Conceptul dă share sau ceva de genul ca să vezi conţinutul postat mi se pare cel mai mizerabil concept posibil. În perioada asta am stat mai mult pe tabletă decât pe laptop şi am rupt Facebook-ul în două :). Sunt de acord să primesc un pop-up cu un mesaj de genul dă share la prieteni dacă ţi-a plăcut ce ai văzut, dar nu mă pune frate să-ţi dau like sau share la un conţinut pe care nici măcar nu l-am văzut. Mai nou, băieţii tare deştepţi care chipurile fac marketing online şi brand awareness te îndeamnă să îţi confirmi vârsta autentificându-te cu al tău cont de Facebook, ca ulterior (fără să-ţi dai seama), să se posteze automat la tine pe wall un videoclip sau poză cu ce ţi-a plăcut înainte ca măcar să vezi. Poate eu vreau să intru pe un conţinut să văd despre ce e vorba şi mai apoi să comentez naşpa despre el dacă nu mi-a plăcut. Nu, tu mă obligi să zic mai întâi că-mi place şi după aia mai vedem noi. Şi aşa un simpatic dans batacha a devenit viral pentru că ai dat click pe un cur care se mişcă mai bine decât într-o partidă de sex (aşa cum îl şi promovează marii maeştrii în ale promovărilor online). Uite că eu vă dau ceva şi mai sexy decât batacha fără să vă condiţionez de like, share sau alte prostii. E treaba voastră cui daţi share fără obligaţii :).
Folosesti un program ca instasee.it si rezolvi problema
Foarte enervant tipul acesta de spam, ca pana la urma este un spam jegos. Nu avem ce face decat sa le evitam, daca nu ar avea succes cu siguranta nu ar mai aplica aceasta metoda, simplu :)
M-am exprimat diplomatic despre aceste practici … :)
http://petredalea.ro/fallow-obligatoriu/
L-am citit la vremea lui :). Subscriu!
si eu sunt impotriva acestor practici…mai sunt si bloggeri care te obliga sa dai link sa citesti un articol, mi se pare injositor si de aceea zic pas de fiecare data.
Serios? Dă-mi și mie pe mail un exemplu :)
Îi criticăm şi ni se pare oribil dar metoda funcţionează. Pentru o bucată foarte bună din populaţia online, autentificarea/verificarea/etc prin facebook a devenit ceva instinctiv.
Pentru ei nu e aşa mare ofuscare ca la noi să se ceară aşa ceva. Când văd link-uri d-astea mă enervez pe moment, caut variante de ocolire (la unele se poate) sau trec mai departe. Nu consum prea mult timp dându-le satisfacţie.
Păi cine crezi că aduce bani online publisherilor? Eu, tu? Nici vorbă :)
Tocmai d-aia se practică. Că e încurajat bullshit-ul :))
Într-adevăr, în ultima vreme s-au cam adunat astfel de porcării pe Facebook! Mizerabilă metodă de a-ți face trafic!