Brandul Nokia va fi ”inchis” de Microsoft pana la sfarsitul anului 2014

Mie nu mi se pare atât de tragică știrea asta. Nu e ca și cum ar dispărea de pe piață telefoanele cu sistem de operare de la Microsoft. Pur și simplu e o regândire a strategiei de branding despre care se știa de mult. Acum doar a venit momentul să fie pusă în aplicare. Ca să nu citiți articole lungi și interminabile pe subiect, treaba e simplă: Microsoft renunță la brandul Nokia pentru hardware (telefoane) și la brandul Windows Phone pentru software (sistemul de operare). Pe noile dispozitive va fi scris doar Windows cu referire la partea de software și probabil doar Lumia & Microsoft cu referire la partea de hardware. Se merge către apropierea ecosistemului Microsoft, așa cum fac și alți giganți precum Apple sau Google. Adică, normal stuff. Până atunci, keep calm & aruncați o privire la Lumia 930 :)

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut interesant despre tehnologie, dezvoltare, marketing și lifestyle.

Nu fac spam! Protecție date conform GDPR. Te poți dezabona oricând.

8 comentarii la „Brandul Nokia va fi ”inchis” de Microsoft pana la sfarsitul anului 2014”

  1. Eu unul nu m-as descurca cu Windows pe telefon. Am avut si eu un Lumia 920 in teste, dar in afara de poze, care ieseau uimitor de bine, nimic altceva nu a reusit sa ma impresioneze.

    Si la fel ca si tine, cred si eu ca este un lucru normal sa renunte la denumirea de Nokia. Poate peste zeci de ani imi voi aduce cu bucurie aminte de telefoanele Nokia, sau cine stie, vor fi reinventate ca si gumele Turbo.

    Răspunde
      • Nu prea mai folosesc servicii Google în afară de Search și Youtube. Pentru Youtube există MetroTube, aplicație genială, poți să-ți salvezi și filmulețe în cache. :) Din ce văd în Store, aplicațiile pentru Google Drive nu pot salva editările pe care le faci.

        Sistemul îmi place, dar încă mă gândesc dacă trec la 730 sau îi mai dau o șansă Androidului prin Moto G2.

        Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.