Să arunce cu piatra cel care nu a greșit niciodată. Sunt de acord cu articolul lui Andrei. Citiți-l. Promovarea pe grupurile de Facebook este bună doar atunci când este super targetată. Adică, dacă eu vând un produs de-al meu, am să-l pun pe blog și apoi îi dau share într-un grup de anunțuri, de exemplu. Dacă nu se vinde, abia atunci apelez la un site de anunțuri. Dar nu mi se pare ok ca orice am de promovat să o fac pe grupuri. Atâta vreme cât subiectul articolului poate prezenta un real interes pentru membrii grupului (nu spam obosit), poate că merită să arunci și un link acolo însoțit de două-trei vorbe relevante. În rest, nu. Și mă voi abține. Pentru că am dat și eu share la diverse articole prin grupuri și probabil voi mai da. Însă mă voi gândi mult mai bine înainte dacă interesează pe cineva. Pentru că masturbarea în cerc nu-i bună deloc.


Gabriel Ursan
Gabriel Ursan

Blogger @GabrielUrsan.ro. I love marketing & development. I also like how the internet changes the world.

    9 replies to "Promovarea pe grupurile de Facebook"

    • Iulian

      Corect. DAR Social Media in Romania e praf, degeaba promovezi pe grupuri ca nu se intampla nimic. Nu e activitate, useri plictisiti sau care sunt ca tine, dau un share si gata.

      Pe grupurile de afara, daca dai un partz ai share-uri. E cam plastic si trist ce am zis, dar asta e adevarul.

    • Adi

      Eu sunt membru intr-un singur grup super-activ, cu vreo 7.000 de oameni, unde lumea da click. Pacat ca nu scriu pe nisa aia…
      In rest… Am vazut ca si #BGG a murit.

    • Vinau Georgiana

      Promovez pe grupuri destul de des. Aduce rezultate, dar recunosc si eu ca este necesara o targetare. De preferabil, una facuta la sange. Oare se poate asa ceva pe Facebook?!

    • Emilian

      Gabriel, ai dreptate, nu merge pus orice de fiecare data si nu oriunde.
      Intr-adevar, e necesara o selectie in functie de subiect sau zona de interes, altfel toata lumea exploateaza aceleasi resurse in care avem aceleasi reactii (rar am primit like-uri sau share-uri, doar daca a fost ceva „catchy”).
      Probabil ca toate (sau aproape) grupurile de reclame si schimb-uri de like-uri utilizate de cei mai multi dintre noi au atins o saturatie si nu mai prezinta interesul initial.
      Ma gandesc ca poate ar avea succes crearea de grupuri axate pe subiectele de interes, care sa includa mai putini advertiseri si mai multi oameni adevarati, catre care sa venim cu chestii palpabile si un mesaj personalizat – nu acelasi copy-paste. In acest caz am avea o rata de click/actiune/conversie mult mai buna, insa dupa un anume timp – merita?

Comentează la acest articol