Lecție de marketing cu Ghiță Ciobanul

Plecând de la premisa că reclama cu Ghiță Ciobanul e pe bune, nu pot să nu salut departamentul de marketing Vodafone România. Pe site-ul RomaniiAuInitiativa.ro puteți afla mai multe detalii despre proiectul de marketing Vodafone. Ăsta e cu adevărat marketing și creativitate. Idei pe care conducerea nu le vrea imediat transformate în conversii :). Însă, astfel de idei aduc puncte în plus unui brand. Prima dată când am văzut reclama cu Ghiță Ciobanul la televizor, am crezut că e o idee bună, dar că e făcătură. Însă am început să sap pe acest subiect și se pare că în cadrul proiectului Românii au inițiativă, Vodafone România chiar o face pe bune. De fapt, nu știu dacă e vorba de Vodafone România pentru că s-a ocupat cu siguranță o agenție de publicitate de toată treaba. Mie îmi place și inițiativa și reclama. Mai jos aveți reclama la florăria online și la reclama cu Ghiță Ciobanul. Pagina de Facebook a lui Ghiță Ciobanul aici. Voi ce părere aveți?

17 comentarii la „Lecție de marketing cu Ghiță Ciobanul”

  1. ce tari sunt….floraria mi se pare o idee super misto, domnul cioban e amuzant, sper sa aiba cont real si sa pun poze cand taie oaia…in rest inainte cu mamaliga si tuica, sa stie toata lumea ca la noi se mananca bine ;))!

    Răspunde
  2. E laudabil faptul ca e real contul. Si daca e real, nu numai ca e amuzant, dar le da altora idei despre ce poti face cu tehnologia.

    Răspunde
  3. Dacă este real sau nu nici nu mai contează. Ideea este excelentă.

    Și dacă este un cont real, ceva magie tot există: Ghiță are un asistent care în loc să se ocupe de oi, stă să-i facă poze. Și sper că nu suspectați maidanezul :)

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.