În ultima vreme am cea mai bună rată de abonare la newsletter. Cu toate că am scos pop-up-ul (concluzie evidentă: pop-up-urile enervează cititorul, enervează utilizatorii, strică experiența de navigare pe un site). Cu toate că am scos widgetul de abonare din dreapta. Cu toate că am simplificat foarte tare widgetul de abonare de la finalul fiecărui articol. De fapt, doar acolo te poți abona la newsletter-ul blogului meu ca să primești mailul de dimineață (doar dacă am publicat ceva). Și am văzut că e ok, convertește bine. Și conversiile vin din diverse articole. Cu diverse subiecte. Și vin fără un call to action atrăgator sau insistent. Abonații vin nativ din content. Se abonează dacă le place. Se abonează dacă rezonează. Se abonează dacă apreciează. În ultima vreme am scris un pic mai mult pe blog. Iar media de abonați a fost cam de 2-3 pe zi. Medie pe care n-am mai avut-o până acum. Iar legat de bounce rate văd că statisticile au rămas în continuare foarte bune (am corectat inserarea multiplă a codurilor de urmărire). Ultima dată îmi arăta în dreapta aici pe t5.ro un bounce rate de 35,64%. Esența e să faci content. Probabil :)


Gabriel Ursan
Gabriel Ursan

Blogger @GabrielUrsan.ro. I love marketing & development. I also like how the internet changes the world.

Comentează la acest articol