Nu este o surpriză faptul că Facebook a captat atenţia tuturor şi că se afla fără link sponsorizat pe siteul multor oameni, iar aici vorbim şi de siteuri foarte mari, nu numai de bloguri micuţe.
Facebook este mai puternic decât credeam. Şi nu mă refer acum că WordPress îmi publică automat orice articol scriu direct pe Facebook, ci la faptul că sunt foarte multe persoane care pur şi simplu trăiesc pe Facebook. Sunt mulţi care se trezesc dis de dimineaţă pentru a vedea ce s-a mai întâmplat pe Facebook sau mulţi care nu se pot desprinde de Facebook indiferent unde ar fi.
Spre exemplu, o funcţie din ce în ce mai utilizată este Facebook Check In. Această funcţie îţi permite să împărtăşeşti cu prietenii tăi locaţia în care te afli şi să adaugi un comentariu, o poză sau chiar o persoană cu care te afli în respectiva locaţie. Treaba asta o poţi face direct de pe un smartphone fără probleme şi în urmă cu două săptămâni am văzut mai mulţi colegi făcând asta când am mers la masa de prânz, în pauza training-ului de vânzări pe care îl realizam. Fiind o persoană deschisă către nou, mi s-a părut extrem de interesant modul cum oamenii au început să interacţioneze pe Facebook în ultima perioadă, chiar dacă glumele mele pe seama acestui subiect nu au întârziat să apară. Serios acum, de ce ai face asta? Mă rog, erau doar glume nevinovate pentru că Facebook chiar este o forţă impresionantă dacă este utilizat ca atare.
Chiar dacă postările mele au fost mereu prezente pe Facebook, eu nu prea am fost prezent, recunosc :). Chiar dacă sunt pasionat de internet, recunosc că nici acum nu am înţeles pe deplin fenomenul şi promit că am să încerc să fiu mai prezent de acum încolo ca să înţeleg mai multe. Până atunci nu mă pronunţ sub nici o formă şi am să vă las să citiţi articolul lui MadMike despre problema brandurilor în social media, ca să vedeţi Facebook şi sub altă forma, forma în care vă este prezentat conţintul în social media de catre anumite branduri, forma la care unii dintre noi ajung să răspundă cu aceeaşi monedă, adică cu indiferenţă sau ceva de genul „hai să fie acolo„.
Ok, chiar dacă e mult mai simplu să scrieţi un comentariu pe Facebook decât pe blogul meu, aştept totuşi comentariile voastre la acest articol.
Eu folosesc facebook doar pentru promovare si cam atat…rar conversez, vad poze…