Am să scriu un articol scurt ca să fiu pe placul tuturor :). Pentru că la acest seminar mi-am reamintit că sunt mai multe tipuri de oameni. Unii care vor scurt și la obiect, alții cărora le place comunicarea, unii cărora le place să citească foarte mult și alții care vor o grămadă de detalii specifice. De aceea, cea mai bună modalitate de exprimare este una scurtă spre medie în primă fază + neapărat însoțită de imagini. Au fost foarte multe informații pe care eu le cunoșteam deja, însă au fost prezentate de Lorand într-o manieră mai bună, mai concretă și mai clară decât le-am recepționat vreodată. Chiar dacă se numește workshop de vânzări, nu știu cât de workshop a fost deoarece în sală am fost aproape 200 de oameni, deci nu prea aveai cum să „work efficiently” cu atâția oameni în 5 ore. De asta l-am denumit seminar de vânzări. Mie mi-a plăcut destul de mult, deși recunosc că am fost mai entuziasmat după seminarul său gratuit de la Galați. Asta probabil pentru că a vorbit mai multe despre antreprenoriat și m-a atins mai bine pe nevoi. Cât despre seminarul de vânzări, are mult Zig Ziglar la bază, ceea ce e foarte bine. Recomand acest seminar oricărei persoane care se află la început în domeniul vânzărilor, dar și celor foarte experimentați care au anumite blocaje (sigur ceva le dă un click pozitiv).Diploma participare

Doar pentru oameni de marketing online open minded și fără prejudecăți care știu cât de cât limba engleză și vor mai mult. This is my simple funnel. Dacă nu, ignorați mesajul ăsta și citiți blogul, că mai sunt și alte articole :)

Gabriel Ursan
Gabriel Ursan

Blogger @GabrielUrsan.ro. I love marketing & development. I also like how the internet changes the world.

Comentează la acest articol