AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic

Bucureşti, 29 octombrie 2013 – AVON lansează în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online.  Platforma nou-creată marchează trecerea către un nou model de business, prin care frumusețea este mai accesibilă ca oricând.  

Noul model de business reprezintă o schimbare atât în viața Reprezentanților AVON, cărora compania le oferă gratuit o afacere online la cheie – care le permite să devină antreprenori de succes în digital, cât și în cea a consumatorilor, care pot comanda online produse, acestea fiind livrate de către Reprezentanţii care oferă consiliere personalizată de beauty.

 „De-a lungul timpului, am înțeles că, oricât de repede ar evolua lumea în care trăim, dorința femeilor rămâne aceeași: să fie frumoase. Se schimbă, însă, modalităţile prin care achiziţionează şi folosesc produsele cosmetice. Noua platformă este o dovadă a modului în care tehnologia se adaptează stilului actual de viaţă, mult mai dinamic, în care totul este la îndemană, în cel mai scurt timp. Încă o dată redefinim pentru clienţii noştri frumusețea, de data aceasta în mediul online. Sperăm ca platforma să fie adoptată rapid de cât mai mulţi clienţi şi să reprezinte cu adevărat un punct de referinţă în ceea ce priveşte viitorul serviciilor AVON Online” a declarat Răzvan Diraţian, Director General Avon Cosmetics România şi Republica Moldova.

Noua platformă lansată confirmă creșterea din ce în ce mai accentuată a numărului de consumatori care aleg să facă cumpărături online. Astfel, conform datelor GPeC si Eurostat, aproximativ 1,2 milioane de români recurg la astfel de servicii. Procentul de 34% al cosmeticelor dintre produsele cumpărate online subliniază trendul ascendent al pieței din ultimii ani și potențialul noii platforme de a transforma Reprezentanții AVON în adevărați antreprenori, prin intermediul afacerii la cheie oferite.

Pentru mai multe informații accesați: www.avon.ro.

Despre AVON Cosmetics

AVON Cosmetics este una din cele mai mari companii  în sistem de vânzări directe din toate domeniile, prezentă în peste 100 de țări, cu peste 6 milioane de Reprezentanți.

AVON Cosmetics România este lider pe piaţa cosmeticelor din România începând cu anul 2002, păstrându-şi această poziţie de atunci şi pâna în prezent. Conform studiului desfăşurat de Nielsen în 2012, 8 din 10 românce folosesc produsele Avon.

Compania este preocupată nu numai să aducă femeilor frumusețe si oportunități de carieră, dar și să le îmbunățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Pentru informaţii suplimentare:

Delia MARGARIT, THE PRACTICE – delia@thepractice.ro și 0752 751 250.

Amalia PRECUP, AVON – amalia.precup@avon.com şi 0741 159 571

+ un studiu interesant:

Piata de eCommerce…incotro?

Incepand cu anul 2007, piaţa de eCommerce a înregistrat o creştere medie de 40% (sursa: studiu ecomTIM 2013, Daedalus Millward Brown, payu.ro).  În ţara noastră, în prezent, 1,2 milioane de români îşi fac cumpărăturile online, conform GPeC  Eurostat. Pentru 2014, piata autohtonă de e-commerce B2C a fost estimată la 1 miliard €. Cine sunt cei care au îmbrăţişat această tendinţă şi care este comportamentul lor?

  • Cine sunt cumpărătorii?
    • Femei: 57,3%;
    • Bărbaţi: 42,7%
    • Ce vârstă au?
      • Cei mai mulţi dintre cumpărători, 37,3%, au între 25-34 ani.
      • Ce venituri?
        • 28.5 % dintre cumpărători au venituri între 1001-2.000 ron.
        • Ce plătesc online?
          •  42,8% dintre ei plătesc  facturile la utilităţi, în timp ce 34% cumpără cosmetice şi parfumuri .

(sursa: “Vocea cumpărătorului online” – studiu Daedalus Millward Brown) 

  • Cum se comportă femeile în online?
    • 45% accesează zilnic internetul de pe smartphone
    • 82% dintre româncele online accesează zilnic un motor de căutare
    • 57% dintre cei care realizează operaţiuni  bancare zilnic sunt femei
    • 54% dintre afisarile paginilor online sunt consumate de femei

(sursa: SATI, SNA Focus, Barometrul Digital Exact Cercetare şi Consultanţă) 

  • Care este valoarea medie a unei vânzări?
    • Fashion …  153 lei
    • Cosmetice …  133 lei

Pentru 2016, piaţa europeană de eCommerce B2C  a fost estimată la 625 miliarde euro, conform European B2C Ecommerce Report şi payu.ro.

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

Leave A Response

* Denotes Required Field