O poveste frumoasă poate începe de la un astfel de anunț de angajare. Îmi aduc aminte cu drag cum în anul 2005 am luat un ziar și mi-am căutat de muncă mai în glumă, mai în serios. Nu mi-a părut rău nici o clipă ce am ales și unde am ajuns.
(P) Obține reducere pe viață de -20% la comisioanele de tranzacționare crypto Binance folosind linkul meu de afiliere. Reducerea de -20% este reducerea maximă pe care probabil o poate oferi un afiliat Binance cu vechime. Acest material nu este un îndemn sau un sfat de investiții.
Iată că a sosit momentul să-mi caut un om de bază pe partea de marketing, om pe care să-l formez și împreună cu care să fac o echipă pe cinste. Dacă ești unul sau știi pe unul, dă-mi un CV pe mail la gabriel.gsmro@gmail.com.
Aș visa…
- Să fii din Galați sau Brăila. Jobul implică un program de 8 ore pe zi, de luni până vineri. Atunci când nu vom fi pe teren (postul implică uneori și deplasări scurte) va trebui să lucrăm împreună la biroul din Galați. Nu e cu work from home :)
- Să îți placă să vorbești (și la telefon) cu parteneri și clienți. O bună parte din timp ți-o vei petrece discutând cu clienți, planificând întâlniri sau discutând cu parteneri care ne oferă diverse servicii. Vei fi un centru de comunicare.
- Să știi să scrii corect (cu diacritice) și să îți placă să faci asta. Vei scrie diverse articole informative, comunicate de presă, postări pe Facebook și după ce te învăț mai multe, poate și alte materiale mai complexe.
- Să știi cât de cât să te miști online. Asta înseamnă că noțiunile de blog, WordPress, Facebook, Instagram etc. să nu îți fie străine. Nu cer cunoștințele unui SMM, dar mă aștept să faci activitatea online de plăcere, nu că e în job description.
- Să fii o persoană creativă. Deși e un job de execuție, acesta presupune uneori să vii cu soluții proprii, să iei decizii de moment și să contribui la procesul creativ. O părere nouă e uneori mai bună decât o părere bună în aparență.
- Să fii o persoană flexibilă. În marketing, ce e nou azi, e vechi mâine. Asta înseamnă că trebuie să fii pe fază și să îmbrățișezi chestii noi. A… și în cazul unor evenimente care se desfășoară în afara orelor de program să nu fie o problemă să mergi.
- Să fii femeie sau bărbat. Nu contează. Vom lucra în mare parte pentru brandul aBeauty clinique. Deși o femeie intră mult mai ușor într-o discuție cu o femeie despre chestii de femei :), nu-i problemă dacă ești un bărbat care nu are o problemă cu asta.
- Să înțelegi că e un job entry level. Care s-ar putea uneori să te bage în stres. Pe lângă pachetul salarial eu îți voi oferi ceva și mai de preț: tot ce am învățat eu până acum. Asta înseamnă că trebuie să fii dispus să acumulezi rapid informații noi.
- Să fii o persoană de încredere cu intenții serioase. Oricât de tânăr ai fi, aș vrea să privești acest job cu responsabilitate și seriozitate, așa cum și eu am făcut-o în 2005. Nu merită să ne încurcăm unii pe alții dacă tu ai alte planuri peste 3 luni.
- Să fii o persoană veselă și optimistă. Eu mă consider o persoană veselă și optimistă în majoritatea timpului. Vreau să facem lucrurile să meargă, nu să vedem de ce nu merg :) Vreau să ne încărcăm reciproc cu energie pozitivă.
- Să știi să te descurci cu o imagine. Nu mă interesează să faci opere de artă în Photoshop sau alt program asemănător. Dar ar fi ok să știi să faci un resize, să pui o siglă sau un text peste o poză sau să pui niște margini pentru un print.
- Să fii o persoană organizată. Asta înseamnă să fii capabil să lucrăm structurat, pe pași, pe task-uri, pe deadline-uri etc.. Nu vreau să te întreb eu cum stai cu treaba. Vreau să-mi zici tu cum stai cu treaba și chiar să mă organizezi pe mine uneori.
- Să poți face chestii în locul meu. La început (uneori) să vorbești în locul meu, să scrii în locul meu, să preiei sarcini în locul meu. După aia poate vei ține diverse prezentări în locul meu sau vei realiza materiale în locul meu. Și vei avea locul meu ;)
Pare că cer multe, dar…
- Nu e musai să știi toate cele enumerate. Este suficient să știi câteva din ele și să îți dorești să le înveți pe celelalte. Dar să le înveți repede. Adică să fii dispus să te mai documentezi și în timpul liber dacă nu-ți ajunge timpul de la muncă.
- Nu mă interesează ce studii ai. Oficial, nici eu n-am terminat facultatea. Atâta vreme cât ești cu picioarele pe pământ, ai entuziasm și ești un om cu bun simț, restul va veni de la sine. Nu e nevoie să ai experiență în domeniu. E suficientă pasiunea în domeniu.
- Nu contează dacă ai permis de conducere. Ar fi un avantaj, dar minor, foarte minor. Conduc eu dacă avem deplasări. Am familie acasă, deci conduc prudent. Pe viitor, dacă va fi nevoie, vei avea suficienți bani și timp să-ți iei permisul auto.
- Nu te gândi că s-ar putea să nu fii suficient de bun. Nu trebuie să ai complexe. Dacă visul tău este să mergi pe direcția asta, trimite-mi CV-ul și dacă va fi ok, ne vom găsi la un interviu la un moment dat și vom vorbi mai multe.
Cu tot respectul, dar…
- Contează cum aplici la acest job. Pe lângă un CV standard și realizat decent merită ca în ”scrisoarea de intenție” să-mi zici o poveste care să mă facă atent la tine. O poveste bună nu trebuie să aibă 2 pagini. Poate fi și de 160 caractere sau de 300 cuvinte.
- Nu mă întreba în privat detalii suplimentare. Ce salariu e, care-i treaba, ce să fac să intru și eu acolo, cum îl bag pe văru` la voi în firmă etc.? Vom discuta totul la interviu. Nu am timp să dau detalii în privat. De asta vreau ajutor, că nu mai am timp :)
- Nu pot răspunde la fiecare mail primit. Fiecare CV pleacă la departamentul de HR în primă fază, ca o filtrare a companiei la ”nepotisme”. Ei vor decide ce CV-uri merg în interviuri. Dacă CV-ul tău trece mai departe ne vedem la un interviu ;)
- Procesul de recrutare e lung. Există posibilitatea să strângem CV-uri până la finalul anului. Adică, dacă nu ai primit răspuns într-o săptămână, nu te impacienta. Te vom contacta. Dacă vei mai fi disponibil, norocul (meu) nostru. Dacă nu, aste e :(
Dacă știi pe cineva dă mai departe acest articol. Dacă ești chiar tu, dă un mail cu CV și ”scrisoare scurtă de intenție” la gabriel.gsmro@gmail.com. Mulțumesc mult!