In atentia tuturor afiliatilor Profitshare

Am citit la MariusProfitshare operează de la 15.01.2015 niște modificări destul de drastice în regulamentul de afiliere. Citez mai jos din mesajul primit la nivel de cont, în caz că nu l-ați observat.

Dragi afiliati,

Incepand cu data de 15.01.2015 vom actualiza Termenii si Conditiile Programului de Afiliere eMAG.

Vor fi aplicate urmatoarele modificari:

4. Politica de Social Media

Este permisa promovarea in Timeline Facebook personal sau al paginii gestionate, Twitter sau Google Plus.

Nu este permisa promovarea in grupurile de discutii din Facebook, atat cele publice cat si cele private (Facebook Groups).

Nu este permisa includerea link-urilor de afiliere eMAG in campanii Facebook Ads sau postari Sponsorizate.

Plasarea de link-uri de afiliere eMAG in contexte nerelevante discutiilor sau includerea de link-uri de afiliere in pagina oficiala de Facebook si Facebook Timeline a eMAG nu este permisa. Comisioanele care provin din promovare neregulamentara vor fi anulate iar colaborarea cu Afiliatul poate fi intrerupta.

6. Alte conditii

eMAG isi rezerva dreptul de a impune conditii suplimentare anumitor medii de promovare sau unor Afiliati, caz in care Afiliatul va fi contactat.

eMAG isi rezerva dreptul de a anula permanent colaborarea cu un Afiliat in cazul in care Afiliatul nu respecta oricare dintre Termenii si Conditiile Profitshare si/sau ale Programului de afiliere eMAG.

In cazul in care realizati promovare prin Facebook Ads va rugam sa opriti aceste campanii pana in data de 15.01.2015 pentru a evita realizarea unor comisioane care nu vor fi in acord cu versiunea actualizata a Termenilor si Conditiilor Programului de Afiliere eMAG.

Vom acorda o atentie sporita verificarii tuturor comisioanelor care provin din Facebook.

Va multumim pentru intelegere!

Cu alte cuvinte, no easy money anymore. Deși foloseam și eu promovarea prin Facebook Ads, o foloseau deja prea mulți și utilizatorul final nu avea o experiență prea bună (adică, înțeleg ce a stat la baza deciziei lor).

Sunt curios dacă regulile noi se aplică doar la linkurile de afiliere către eMAG.ro așa cum este prezentat în comunicat sau se aplică pentru absolut toți advertiserii din Profitshare. Le-am trimis întrebarea asta.

Am primit și răspuns clar (deși era destul de clar). Noile reguli se aplică doar în cazul promovării pentru advertiserul eMAG.ro. La ceilalți advertiseri rămâne același regulament general + termenii și condițiile speciale ale fiecărui advertiser (unde se specifică). Adică, pe alți advertiseri din Profitshare îi puteți promova fără probleme prin Facebook Ads ;)

Anul 2015 se anunță un an al conținutului de calitate, al informațiilor utile și al stilului de scris captivant. Asta dacă nu apar alți băieți deștepți care vor folosi anumite landing pages cu diverse manele pe acolo.

12 comentarii la „In atentia tuturor afiliatilor Profitshare”

  1. Clauza e din noiembrie 2014 stipulata pe site la Termeni si Conditii eMAG, mai exact cu 2-3 zile inainte de Black Friday. Au fost suspendate cateva conturi pana acum pentru distribuirea link-urilor pe diferite grupuri Facebook. Majoritatea nu stiau ca nu au voie de aceea au trimis mesajul catre toti afiliatii. De pe 15.01 nimeni nu mai are scuze. Este valabil doar pentru eMAG. Fiecare advertiser are termenii si conditiile lui.

    Răspunde
  2. Vom vedea dacă pe viitor va rămâne același regulament și pentru restul magazinelor. Știm bine că și în trecut eMAG a dictat trendul în campanii, în procentul de comisionare și așa mai departe.

    Răspunde
    • Eu nu cred că se va întâmpla în scurtă vreme. eMAG are o anumită bază de clienți pe lângă ceilalți advertiseri. Sunt mulți care au rezultate foarte bune pe Facebook și nu vor întrerupe prea curând posibilitatea de postări sponsorizate sau orice altă formă de Facebook Ads.

      Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.