Îmi caut un coleg în departamentul de marketing. Cel mai important aspect este să fie din Galați sau din împrejurimi, pentru că va fi vorba despre un program full time cu deplasare la birou (zona Traian, lângă reprezentanța Ford și Mercedes-Benz).

Poți fi bărbat sau femeie. Acest aspect contează mai puțin.

Cel mai important aspect este să fii tânăr, să fii la începutul carierei și să fii disponibil. Experiența nu este necesară deoarece te voi învăța eu tot ce trebuie să știi. Practic, acesta nu va fi doar un job entry level, ci o bună oportunitate de învățare și de dezvoltare în domeniul marketingului și vânzărilor.

Bineînțeles, este absolut necesar ca persoana pe care o caut să aibă:

  • empatie, bun simț și atitudine pozitivă (un om vesel)
  • cunoștințe de bază în operarea unui computer și a unui smartphone
  • capacitatea de a scrie corect gramatical în limba română
  • abilități de relaționare și comunicare persuasivă
  • orientare către invovație, dezvoltare și propuneri de îmbunătățiri
  • timp și disponibilitate pentru un program full time (9:30 – 18:00)
  • disponibilitate pentru deplasări la evenimente, cursuri etc.

Sunt binevenite (dar nu obligatorii, pentru că le vei învăța) cunoștințele legate de:

  • copywriting în limba română și limba engleză
  • gestionare social media și postări Facebook, Instagram etc.
  • crearea și gestionarea de newslettere și autorespondere
  • relații publice cu presa, bloggerii și vedetele
  • organizarea și gestionarea de evenimente
  • lucrul cu Excel, Google Sheets sau PowerPoint
  • redactarea și postarea de articole pe bloguri
  • introducerea de produse și servicii în magazine online
  • elementele minime de design grafic (Canva.com)

După cum spuneam și mai sus, aspectele binevenite nu sunt obligatorii pentru că nu mă pot aștepta la atât de multe lucruri de la o persoană tânără, aflată la începuturile carierei. Însă este important ca să îți dorești și să îți placă să faci lucruri care implică resursele de mai sus, pentru că le vei utiliza zilnic.

Postul este de asistent marketing (mai bine spus asistent marketing digital) pentru brandul aBeauty Clinique și grupul de firme Agress Business. Vei lucra cu mine :)

Descrierea postului

Postul de asistent marketing presupune realizarea de sarcini legate de marketing, publicitate și vânzări. Aceste sarcini au în proporție de 70% caracter repetitiv. Printre sarcinile și responsabilitățile postului se numără:

  • crearea, redactarea și trimiterea de newslettere periodice
  • crearea, redactarea și postarea zilnică pe conturile rețelelor de socializare
  • crearea, redactarea și postarea pe bloguri
  • contactarea bloggerilor sau a persoanelor publice pentru parteneriate
  • raportarea și urmărirea zilnică a anumitor indicatori de vânzări
  • introducerea de produse/servicii pe magazine online
  • preluarea de comenzi materiale promoționale și trimiterea lor
  • gestionarea parțială a relației cu anumiți furnizori
  • participarea la evenimente și implicarea în organizarea acestora
  • oferirea de suport și comunicarea cu partenerii francizați

În principiu toate activitățile pe care le vei face vor contribui direct la un obiectiv măsurabil: aducerea de leaduri noi, adică potențiali clienți care să cumpere produsele sau serviciile companiilor pentru care lucrezi.

Beneficiile postului

  • oportunitatea de a lucra într-o companie cu cifră de afaceri de peste 1,2 m euro
  • posibilitatea de a învăța lucruri noi și utile din domeniul marketingului online
  • te voi învăța personal tot ce știu pentru a obține rezultate similare
  • pachet salarial de bază + bonusuri în funcție de performanțe
  • diurnă, transport și a cazare în rarele cazuri ce presupun deplasări
  • posibilitatea de a avansa în carieră după cel puțin un an de activitate

Care sunt pașii următori

  1. Recitește articolul ăsta și asigură-te că vrei un astfel de job. Îmi doresc o colaborare stabilă pe termen lung, mai ales dacă te învăț tot ce știu ;)
  2. Gândește-te bine dacă facultatea sau alte activități îți permit cu adevărat să ai un program full time care presupune uneori și evenimente sau deplasări.
  3. Trimite-mi un CV (eventual însoțit de o foarte scurtă scrisoare de intenție) la adresa hi@abeauty.ro Nu pe Facebook, nu pe Instagram. Pe email :)
  4. Alături de CV îmi poți trimite orice aspecte relevante legate de activitățile tale. Articole pe bloguri, postări, grafică, implicare în evenimente, siteuri create, orice.
  5. Probabil într-o zi din săptămâna 12-16.02 ne vedem la interviu. Va fi o etapă de selecție de CV-uri, iar trimiterea CV-ului nu garantează etapa interviului.

Până vineri, 9 februarie 2018 colectez toate CV-urile pe email, iar în săptămâna 12-16 februarie voi organiza o zi sau două de interviuri. Dacă ai trecut de etapa de selecție CV-uri (nu mă ocup doar eu de asta), ne vedem într-un scurt prim interviu de 30 de minute.

Dacă nu ai trecut de etapa de selecție CV-uri și nu te contactează nimeni în săptămâna 12-16 februarie, înseamnă că cel puțin pentru moment ne oprim aici. Nu este cazul să insiști, deoarece insistența nu înseamnă persuasiune :). Poate data viitoare vom avea o altă ocazie de colaborare.

Mulțumesc mult că ai avut răbdarea să citești acest articol până la capăt. Dacă ești interesat de acest post aplică CV-ul tău la hi@abeauty.ro după ce ai citit articolul. Dacă nu, dă un share la acest articol – sigur ai persoane interesate în listă.


Gabriel Ursan
Gabriel Ursan

Blogger @GabrielUrsan.ro. I love marketing & development. I also like how the internet changes the world.

Comentează la acest articol