Call Tracking e soluția prin care măsori apelurile telefonice din campanii de marketing pentru a avea rezultate bune

Call Tracking este soluția prin care măsori succesul și rezultatul campaniilor de marketing ce au ca obiectiv apelurile telefonice.

(P) Obține reducere pe viață de -20% la comisioanele de tranzacționare crypto Binance folosind linkul meu de afiliere. Reducerea de -20% este reducerea maximă pe care probabil o poate oferi un afiliat Binance cu vechime. Acest material nu este un îndemn sau un sfat de investiții.

Dacă ai o afacere unde obiectivul final de conversie este un apel telefonic pentru o programare, un apel telefonic pentru a afla mai multe detalii, un apel telefonic pentru o rezervare sau pur și simplu desfășori o campanie de publicitate la radio și vrei să măsori cum merge, Call Tracking e ce cauți.

Scriu acest articol pentru că se întâmplă ca principalul meu client și partener să aibă o afacere de acest gen. Adică o afacere unde clienții sună foarte des. Mai des decât completează formulare de contact, trimit emailuri sau cumpără direct din magazinul online. Și am lucrat cu o astfel de soluție.

Prin urmare vreau să vă recomand și vouă cu toată inima soluția Call Tracking oferită de cei de la INVOX Call Tracking. Sunt români, deștepți, amabili și se ocupă ei de tot pentru tine. Dar vorbim imediat despre asta.

Preferi să asculți și să vezi? Dă drumul la episodul din vlogul meu cu varianta povestită a acestui articol despre call tracking.

Ce este o conversie

Ce este o conversie

Poate ești la început în domeniul marketingului. Sau poate ești chiar tu direct antreprenorul care dorește să urmărească mai bine apelurile telefonice către afacerea sa și abia te familiarizezi cu termeni precum conversie.

Conversie reprezintă acțiunea pe care tu dorești să o facă utilizatorul care intră pe website-ul tău. Dacă ești un magazin online, cel mai probabil obiectivul tău final de conversie va fi vânzarea online în sine.

Dacă ești un furnizor de servicii medicale, un coafor, un cabinet de avocatură, un service auto sau orice presupune mai degrabă o discuție telefonică cu clientul, obiectivul tău de conversie va fi un apel.

Dacă ești o publicație online și vrei să ai cât mai mulți cititori, obiectivul tău de conversie va fi abonarea la newsletter. Dacă ai o afacere unde clienții preferă mai degrabă să îi contactezi tu, obiectivul e completarea unui formular de contact de pe site-ul tău sau trimiterea unui email.

Toate aceste acțiuni pe care dorim să le facă un vizitator pe website-ul nostru se numesc conversii. Ele nu se exclud una pe alta. Spre exemplu, o clinică de estetică poate fi contactată atât direct telefonic cât și prin completarea unui formular de contact, pe email sau printr-o comandă.

Adică dacă obiectivul tău cel mai râvnit și dorit de conversie este o vânzare online prin magazinul online o să-l numim obiectiv principal de conversie. Însă vei avea și obiective secundare de conversie precum abonarea la newsletter a vizitatorilor sau, de ce nu, comanda telefonică.

Iar aici te va ajuta foarte mult soluția de Call Tracking a celor de la INVOX.

Urmarirea conversiilor prin apeluri telefonice

Urmarirea conversiilor prin apeluri telefonice

Urmărirea conversiilor prin apeluri telefonice se consideră că este foarte greu de făcut. Mai ales dacă ai mai multe magazine, puncte de lucru sau oameni de vânzări. Nu și acum datorită tehnologiei Call Tracking.

Cei de la INVOX Call Tracking îți vor oferi mai multe numere de telefon virtuale care se vor redirecționa către numărul tău de telefon pe care te sună de obicei clienții. Astfel vei ști de unde te-a sunat fiecare client.

Vei putea vedea:

  • Câți clienți au sunat din SEO (căutări organice)
  • Câți clienți au sunat din Google Ads (reclame plătite)
  • Câți clienți au sunat din postări organice Facebook
  • Câți clienți au sunat din postări plătite Facebook
  • Câți clienți au sunat din campania cu influenceri
  • Câți clienți au sunat din poziționarea pe marketplace
  • Câți clienți au sunat din campania cu afișe și flyere
  • Câți clienți au sunat din campania ta la radio/TV

Și lista poate continua, dar cred că ai prins ideea legată de call tracking și ce poate face el. Adică, poate aduce o claritate incredibilă în zone de măsurare a eforturilor de marketing pe care nici măcar marketerii foarte buni nu reușeau să măsoare cu exactitate până acum câțiva ani.

Uite, te invit să privești foarte scurtul video de mai jos pentru a înțelege ce înseamnă call tracking. Ca să putem merge mai departe cu informații legate de optimizarea ratei de conversie (CRO).

