Cum va fi urmatoarea mea masina

Peste 2 ani se termină leasingul la Jetta și mi-ar plăcea să am posibilitatea să încep alt leasing și să-mi iau altă mașină. Cine știe ce posibilități voi avea peste 2 ani? În drumul de întoarcere din Bulgaria fiică-mia mai mult a dormit și am avut răgaz să dezvolt toate gândurile din capul meu. Multe din ele erau despre viitoarea mea mașină care va: 1. fi tot diesel, 2. avea cutie automată, 3. avea neapărat pilot automat (o chestie care îmi lipsește tare la Jetta), 4. avea un motor mai mare de 1.6 și implicit mai mulți cai (poate 1.9 – 2.0), 5. fi o clasă cel puțin la fel de mare ca Jetta sau poate chiar mai mare (gen Passat), 6. rula sistemul de operare Android pentru mașini, 7. fi ori VW, ori Ford, ori Volvo (sau poate până atunci ies niște japoneze mai frumoase). Nu-i exclus nici să câștig BMW-ul seria 3 de aici :) Tu ce criterii simple ai urmări la o mașină?

9 comentarii la „Cum va fi urmatoarea mea masina”

  1. Mașină pe motorina se merita sa cumperi numai în cazul în care faci foarte mulți kilometri, cutia de viteza automata este doar pt persoanele cărora nu le place sa conducă, ce sa mai spun de pilotul automat, care iarăși mi se pare un lucru inutil și pe care dai bani în plus fără rost.O mașină pe motorina are costurile de întreținere mult mai mari decât cele pe benzina.Ce scoți la consumul de carburant dai pe întreținere.Toata plăcerea condusului sta în a fi tu “seful” la volan și nu un calculator.Ca și mărci de mașini Volvo sunt o alegere buna.De ce nu te gândești la un Audi A4? Sunt super mașini. BMW și dacă îl primești gratis mai bine îl vinzi.

    Răspunde
  2. Ma bate gandul ca in maxim doi ani sa duc masina in Romania si sa o las cuiva anume drept cadou. Mi-as lua apoi un Volvo. Iti zic sincer, daca ajungi prin Bruges, ai sa te sperii cate Volvo ai sa gasesti. Un tovaras bun din Bucuresti care e stabilit si el tot in Belgia, si-a luat acum 6 luni un Volvo S40 formidabil. SH cu 80 000 Km. Ceva de genul. Sincer sa fiu, daca voi fi dispus sa cheltui ceva bani, garantat voi alege un Volvo dupa 2010. Daca voi decide sa nu cheltui asa multi bani, atunci voi merge pe altceva dupa 2005 si sigur tot un VW (care oricum e scump).

    Răspunde
      • Iti zic sincer, nu prea am idee cum e in tara, dar in Belgia e rupere. Pentru a mea am gasit un mecanic roman, foarte bun si care lucreaza aici la reprezentanta MAN. Ideea e ca service-urile din Belgia te “pagubesc” bine de tot. Indiferent ce masina ai, dai ceva banuti.
        Am fost la reprezentanta Nissan sa-mi schimbe uleiul. Retine, doar uleiul. Fara filtre, fara nimic altceva. Doar uleiul. Durata de aproximativ 25 minute. Cost total 60€ dintre care 25€ uleiul si 35€ manopera.

        Singurul lucru care costa enorm e manopera. Probabil ca asa e si in tara.

        Răspunde

Comentează la acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.