Nir Refuah

Idei tari de publicitate online

Vă spuneam aici că am participat la prima zi de la Digital Marketing Forum 2013. Printre vorbitori s-a aflat şi Nir Refuah, VP Creative la McCann Digital Tel Aviv. Pe lângă faptul că mi-a plăcut foarte mult prezentarea sa şi felul său de a fi, mi-a plăcut şi munca lui.

În cele ce urmează am să vă dau 5 exemple de publicitate online bine făcută.

Burgeranch Combina – the HACK campaign

Clienţii doreau o campanie care să aibă rezonanţă în mediul online, însă în loc să fie invaziv, Nir s-a gândit la următoarea abordare.

A creat două campanii în paralel. Una oficială şi una neoficială. În campania oficială a publicat bannere care duceau către un site de trivia. Dacă răspundeai corect la întrebări primeai ceva mâncare gratis de la Burgeranch. Însă, întrebările erau atât de dificile încât mai nimeni nu reuşea să răspundă la ele nici cu ajutorul Google.

În paralel, a fost dezvoltat un site în care era prezentat un hack la întrebările imposibile de pe siteul din campania oficială.

Iată ce a ieşit.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=-JTQCKI_LE4?rel=0]

E clar că ceea ce primeau clienţii nu era o întreagă masă gratuită, ci doar o chestie care îi determina să cumpere şi altceva de mâncare atunci când veneau după premiu, aşa că pe lângă buzz, campania a generat şi vânzări.

The Anti-Drug Timeline

Campaniile anti-drog îşi pierduseră destul de mult din substanţă şi nu prea reuşeau să ajungă la segmentul de vârstă vizat, respectiv 18 – 24 ani. Nir s-a gândit să profite la maximum de lansarea Facebook Timeline şi a creat o campanie pe care o puteţi vedea mai jos.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=IZyDxTgHWfc?rel=0]

Probabil mulţi ştiu această campanie pentru că s-a bucurat la vremea ei de succes şi în România.

Opticana – The iPhone Pinch Banner

Bannerele care vă apar ostentativ pe siteurile mari v-au terminat deja, nu-i aşa? Ei bine, Nir a găsit o metodă prin care să capteze atenţia, dar să fie în acelaşi timp amuzant şi non-invaziv. Cu alte cuvinte, cum faci reclamă la un furnizor de ochelari fără ca siteul pe care promovezi să se afle pe aceeaşi nişă?

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=rANtxBHWzZo?rel=0]

Huggies Go Pro – Case Study

Iată cum se lansează fain o nouă marcă de scutece pentru copii.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=EybLkpmsxWs?rel=0]

Designed For Peace

Am lăsat ce e mai bun pentru final :).

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=5dr7NQkZgyQ?rel=0]

Dacă v-a plăcut tot ce aţi văzut, îl puteţi urmări pe Nir pe Twitter sau pe canalul său YouTube.

About The Author

Gabriel Ursan

Blogger la GabrielUrsan.ro, om de marketing online și dezvoltare într-un grup de companii. Pasionat de online și tehnologie. Soț și tată (de fetiță). Vesel, ambițios, optimist. Apropo, ăsta e linkul meu de afiliere dacă vrei să cumperi ceva. Detalii despre publicitate pe blog găsești aici.

2 Comments

Leave A Response

* Denotes Required Field