Optimizarea Ratei de Conversie (CRO)

Optimizarea Ratei de Conversie (CRO)

Optimizarea ratei de conversie este prescurtată CRO pentru că vine de la Conversion Rate Optimisation, nu de la Chief Risk Officer :)

Optimizarea ratei de conversie a apelurilor telefonice poate fi făcută foarte simplu în momentul în care folosești soluția de call tracking a băieților de la INVOX. Practic, vei avea o privire de ansamblu clară.

Nu va mai fi nevoie să bâjbâi și să presupui că apelurile telefonice vin de colo sau de colo. Datorită call tracking vei ști.

Și cum optimizez rata de conversie a apelurilor telefonice?

Păi din moment ce acum știi ce canal de publicitate îți aduce cele mai multe apeluri telefonice, știi cum să-ți optimizezi bugetele.

De exemplu, poți vedea că peste 60% din bugetul tău de publicitate online se duce pe Facebook Ads, dar că peste 80% din apelurile telefonice vin dintr-o campanie cu un influencer pe blog sau din Google Ads.

Prin urmare, știi că cu bloggerul ai un cost fix per articol, iar că în Google Ads mai poți crește rezultatele doar cu o mărire a bugetului de 10% deoarece mai mult de atât nu se caută afacerea ta.

Adică, după ce tragi linie vei descoperi că poți să o lași mai moale cu Facebook Ads pentru că nu îți aduce prea multe apeluri telefonice, să investești în ce merge și să salvezi niște bani buni care până acum se iroseau.

Cam așa arată o optimizare a ratei de conversie (CRO) în termeni reduși la absurd de simpli. Atenție, ce am scris mai sus e doar un exemplu.

Costul de achiziție client

Costul de achiziție client

INVOX Call Tracking te va putea ajuta mai departe și cu alte cu costul de achiziție al clientului sau ceea ce oamenii de marketing online numesc deja în engleză customer aquisistion cost.

În primul rând această soluție de call tracking te va ajuta efectiv să calculezi costul de achiziție al clientului obținut dintr-un apel telefonic. Știu că știai cât te costă un client din alte acțiuni, dar era greu la apeluri.

Acum că știi cât costă achiziția unui client, exact cum spuneam și mai sus, poți optimiza și eficientiza cheltuielile de achiziție a acestora. Adică poți păstra sau chiar scădea costurile în timp ce obții mai mulți clienți.

Avantaje INVOX Call Tracking

Avantaje INVOX Call Tracking

Hai să facem o recapitulare a avantajelor oferite de această soluție de call tracking pe care o pot recomanda pentru că și eu am folosit-o o bună bucată de timp și vorbesc din experiență personală.

  • Obții mai multe vânzări cu același buget de marketing – afli unde risipești bugetul de marketing și mai ales de unde și ce anume îți aduce mai multe conversii prin apeluri telefonice.
  • Optimizezi rata de conversie – odată ce afli unde risipești bugetul de marketing, migrezi întreg bugetul către canalele de marketing cele mai performante și implicit crești rata de conversie prin apeluri telefonice
  • Scade costul de achiziție client (customer acquisition cost) – după ce vei descoperi campaniile cu performanțe crescute vei putea obține mai mulți clienți fără sa crești bugetul de marketing
  • Industriile care au mare nevoie de call tracking sunt: clinicile de înfrumusețare, clinicile medicale, stomatologiile, cabinetele psihologice, agențiile și dezvoltatorii imobiliari, magazinele online și în special agențiile de marketing care doresc sa raporteze corect toate conversiile pe care le realizează pentru clienții lor.
  • În cazul agențiilor de marketing oferă un avantaj competitiv extrem de important pentru că le oferă posibilitatea sa raporteze către clienții lor inclusiv conversiile telefonice pe care le-au generat, nu doar conversiile online prin formularele de contact și shopping cart, cum fac multe dintre ele. Știu de la ei că se află în colaborare cu agenții care au raportat cu 40% până la 70% mai multe conversii după implementarea INVOX Call Tracking.

Prețuri Call Tracking

Preturi Call Tracking

Cât costă o implementare de call tracking pentru website-ul meu ar putea fi prima ta întrebare, nu-i așa? Ei bine, e mai ieftin decât crezi. Mai ieftin decât era în trecut. Plus că acum au o super ofertă.

Poți testa gratuit 14 zile soluția de Call Tracking ca să te bucuri din prima zi de avantajele pe care le aduce. După aceea, în funcție de nevoile tale, prețurile încep de la 19 euro pe lună pentru planul STARTER sau 35 de euro pe lună pentru planul PRO. Extrem de accesibil pentru ce oferă.

Concluzie Call Tracking

Call Tracking

Consider că vremurile în care ne aflăm merită o atenție sporită la cheltuieli și la eficientizarea cheltuielilor de marketing în raport cu rezultatele (că asta înseamnă eficientizare, nu? :)).

Mai exact, dacă business-ul tău sau clienții agenției tale de publicitate primesc apeluri telefonice, este momentul să faci diferența pozitiv și să-ți reduci costurile câștigând mai mulți clienți cu o soluție de call tracking.

Un comentariu la „Call Tracking e soluția prin care măsori apelurile telefonice din campanii de marketing pentru a avea rezultate bune”

Comentează la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.