Curs de marketing online pe care îl plătești după ce ai rezultate

Marketing online… marketing digital, sună foarte interesant când o spui. Când ești întrebat cu ce te ocupi  și răspunzi: marketer… deja, ești privit cu admirație, mai ales dacă pe lângă asta mai adaugi niște cuvinte pompoase gen: specialist în marketing social și conversii… ești privit mai ceva ca un doctor :)

Acest articol este un guest post scris de Bogdan Lăcătuș.

Acum însă pe un ton mai serios… ce înseamnă marketing online?

Dacă acum 10-12 ani, cei ce lucrau în online erau priviți cu scepticism, mai ales la noi în țară, pentru că erau asociați imediat cu țepele pe internet, astăzi este un trend printre tineri să se „apuce” de online, hrăniți de sumele fantastice și de ușurința cu care par, din pozele altora, să se câștige.

E plină România de marketeri… care mai de care mai specialiști… sau mai puțin specialiști.

Dacă reușesti să setezi o campanie de Facebook singur și eventual îți faci și pagina singur și un site creat din 2-3 clickuri prin ClickFunnels sau LeadPages… deja îți poți pune la profilul de Facebook, la bio „Specialist Marketing”.

Poate părea amuzant… dacă nu ar fi pura realitate. Mai bine de 95% din marketerii din România și nu numai, se încadrează perfect profilului de mai sus.

Pentru cei ce nu mă cunosc, numele meu este Lăcătuș Bogdan, sunt fondatorul agenției de marketing Outisde The Box Marketing Ideas și de aproape 13 ani activez în domeniul marketingului online.

În postarea de astăzi doresc să va prezint noul meu curs de marketing online, unicul curs din România, unde plata o faci după ce ai rezultate, după ce ai acces la informație.

Însă până atunci… doresc să vă vorbesc un pic despre marketingul online. Advăratul marketing… sau mai bine zis cum ar trebui să fie el.

Faptul că știi cum să creezi o campanie, din punct de vedere tehnic, fie pe Facebook, sau Google Adwords, fie pe LinkedIn sau Reddit, fie pe Twitter sau Snapchat… sau orice alte platforme, nu înseamnă că știi marketing. Înseamnă pur și simplu că ai învățat cum se face acest proces. Punct!

Marketingul nu înseamnă lucruri tehnice, nu înseamnă procese complicate și greoaie și mai ales, marketingul nu înseamnă procese fixe! Nu! 

Marketingul înseamnă creație, marketingul înseamnă dinamică, perpetuă schimbare și adaptare într-o lume în care regulile se schimbă de la o zi la alta.

Marketingul online înseamnă să îmbini cunoștiințele de copywriting (și nu, asta nu înseamnă scriere de articole… asta o fac cei ce se ocupă de article writing… de multe ori e o confuzie), cu cele de design, cu pic de psihologie (persuasiune, seducție), astfel încât mesajul tău să producă rezultatele dorite!

Degeaba știi să faci o campanie, dacă modul în care o scrii este sec.

Degeaba știi să creezi un anunț și să generezi trafic, dacă siteul pe care îl trimiți nu spune nimic… ba din contra… parcă anume e făcut să nu aibe conversii.

Și în fine… degeaba, ai făcut un site frumos, care aduce conversii, dacă produsul ce îl oferi nu este de calitate… Vei primi atât de multe cereri de refund/return încât afacerea ta va dispărea peste noapte.

Totul trebuie să se lege.

Planul de marketing, campaniile de promovare (email, retarghetare etc.), mesajul siteului, mesajele de follow up, customer service și bineînțeles produsul.

Din păcate însă aceste lucruri nu sunt știute de majoritatea celor ce se aruncă cu capul înainte… și investesc bani fie în afacerea lor de dropshipping sau Amazon, sau orice alt tip de afacere online. Se lasă furati de mirajul banilor… și nu au un plan solid. De aceea majoritatea, vor rămâne fără bani rapid și apoi se vor alătura celor ce strigă de pe margine că totul este o țeapă, că nu există bani online, că nu există afaceri de succes online.

De aceea dacă vrei să ai mai multe șanse de reușită în afacerea ta online, indiferent de natura ei, sau dacă încă nu ai nimic pregătit dar te gândești să o faci în viitorul apropiat sau poate ai o afacere offline și dorești să înveți cum să te promovezi corect în mediul online înscrie-te în cel mai nou curs al meu, ConversionFunnels:

https://conversionfunnels.ro

În primul rând, în acest curs vei plăti după ce ai acces la informații, după ce generezi primele rezultate! (Da, atât de sigur sunt că vei reuși încât nu vreau banii decât după ce obții rezultate)

În al doilea rând haide să trecem prin câteva dintre lucrurile ce le vei învăța odată ce te vei înscrie:

  • noțiuni de bază, reale ale marketingului online.
  • cum să creezi campanii de Facebook care aduc rezultate concrete.
  • ce înseamnă campanii de media buying și cum pot ajuta acest tip de campanii afacerea ta
  • ce înseamnă campanii de remarketing/retargheting (normal, secvențial, bazat pe comportamentul clienților pe site și în email etc.)
  • ce înseamnă funneluri și cum poți construi 4 tipuri de funnel (site, prin Facebook, prin secvente automate de email și prin boții de Facebook, ManyChat)
  • cum să îmbunătățești conversiile în funnel (split test, tehnici diferite de persuasiune, de seducție)
  • cum să înveți copywriting într-un mod dinamic și amuzant
  • Youtube Ads, Google Shopping, Media Buying, Native Ads, Campanii Pay Per View și multe multe altele

Cursul va dura 3 luni, se va desfășura în cadrul unui grup de Facebook și în fiecare săptămână vor fi 2 clipuri + un Live.

Dacă aveți orice întrebări sau nelămuriri, vă rog să le lăsați în comentarii iar în limita timpului le voi răspunde.

P.S.: Ca și bonus, pentru cititorii acestui blog, toți cei ce se vor înscrie, vor primi în mod gratuit 30 de minute, în care ne vom auzi la telefon și vom discuta despre afacerea ta, vom crea un mini plan de marketing, îți voi răspunde la întrebări etc.

Ca să fiți eligibili pentru aces bonus, doar scrieți la ultima întrebare din chestionar (da am un chestionar pe pagina de înscriere, deoarece nu doresc să se înscrie cei ce nu doresc cu adevărat să învețe, locurile sunt limitate) că ați venit de pe blogul lui Gabriel.

Vă mulțumesc pentru atenție, pentru timpul acordat și vă doresc o zi excelentă!

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.