În cazul de față nu aș avea nevoie de un CRM în adevăratul sens al cuvântului. Trebuie să implementez pentru cineva o soluție de preluare și minim management al leadurilor. O soluție cu plată, bineînțeles. Mai exact, ar trebui să poată fi definit un contact form simplu (ușor de pus pe un site), eventual cu posibilitate de adăugare câmpuri custom, gen o segmentare pe județe sau câmpuri adiționale pentru simple statistici de contact. Apoi, soluția ar trebui să notifice o adresă de email în funcție de triggerul pe care îl stabilesc eu. Ulterior, omul vizat de contact intră pe leadul respectiv și acolo selectează o anumită serie de statusuri sau completează ceva la notițe despre client. Mai departe nu trebuie urmărire. E suficient doar un minimum de raportări pe interacțiunea cu leadurile, gen rate de conversie în funcție de statusurile stabilite în prealabil. Probabil ar fi super fain ca să se lege și cu softul de email marketing, în cazul de față GetResponse (dar nu e obligatoriu). Sunt multe soluții, așa că orice idee e de bun augur. Mai departe studiez eu. Mulțumesc.


Gabriel Ursan
Gabriel Ursan

Blogger @GabrielUrsan.ro. I love marketing & development. I also like how the internet changes the world.

Comentează la acest articol