Ce este marketingul afiliat? Iată o explicație simplă!

Marketingul afiliat este o formă de marketing digital în care o persoană sau o companie promovează produse sau servicii ale altor companii, numite comercianți afiliați, în schimbul unei comisioane pentru fiecare vânzare sau acțiune specifică realizată prin intermediul link-urilor de afiliere.

Procesul de marketing afiliat implică trei părți:

  1. Comerciantul afiliat care deține produsele sau serviciile pe care se concentrează promovarea
  2. Afiliatul care promovează produsele sau serviciile
  3. Consumatorul final care cumpără produsul sau serviciul prin intermediul afiliatului.

Afiliatul poate promova produsele comerciantului afiliat prin diverse metode, inclusiv prin intermediul site-urilor web, blogurilor, rețelelor sociale, e-mailurilor și a anunțurilor publicitare.

Atunci când un consumator face o achiziție prin intermediul link-ului de afiliere al afiliatului, acesta primește un comision pentru tranzacție, care este o parte din prețul de vânzare.

Marketingul afiliat poate fi o modalitate eficientă pentru companii de a-și promova produsele și serviciile, de a-și extinde publicul și de a genera vânzări suplimentare.

De asemenea, marketingul afiliat poate fi o modalitate pentru afiliați de a-și monetiza site-ul web sau blogul și de a câștiga bani prin intermediul traficului web pe care îl generează.

Ce este marketingul afiliat
Ce este marketingul afiliat

Dacă ai timp și chef să studiezi mai multe despre marketing afiliat pentru începători, îți las mai jos un video mai vechi de pe canalul meu de YouTube în care am povestit ce este marketingul afiliat și am dat și niște exemple.

Eram la început cu vlogul, așa că vă rog să-mi iertați bâlbâielile și ăăă-urile :)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.