută creşterea numărului de vizualizări de pagini prin afişarea galeriilor foto din WordPress, însă dacă vrei să-ţi satisfaci dorinţa de a avea statsistici mai bune care să arate bine în graficele de performanţă, poţi folosi metoda pe care o voi descrie mai jos.

Cum obţii mai multe page views

Imaginea are caracter orientativ. Nu-ţi garantează nimeni un număr atât de mare de page views :)

Scrie un articol cu subiectul pe care ţi-ai propus să-l dezvolţi şi adaugă o galerie foto cu imagini relevante pentru acesta. Cu cât mai multe imagini ok, cu atât mai multe page views. Când adaugi galeria foto este important să defineşti la modul de afişare „page with attachment„, nu media file. În mod normal, pentru galeriile foto este selectată implicit opţiunea de afişare „page with attachment” însă e bine să verifici acest aspect.

Apoi inserezi galeria de imagini în articol şi asta e tot. După ce publici articolul, vei vedea că imaginile publicate în acel carousel simpatic de la WordPress vor avea un alt link faţă de linkul articolului tău. Practic, fiecare vizualizare de imagine va fi considerată în orice unealtă de măsurare a statisticilor drept vizualizarea unei pagini noi.

Nu ştiu cum afectează asta procentul bounce rate, însă discuţiile despre bounce rate se pot duce mereu pe două fronturi diferite, în funcţie de cum ai structurat siteul sau blogul.

Repet, metoda asta nu îţi va oferi neapărat mai multă expunere pentru diverse bannere sau linkuri pe care ţi-ai dori ca vizitatorii să dea click dacă tot au trecut pe la tine. Asta pentru că atunci când cineva se apucă de privit galeria foto, va vedea imaginile în cadrul unei afişări de tip carousel care obturează blogul în sine pentru a oferi vizitatorului o experienţă plăcută de vizualizare a pozelor.

Creşterea vizualizărilor prin această metodă te ajută la îmbunătăţirea valorilor statisticilor generale şi la automotivare (creieraşul tău care urmăreşete şi se gândeşte la trafic :)). În rest, nu ştiu cât e de util. Partea bună e că dacă foloseşti sistemul de galerie foto nativ WordPress, oricum îţi va creşte numărul de page views fie că vrei, fie că nu.

Luaţi, testaţi şi urmăriţi la voi pe bloguri şi spuneţi-mi dacă aţi observat ceva îmbunătăţiri. Recomand să folosiţi statisticile oferite de WordPress (dacă aveţi pluginul Jetpack instalat) că sunt destul de ok şi de rapide. Dacă nu le-aţi mai folosit de mult, să ştiţi că băieţii le-au îmbunătăţit considerabil (nu mai e ce a fost).

Ştiu că n-am inventat apa caldă :) cu articolul ăsta, dar vă doresc să aveţi spor în toate!

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

5 Comments

  • Lucian

    Reply Reply 12/01/2013

    Ne inveti aici tehnici neortodoxe?

    • Gabriel Ursan

      Reply Reply 12/01/2013

      :) nu sunt neortodoxe. Daca folosesti sistemul WordPress pentru galeriile foto oricum vei avea parte de page views :)!

  • Iulia Kelt

    Reply Reply 12/01/2013

    Da, dar nu cumva astea sunt așa, frecție la picior de lemn? Doar că să ne mândrim cu un număr?

  • Yamasha

    Reply Reply 14/01/2013

    Da, adevarat. Am avut chiar si cautari doar pentru denumirea pozei cu atasament. Chiar si reclamele se bucura de asta. :)

Leave A Response

* Denotes Required Field