Dacă vi se pare că o știți pe tipa de mai jos de pe undeva, așa este. O știți. Tipa se regăsește în diverse ipostaze pe diverse afișe ale firmelor mici și mijlocii din România. În ultima perioadă am călătorit des. Și am văzut fața tipei ăsteia foarte des. Pe afișe diferite. La branduri diferite. Eu știu că toți folosim Shutterstock, dar hai să mai schimbăm modelul.
(P) Obține -20% reducere pe viață la comisioanele de tranzacționare crypto pe Binance folosind linkul meu de afiliere. Este reducerea maximă pe care probabil o poate oferi un afiliat cu vechime (majoritatea pot oferi doar 10%). Vezi aici lista completă de linkuri cu bonusuri și reduceri. Acest material nu este un îndemn sau un sfat de investiții.
Mie-mi place, e frumusica. :)
Nu are nimic deosebit. Dar daca avea vreunul cat de cat idee despre ce inseamna marketing (desi multi se lauda) ar gasi raspunsul in fix 3 secunde, si atunci nu va veti mai intreba toti, ce are asa de special gagica aia…
Dacă ar şti ea câţi îi folosesc imaginea.. şi mai ales dacă ar cere drepturi de la toţi, ar fi super bogată.
Păi nu are treabă, că imaginile sunt cumpărate de pe Shutterstock. Ea și fotograful ei le vând acolo.
Cred ca apare prima in categoria popular sau cel mai cumparat si aia e… cautarea s-a sfarsit.
Are multe poze pe Shutterstock pentru multe cuvinte cheie și de aia apare printre primele.
Ce are ea deosebit?
Nu are săraca fată nimic. Doar că designerii aleg să folosească numai poze cu ea că le găsesc la îndemână.
Bine ca am dat peste articolul tau ca tocmai voiam sa folosesc si eu tipa asta…glumesc….
Din pacate, ai dreptate.Sunt putini care incearca sa faca ceva original si totul incepe de la poze.Stiu pentru ca si eu am inceput si eu asa.Acum, ca am inteles cate ceva despre marketing, inceerc sa ma bazez pe propria inspiratie si am vazut ca originalitatea functioneaza.
Dacă e buget redus și timp scurt (ca de obicei) se pot folosi diverse poze, dar merită să petrecem mai mult timp să căutăm una mai puțin descărcată și utilizată :)