Ma, care e faza cu share la ceva ca sa promovezi ce vrei tu sa promovezi de fapt?

Cred că m-a depășit tare o chestie. Observ că publicațiile dau share la ceva cât de cât irelevant, dar în cele mai multe cazuri total irelevant ca să aibă reach pe ce vor ei să facă trafic. Încă nu și-a dat seama prietenașul Mark de treaba asta, nu? Sau cum e? Că m-a depășit rău. Ignorați mesajul de rahat că oricum e o știre umedă la capătul linkului, ca de obicei. Concentrați-vă pe tehnica de share și lămuriți-mă și pe mine. Gen…Share Facebook

13 comentarii la „Ma, care e faza cu share la ceva ca sa promovezi ce vrei tu sa promovezi de fapt?”

  1. Gândul, man… Fcking Gândul.
    Cine te pune să le urmărești activitatea?!

    Paradoxal sau nu, în momentul de față( din informațiile pe care le-am colectat), paginile de Facebook au reach mai mic atunci când postează poze. Status updates-urile reușesc să aibă performanțe mult mai bune (reach de vreo 10 ori mai mare, dar tot fix cât un muc uscat sub unghie dacă nu bagi bani). Nu știu ce se întâmplă cu reach-ul când dai share unei poze de pe altă pagină… Presupun că la asta te referi( ambiguă tare postarea :))).

    Răspunde
    • Da, la asta mă refer :) Mi-am dat seama că e ambiguă după ce nici Georgiana n-a înțeles nimic. Testează și tu la VL Fb page. Dă share așa cum i-am explicat Georgianei și vezi dacă ai reach mai mare, că e cel mai relevant mediu de test.

      Răspunde
      • Abia amu’ (22.13) am dat share folosind sistemul ăsta. Să vedem cam cât face până dimineață și revin cu o concluzie.

        Răspunde
    • 1. Ai o pagină de Facebook pentru o companie. În cazul de față Gândul. 2. Vrei să dai share la un articol de pe site și să ai cât mai multă vizibilitate/reach în condițiile în care Fb nu-ți mai afișează de mult postările față de toți fanii. În loc să scrii un text și să dai share direct la link, pui mâna și te duci pe o pagină de Fb a lui Obama, de exemplu. Apoi, pe pagina lui Obama cauți printre postările lui una cu o poză și apeși butonul de share. Când dai share la o postare a altei pagini, apare posibilitatea să adauci și tu câteva comentarii la share-ul respectiv, gen: uite ce bine arată soția lui Obama în poza asta. Numai că în loc să dai un comentariu de gen împreună cu share-ul, scrii: Incredibil, rămâi prost când ai să vezi asta: E ultima zi în libertate a lui Ponta! Dă click aici ca să afli mai multe >>> etc., din astea.

      Răspunde
  2. postarea a fost scoasa … data viitoare sa faci un print screen la toata pagina si da share

    cred ca de asta le-am scos update-urile din wall si acum cateva minute am scos mizeria din paginile preferate

    multumesc

    Răspunde
  3. Dacă ai un public discutabil, să spunem, căruia îi arunci link-uri inexplicabile, dar pe care el dă click, postul devine tot mai interesant dpdv facebook. Ei văd că tot mai multă lume dă click, drept urmare îl difuzează la tot mai mulți din followeri și astfel crește reach-ul.

    Sistemul e gândit bine, dar nu poate acoperi gaura cauzată de o audiență imprevizibilă. Teoretic, pe ce se dă click e relevant. Practic, nu e chiar așa, dar sistemul n-are de unde ști dacă acel conținut e cu adevărat bun de dat mai departe, sau pur și simplu dat mai departe în doru lelii.

    Cel puțin așa cred.

    Răspunde
    • Da, ai dreptate, dar algoritmul decide relevanța folosindu-se de clickuri+likeuri+shareuri( din ce am observat). Dilema lui Gabriel e: dacă dai share pe pagină la o chestie de pe o altă pagină cu reach mai mare decât a ta, ai rezultate mai bune?

      Răspunde
        • Asta zic, dacă pagina respectivă are audiență mare dar “neatentă” îți va crește reach-ul, indiferent dacă e relevant conținutul tău pentru pagină. Pentru pagina respectivă, poate reach-ul e mic față de standardele uzuale, dar la tine se poate resimte diferit.

          Caz in care cred, și sper, că facebook observă că a ta postare are reach și pe alte canale deci se va strădui să livreze articolul chiar mai departe.

  4. Funcționează!

    În mai puțin de 12 ore (și fu noapte, în mama mă-sii!) 22.13 – 09.30, postarea a fost văzut de 5000 de oameni (cu 50% mai bine în conmparație cu restul O.o). Cu toate astea, clickurile au fost cam puține (350).

    Dacă luăm în considerare faptul că postările cu poză au de-obicei reach mai mic decât status updates-urile (iarăși, asta strict din datele pe care le-am observat) rezultatul este super bun. Mno, curiozitatea a fost întotdeauna benefică omenirii :D

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.