Videoclipul ăsta are vizualizări mai multe decât populația unor țări. Ok, a fost prezentat peste tot, toată lumea a vorbit de el. S-a rezolvat ceva? Dacă da, dați-mi și mie un răspuns oficial Facebook la treaba asta că eu n-am găsit. Între timp, pentru cei care nu au apucat să vadă videoclipul, l-am pus mai jos. Asigur pe toți umblătorii și mai ales promotorii pe Facebook că vor fi cele mai bune 9 minute de stat pe net pe ziua de azi.
Situația este aceași.
…dar sunt câteva metode să previi. Am scris despre ele aici:
http://www.socialputtogether.com/cum-eviti-penalizarile-facebook-pe-pagina-ta/
Faza cu click-urile imi aduce aminte de o pagina web unde am dat si eu o gramada de click-uri, din amuzament, si as zice ca e cea mai idioata pagina web pe care mi-a fost dat sa o vad vreodata: http://TheMostClickedButton.com/. De fapt ideea de la care a pornit este cit se poate de idioata, sa numeri cite click-uri dai cu mausu. Dik. No, si atunci mi-o venit o idee, sa vad daca merge: aveam un maus cu un buton dedicat care facea dublu-click, si l-am verificat pe acel sait si intr-adevar dadeam cite 2 clickuri deodata. Deci aveam de mai putine ori de apasat. Si era si un clasament al celor mai click-uitori, clasament actualizat parca saptaminal. Si atunci mi-o mai venit o idee: pot sa leg intrerupatorul de maus la o roata de bicicleta, si sa fac roata deci sa tot apese pe butonul de maus (ma rog, aceeasi chestie as putea sa o fac si cu un electromagnet, fizica de clasa VIIIa) dar cu bicicleta poate careva sa-si faca si programul de exercitii fizice. Nah, cam asa ar fi si cu laikurile de Feissbuc, o retea in care n-an nici o incredere, o retea care fura identitatile oricui (se stie prea bine ca Feisbucu stocheaza absolut toate informatiile care s-au scris, are niste servere uriase de backup), si de aceea daca ceva am de spus, prefer sa scriu un comment pe un blog, dar nu scriu pe reteaua retelelor. Si daca vreti sa mai cititi una buna, e faza aia cum or reusit chinezii sa sparga serverele de la Pentagon: o scris fiecare cite o parola !!! Intr-o buna zi Feissbucck nu va mai fi ce este, sau nu va mai fe deloc, pentru ca acuma se bazeaza pe ideea de a fraieri cit mai multi oameni cu niste cifre care de fapt nu reflecta nimic. Și un mare pîrț va face poc !
Eu pot spune că era o chestie ştiută de mult timp. Unul dintre principalele motive pentru care nu voi plăti niciodată reclame la Facebook. Eventual poţi plăti reclame la Google, poţi alege targetul unde să îţi fie difuzată reclama la o pagină de like-uri, şi să speri că tot mai multe persoane venite de pe Google îţi vor da like paginii tale. Evident să ai şi ceva interesant pe ea.
A ramas cum a cazut.
Na ca sa vezi si sa nu crezi ca se poate asa ceva. Ce se poate spune dupa ce vezi asemenea videoclip… ramai stupefiat de lacomia oamenilor dupa bani…