Samsung de incredere

Samsung explodează, dar nu moare, stați liniștiți

În fiecare toamnă oamenii spun că Apple va da faliment cu ce model slab de iPhone au scos. Modelul se lasă așteptat, fanii fac pre-comenzi și viața merge înainte.

Apple nu dă faliment ci câștigă și mai mulți bani, lăsând loc pentru vorbele următoare. Însă nu vorbim despre Apple aici, vorbim despre Samsung.

Înainte de asta hai să vorbim despre Nokia. Da, Nokia nu mai există ca brand. Există Microsoft. Nu mi-am imaginat niciodată lucrând în telefonie mobilă că brandul Nokia va dispărea.

Frate, cu Nokia îmi făceam targetul de activări. Nokia era pelerina aia de vreme rea care făcea toți consilierii de vânzări din telefonie mobilă să-și facă targetul în 2007.

Starea de fapt. Samsung a scos Samsung Galaxy Note 7 și o parte din ele au explodat din cauza faptului că bateria creată de data asta de ei nu era tocmai soluția potrivită.

Au lansat o nouă versiune. Din păcare a explodat iar. În China a fost înregistrată deja prima explozie a unui S7 Note refăcut. E clar, cifra 7 nu le aduce succes.

Mai mult, au lansat și o mașină de spălat cu aceleași tendințe de dezintegrare. Citiți aici despre mașina de spălat Samsung care nu face treabă prea bună.

Însă spre deosebire de alții care au murit pe limba lor, Samsung nu va muri prea curând și vă voi spune și de ce (chiar dacă sunt oarecum fan Apple).

  1. În primul rând nu trebuie să moară. Samsung reprezintă o concurență fantastică pentru orice producător pe toate planurile. Asta înseamnă produse mai bune de la toți producătorii, pentru noi… consumatorii.
  2. Samsung are o întreagă echipă de ingineri gata să răzbune tot ce s-a întâmplat până acum. În zilele noastre cu o explozie nu se mai face primăvară. Următoarele modele vor fi net superioare din toate punctele de vedere.
  3. Samsung nu e Blackberry. Samsung are tradiție și înțelege că e într-o continuă competiție. Șeful de la Blackberry alerga linișișt pe banda sa de alergare când s-a lansat primul iPhone. Vă asigur că la Samsung nimeni nu stă liniștit acum.
  4. Samsung are bani. Are mult prea multe device-uri în lume ca să nu profite de acest avantaj. Televizoare, frigidere, smartphone-uri, tablete etc. Au produsul lor în casa sau în buzunarul utilizatorului. Aș profita cumva de asta.
  5. Samsung cumpără training, coaching și mentoring de la cei mai buni. Așa cum nu ați mai auzit de VW (am mașină de la ei și îmi place în continuare), se va stinge încet și scandalul Samsung. Pentru că cei mai buni le vor spune cum să facă asta.

Poți să pierzi o bătălie, dar nu poți pierde un întreg război de la o bătălie. Suntem în 2016. Oamenii de business iau în serios fiecare rahat. La fel și Samsung :)

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

2 Comentarii

Leave A Response

* Denotes Required Field