Important pentru afiliatii Profitshare de Black Friday 2014

Unul din aspectele care s-ar putea să doară cel mai tare de Black Friday 2014 este: ”Avand in vedere volumul de fani acoperit de catre eMAG, campaniile de Facebook cu ocazia Black Friday vor fi interne, promovarea prin Facebook Ads nu este permisa.

Sau ăsta: ”Amintim ca promovarea prin intermediul Google AdWords nu este permisa, restrictia aplicandu-se atat pentru campaniile Search cat si pentru Display.” La acest capitol va interveni blogul foarte mult, pentru cei care îl au. Din ce înțeleg, nu va fi interzisă postarea linkurilor de afiliat către prietenii de pe Facebook sau baza de fani de pe pagina voastră de Facebook, însă nu va fi permis Facebook Ads sau Google AdWords tura asta.

Mai multe puteți citi pe blogul Profitshare aici. Comisioanele vor fi tot de 1% ca și anul trecut. Estimez că siturile/blogurile cu trafic mare vor putea obține rezultate bune dacă își fac strategia în acest sens. Un pic mai greu va fi pentru cei care care nu promovau prin blog sau site, dar nu va fi imposibil. Există totuși modalități de promovare și așa. Cu siguranță vom vedea în preajma evenimentului și câteva recomandări pe blogul Profitshare în acest sens.

Obiectivul Profitshare este să țină implicați afiliații. Nu vă grăbiți să vă demoralizați cu 1% sau cu noile condiții. În termeni aproximativ similari s-a jucat Black Friday și anul trecut. Și tot s-au obținut comisioane admirabile.

E totuși un semn că pe 21 noiembrie 2014 (ziua mea de naștere, v-am spus? :) eMAG va avea reduceri bune, cel mai probabil pe bune. Sau da, poate fi și o acoperire a costurilor de marketing crescute în acea perioadă, mai ales că promovarea pe TV nu e ieftină, încă mulți ani de acum în colo.

Eu încă nu m-am gândit cum voi aborda Black Friday 2014, dar este cert că mă voi implica, nu voi sta pe bară, cum este posibil să se gândească mulți afiliați să stea. Deși mulți dintre noi asta ne dorim, eu am scris totuși acest articol :) Soluții cu siguranță există. Încă nu m-am gândit la ele, nu le știu, dar cu siguranță ele sunt pe acolo pe undeva prin creierul nostru. O idee ar fi promovarea de înainte de Black Friday cu bătaie lungă încă 10 zile după Black Friday. Plus că nu există doar eMAG de Black Friday 2014 pe 21 noiembrie 2014. Vor mai fi și alți advertiseri din Profitshare care se vor alătura evenimentului cu niște campanii frumoase. Cu plăcere :)

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

7 comentarii la „Important pentru afiliatii Profitshare de Black Friday 2014”

  1. “Toate conversiile inregistrate in ziua de Black Friday se vor comisiona cu 1%, aplicabil pentru toate categoriile de produse.”

    Da, te incurajeaza sa muncesti serios de tot … Rusinicaaa !

    Răspunde
  2. Cu atatea limitari , in loc sa se bucure ca aducem clienti pentru ei. Iar 1% ii bataie de joc. Adica dc cineva ia un produs de 100 RON tu sa primesti 1 RON ? Gresit tu primesti 1% din valoarea produsului fara TVA, adica produsul costa 76 RON, adica 1 % din 76 RON = 0.76 BANI. Ce sa zic WOAW !!!! Practic dc nu ai un site cu vreo 5000 mii de vizitatori/ pe zi, nu merita sa pierzi timpul pt black friday! . Spor la restu !

    Răspunde
  3. Mie imi cam da cu virgula multe restrictii de acolo. Am incercat sa contactez magazinul pe contact, dar inca n-am primit feedback. Poate vor veni cu precizari.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.