În ce rețele sociale să te promovezi și de ce să nu investești în toate

În materialul de astăzi vorbim despre aspecte mai practice legate de marketing digital și rețele de socializare. Voi prezenta un scurt istoric al rețelelor sociale, care sunt avantajele și dezavantajele fiecărei rețele sociale și cum construiești un site bun.

Iar la final îți voi împărtăși 3 metode simple și eficiente de a construi mesaje care vând: Metoda 3 de 10 a Lupului de pe Wall Street, formula unui titlu eficient care te prinde și metoda StoryBrand de construire a unei povești care vinde, de Donald Miller.

Apasă play la videoclipul de mai jos și învață aspecte legate de marketing pe care le poți aplica imediat în afacerea ta, în cariera ta sau în viața ta pentru a avea mai mult succes, rezultate mai bune, clienți mai mulți și… mai mulți bani.

close

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

Comentează la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.