De ce să vă abonați la newsletter-ul meu?

Într-o lume în care multe site-uri vă bagă pe gât un newsletter sau un like pe Facebook pentru a vedea sau a obține un conținut înainte să vă dați seama dacă vă place acel site sau nu, eu mă încumet doar să vă rog să vă abonați la newsletter-ul meu. O puteți face cu un click aici dacă v-am convins din prima. Dacă nu, citiți mai departe (nu mai e mult). Vreau să fac un experiment prin care să-mi răspund la următoarele două întrebări: 1. Câți oameni se abonează la newsletter-ul cuiva dacă persoana în cauză le cere asta doar printr-un simplu articol, fără să-i invadeze cu pop-up-uri sau chestii grosolane? 2. Câți oameni se abonează la newsletter-ul unui om pe care nu-l cunosc personal? Înainte să dați curs propunerii mele de a vă abona la newsletter trebuie să știți următoarele: scriu despre tehnologie, dezvoltare personală, internet și blogging, evenimente sau oferte, chestii care îmi trec prin cap, sănătate, nutriție și înfrumusețare :) și bineînțeles, aspecte personale (viață, familie, plimbări, impresii, copil). Mai mult, scriu aproape zilnic, dar prin abonarea la newsletter nu veți primi decât un singur email dimineața cu toate articolele pe care le-am scris în ziua precedentă. Ceva gen de citit la cafea sau de citit după ce ți-ai consumat primele ore productive de muncă. Dau 7 zile acestui experiment. În acest moment am 338 de abonați la newsletter. Sunt curios câți oameni vor înțelege ce vreau să fac și se vor abona la newsletter-ul www.GabrielUrsan.ro în urma acestui articol. Probabil foarte puțini, dar sunt curios câți vor fi în plus. Dați-mi doar șansa să-mi citiți blogul, adică să frunzăriți ce am publicat până acum, că vă puteți dezabona oricum oricând. Abonarea se face cu un click aici. Va trebui să introduceți codul care demonstrează că nu sunteți un robot și apoi să vă verificați adresa de email pentru a da click pe linkul de confirmare. Mulțumesc!

9 comentarii la „De ce să vă abonați la newsletter-ul meu?”

      • Eu nu ma inscriu,deja am facut asta cu ceva timp in urma si iti marturisesc ca pe zi ce trece imi pare mai bine ca am facut abonarea.Meriti atentia omului cu personalitatea si cu articolele tale la subiect.Esti un om in adevaratul sens al cuvantului si nu pot sa-ti exprim cat de mult imi pare bine ca te stiu.Iti doresc in continuare numai bine,succes in tot ceea ce faci si multa sanatate familiei!!!

        Răspunde
  1. Ideea e buna, dar cred ca ar trebui un element in articol care sa demonstreze valoarea informatiilor pe care tu doar o descrii. Pe mine discursul nu m-a convins. A inceput foarte bine, dar m-a pierdut pe parcurs. Pe mine de exemplu nu ma atrage ideea de a ma inscrie la un newsletter care contine articole despre orice. pentru ca deja casuta de email da pe dinafara. Iar in ceea ce priveste blogurile personale, acel ceva al autorului (personalitate, talent, creativitate) care face dintr-un subiect banal un continut care te tine prins de la inceput pana la sfarsit, de obicei il testez mult si bine pana sa consider ca e ok sa ma abonez la un eventual newsletter. Dar, sunt de acord cu ideea ca poate un articol care invita la abonare este mai bun decat un pop-up. Cat despre partea personala, daca ma abonez este pentru ca stiu nu atat persoana, ca mi-e amic sau ceva de genul ci pentru ca stiu cum gandeste si ce are de oferit. Si ma intorc la ideea initiala, calitatea articolelor este cea care ma convinge, iar cel de fata devine prea simplu pe parcurs. E cam si cum ai spune: abonati-va si va promit ca veti citi lucruri bune. Ori lucrurile merg de obicei invers. Cel putin asta e parerea mea.

    Răspunde
  2. Eu nu regret ca m-am abonat, cu toate ca a fost acum mult timp. Mereu citesc articolele din newsletter, majoritatea fiind interesante si foarte de folos. Keep up the good work :)

    Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.