Echipa Profitshare

Record de vanzări in afiliere de Black Friday: 40.000.000 de lei prin Profitshare

București, 21 noiembrie – clienții așteptau cu sufletul la gură reducerile masive de Black Friday anunțate de magazinele online. Cu sufletul la gură stăteau și membrii rețelei de marketing afiliat Profitshare, care în 72 de ore au fost părtași la generarea unui volum amețitor de vânzări pentru magazinele partenere: aproape 40.000.000 lei! La mijlocul lunii octombrie echipa Profitshare punea la punct Olimpiada Afiliaților, un concurs gândit să-și mobilizeze colaboratorii și să-i motiveze să-și adapteze strategiile de promovare pentru a atinge estimările de vânzări în cele 2 săptămâni de Black Friday. În mod surprinzător, chiar și cele mai optimiste așteptări au fost depășite încă din prima zi, iar recordurile pentru rezultatele în afiliere au fost puse la pământ unul câte unul în cel mai răsunător Black Friday din afiliere de până acum!

Anul acesta, startul s-a dat pe 21 noiembrie și au participat majoritatea celor 130 de magazine cu care colaborează rețeaua de afiliere.

Profitshare și-a reconfirmat poziția numărul unu, fiind rețeaua de marketing afiliat cu cele mai mari vânzări din Romania. În primele trei zile de reduceri, rezultatele au fost:

  • aproape 40.000.000 de lei vânzări pentru magazinele partenere (aproape triplu față de 2013),
  • 2.717.946 de click-uri livrate,
  • 86.318 comenzi pentru advertiseri (mai mult de triplu față de anul trecut),
  • 1.798 de afiliați au câștigat comisioane din afiliere,
  • 616 comenzi trimise simultan de către clienți pe 21 noiembrie la ora 07:02 (minutul de aur),
  • 55 de comenzi pe minut în prima zi de reduceri,
  • 51 de afiliați cu câștiguri de peste 1.000 de lei într-o singură zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
  • 23 de afiliați cu cel puțin 1.000 de vânzări într-o zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),

…și 20.967 lei, cea mai valoroasă comandă adusă de rețea!

În topul preferințelor clienților pentru cumpărăturile online s-au aflat gadget-urile, electrocasnicele, accesoriile și produsele de îmbrăcăminte și încălțăminte, urmate de cărți și produse de înfrumusețare.

Pentru promovarea reducerilor, afiliații Profitshare au ales website-urile de conținut, rețelele de socializare și campaniile plătite de tipul Google AdWords.

Acum câteva luni, când am început să schițăm planurile pentru Black Friday, ca în orice business am pus pe hârtie câteva estimări legate de eveniment pornind de la cifrele de anul trecut. Am învățat din experienta lui 2013 și am lucrat atât la pregătirea platformei din punct de vedere tehnic, cât și la găsirea unui factor motivator pentru jucătorii implicați: afiliați și advertiseri. Dar nimic din ceea ce am estimat nu a putut să ne pregătească pentru cifrele pe care urma să le vedem în primele zile de reduceri din acest Black Friday. Rețeaua a adus vânzări aproape triple față de anul trecut, iar pentru 2015 avem planuri și mai ambițioase. Suntem hotărâți să continuăm atingerea de noi recorduri pentru marketing-ul afiliat din Romania și să ducem succesul și în alte piețe, susține Marius Pahomi, Director General al Conversion, care deține platforma Profitshare.

De regulă, un eveniment de shopping de o asemenea anvergură îi determină pe afiliați să stea în permanență conectați online, gata să optimizeze promovarea produselor pentru a-și maximiza câștigurile din afiliere. Alături de ei s-a aflat și echipa Profitshare, care timp de 72 de ore a urmărit constant comenzile, a verificat platforma și i-a încurajat pe afiliați să-și depășească performanțele de până atunci. De la programatori, testeri, support și marketeri, șapte specialiști Profitshare au transmis în timp real rezultatele și recomandările lor către comunitatea de afiliați.

Asta a însemnat:

  • 285 de email-uri cu subiectul „Black Friday”,
  • 72 de postări în rețelele de socializare,
  • 5 pariuri făcute pe seama rezultatelor finale,
  • 3 resurse de programare alocate bunei funcționări a platformei,
  • 70 de cafele, 30 de ceaiuri, 20 de pizza și 10 ciocolate,

plus cele 2.400 de ore anterioare de muncă pentru pregătirile de Black Friday.

Echipa Profitshare

…și cumpărăturile online continuă. Reducerile unora dintre magazine sunt valabile până la finalul lunii noiembrie.

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

3 Comentarii

  • Yamasha

    Reply Reply 26/11/2014

    Platforma a functionat bine, chiar daca am avut delay de afisare al comisioanelor. Bine ca au venit… mai tarziu :)

  • Apostu Viorel

    Reply Reply 27/11/2014

    Nu ne spuneți și noua cifre din experienta proprie?
    :-)

Leave A Response

* Denotes Required Field