Nu de azi. Ci de vreo lună (+/-). Și mă simt mult mai bine. Traficul n-a scăzut, iar traficul cu care mă lăudam ca un câine în călduri aici a fost obținut în perioada de testare. Iar mult trafic a venit și din ce postasem fără optimizare SEO, nu numai din articole evergreen. Deci, există viață și după SEO. Am scris cum am putut, când am putut și când am avut inspirație sau timp. Articole scurte, lungi, medii, nu contează. E bine că am scăpat de un pitic care mă apăsa: optimizarea articolului SEO cu descriere, cu titlu, cu keywords. Pur și simplu am învățat să ignor acele câmpuri SEO și momentan e ok. Voi cum mai faceți? Ceva diferențe?
About Gabriel Ursan
Iubesc tehnologia, marketingul online și internetul. Sunt soț și tată, iar în timpul liber îmi place să scriu pe blog, să beau bere, să fac sport sau să mă dau cu bicicleta. În rest, conduc departamentul de marketing al unui grup de companii din România și îmi place la nebunie ce fac. Scrie-mi un comentariu mai jos ;)
Reader Interactions
Comments
Comentează la acest articol Anulează răspunsul
Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
eu am renuntat din 2012 la seo. bineinteles ca doar la titlu sunt putin mai atent in rest nu ma intereseaza cat de lung sau scurt e articolul sau descrierea etc. scriu pur si simplu despre ce mi place si despre ceea ce cred ca se cauta etc.
Nu cred că efectele SEO o să se vadă atât de repede (~o lună) :P În rest, felicitări, content is king!
As putea sa te contrazic si sa sustin ca ai tinut cont de cateva “artificii” SEO, chiar in articolul asta.
Defect profesional :)
Recunosc ca am renuntat la SEO-ul constient, ca ce fac in mod inconstient (titluri, tehnica de scris etc.) nu-mi mai pot scoate din minte. De fapt, am scos doar ce ma stressa din capitolul SEO :)
Felicitari! Sa ajungi cat mai sus!
Eu nici nu prea l-am folosit vreodata.
asa cum zicea cineva mai sus, content is king! cuvintele cheie nu mai ajuta de mult, dar titlu si descrierea inca mai au importanta! insa, dupa cum bine stii, in wordpress nu e obligatoriu sa o faci manual, ci sunt “alti” (plugins) care te pot ajuta, trebuie doar gasit cel mai bun asemenea “altul” si configurat cum trebuie!
Cel mai important conteaza ca vizitatorul sa gasesca ceva util. Seo e cam mort momentan.
Vai de mine :). Tu le completai? O singura data am facut asta, atunci cand am descoperit si eu scrisul pe blog. E de ajuns un titlu bun la articol si inceputul primului paragraf sa fie ceva mai optimizat. Asta citeste-o asa ca intre ghilimele.
Ai avut unele articole de m-ai omorat cu optimizarea in pagina. Traficul se mentine sau tinde sa creasca pentru ca publici multe articole aproape in fiecare zi. Eu vad cel mai bine diferenta. Am avut perioade cand publicam o singura data la o saptamana si ceva. Cand public odata la doua zile sau ceva de genul, traficul revine, retelele sociale imping cititorii catre articol cu fiecare share pe care-l capat sau il dau. Dar cand n-ai activitate, nu-i trafic.
Corect. Si activitatea e a naibii de importanta.
Cand zici ca ai renuntat la SEO te referi probabil doar la partea de crearea de linkuri…ca articolele nu poti sa spui ca nu le optimizezi ;) Astept sa imi zici peste vreo 6 luni schimbarile care au aparut….
Nu mai pun descriere SEO in spate si nici keywords, asa cum ziceam in articol :)
In rest, n-am cum sa renunt la bune practici. E ca si cum ar trebui sa scriu urat si prost, doar ca sa nu fie tehnica SEO :)
Eu nu prea stiu SEO. :D Insa oricum abia trec de 50 de unici pe zi.
SEO nu a murit! In ziua de azi, companiile SEO, mai ales cele romanesti te seaca de bani si nu iti aduc cine stie ce beneficiu. Stati departe de contractele lunare si de munca automata si spam.
Eu am avut rezultate bune cu acest serviciu cu o singura plata: http://goo.gl/9KpYrs