Am renuntat la SEO

Nu de azi. Ci de vreo lună (+/-). Și mă simt mult mai bine. Traficul n-a scăzut, iar traficul cu care mă lăudam ca un câine în călduri aici a fost obținut în perioada de testare. Iar mult trafic a venit și din ce postasem fără optimizare SEO, nu numai din articole evergreen. Deci, există viață și după SEO. Am scris cum am putut, când am putut și când am avut inspirație sau timp. Articole scurte, lungi, medii, nu contează. E bine că am scăpat de un pitic care mă apăsa: optimizarea articolului SEO cu descriere, cu titlu, cu keywords. Pur și simplu am învățat să ignor acele câmpuri SEO și momentan e ok. Voi cum mai faceți? Ceva diferențe?

14 comentarii la „Am renuntat la SEO”

  1. SEO nu a murit! In ziua de azi, companiile SEO, mai ales cele romanesti te seaca de bani si nu iti aduc cine stie ce beneficiu. Stati departe de contractele lunare si de munca automata si spam.

    Eu am avut rezultate bune cu acest serviciu cu o singura plata: http://goo.gl/9KpYrs

    Răspunde
  2. Cand zici ca ai renuntat la SEO te referi probabil doar la partea de crearea de linkuri…ca articolele nu poti sa spui ca nu le optimizezi ;) Astept sa imi zici peste vreo 6 luni schimbarile care au aparut….

    Răspunde
    • Nu mai pun descriere SEO in spate si nici keywords, asa cum ziceam in articol :)
      In rest, n-am cum sa renunt la bune practici. E ca si cum ar trebui sa scriu urat si prost, doar ca sa nu fie tehnica SEO :)

      Răspunde
  3. Vai de mine :). Tu le completai? O singura data am facut asta, atunci cand am descoperit si eu scrisul pe blog. E de ajuns un titlu bun la articol si inceputul primului paragraf sa fie ceva mai optimizat. Asta citeste-o asa ca intre ghilimele.

    Ai avut unele articole de m-ai omorat cu optimizarea in pagina. Traficul se mentine sau tinde sa creasca pentru ca publici multe articole aproape in fiecare zi. Eu vad cel mai bine diferenta. Am avut perioade cand publicam o singura data la o saptamana si ceva. Cand public odata la doua zile sau ceva de genul, traficul revine, retelele sociale imping cititorii catre articol cu fiecare share pe care-l capat sau il dau. Dar cand n-ai activitate, nu-i trafic.

    Răspunde
  4. asa cum zicea cineva mai sus, content is king! cuvintele cheie nu mai ajuta de mult, dar titlu si descrierea inca mai au importanta! insa, dupa cum bine stii, in wordpress nu e obligatoriu sa o faci manual, ci sunt „alti” (plugins) care te pot ajuta, trebuie doar gasit cel mai bun asemenea „altul” si configurat cum trebuie!

    Răspunde
    • Defect profesional :)

      Recunosc ca am renuntat la SEO-ul constient, ca ce fac in mod inconstient (titluri, tehnica de scris etc.) nu-mi mai pot scoate din minte. De fapt, am scos doar ce ma stressa din capitolul SEO :)

      Răspunde
  5. eu am renuntat din 2012 la seo. bineinteles ca doar la titlu sunt putin mai atent in rest nu ma intereseaza cat de lung sau scurt e articolul sau descrierea etc. scriu pur si simplu despre ce mi place si despre ceea ce cred ca se cauta etc.

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.